Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barmat schreef:Anthea - op de foto in je profiel draag je een laag bloesje
Ik vind dat iemand het voor zichzelf moet weten.... echt, ik snap de commotie niet. Als Anthea het gewoon wíl, waarom dan zo'n tegengas? Ze heeft er denk ik heus wel over nagedacht
En tja, het risico bestaat dat je een litteken krijgt, so what? Dat is een risico dat je incalculeert lijkt me, ik zou er niet mee kunnen zitten eerlijk gezegd. En dan heb je nog een verhaal te vertellen ook
Ik heb een mega-litteken op mijn schouder, niet eens door een piercing oid, kan er geen stoer verhaal over vertellen, gewoon een operatie... zit er aan te denken een stippellijn naast te laten tattoëren, en een schaar, met de tekst "cut here"
Red Savage: GAAAAAAFFF die stretch!!! issie niet zwaar? Is het helemaal glas of is het kunststof? Ik wil eigenlijk nog steeds een tunnel, had hier ooit een roze tunnel gezien van iemand, een kleintje, maar die kan ik nergens vinden, heeft iemand een idee waar ik die kan krijgen? Vind roze dan wel weer über lievvvv
suze_ schreef:linda aan de ene kant begrijp ik je volkomen en kom je doordacht over
aan de andere kant, als 28-jarige...(oud wijf) weet ik hoezeer je je nog ontwikkeld fysiek en geestelijk gezien de komende jaren...
je hebt nog vele jaren voor je om piercings te zetten. voor jezelf, omdat JIJ hebt mooi vindt. (boeiend hoeveel mensen het al hebben en of het hip is). ik wéét hoe erg je als persoon kan veranderen van 14 tot 28 jaar. heel erg.. kan ik je zeggen. ik dacht toen ik 14/15/16 was alles al te weten en zeker te zijn en uitgevogeld te hebben. dan ben je 28 en kom je erachter.. toch niet echt
ik wil je niets voorschrijven. of betweteren...
maar piercings brengen risico met zich mee. just because mam approves... je bent een slimme meid, denkt zeker volwassen voor je leeftijddus zie voorgaande posts niet als kritiek, maar zie dat iemand levenswijsheid deelt met jou
je hebt nog alle tijd voor vele soorten hele mooie lichaamsversiering. op een lijf wat al ontzettend mooi is van zichzelf
Nadia_Mocca schreef:Oh, nu zit ik toch echt met een probleempje. Nouja, geen probleempje, maar gewoon met een moeilijk punt. Ik heb van de week naar mijn eigen piercingshop gemaild om te vragen hoeduur MD's waren. Dit kreeg ik terug:
Hoi Nadia ,
De normale prijs van een micro dermal , plaatsing inbegrepen is 75 euro. (titanium sieraad zonder steentje , dus gewoon een zilver plaatje)
Met steentje welke de meeste mensen gelijk nemen is het 85 euro .
Indien je zou verkiezen om zoals je vraagt er 3 tegelijk wilt kan ik je 20 % korting geven.
Dus 3 x 85 euro = 255 euro
inclusief de korting kom je dan op 205 euro en mag je de kleurtjes van de steentjes ook zelf kiezen.
Mooi voorstel , toch ??
Laat even weten wat je ervan vind ?
Mvg
Tattoo Ad
Rising sun tattoo
Roosendaal
Nu had ik ook naar BodyMX gemaild en kreeg ik dit van terug:
Beste Nadia,
De prijs voor een DA is 65 euro per stuk inclusief sieraad. Vanaf 2 stuks of meer tegelijk aanbrengen, zijn de kosten 50 euro per stuk. Dus in jouw geval met 3 stuks: 150.00 euro.
Indien je nog aanvullende informatie wenst dan vernemen wij dat graag van je.
Met vriendelijke groeten,
mede namens het team van BodyMx,
Jurgen van Poeyer, Bedrijfsleider
Tel: 076-5284181
Fax: 076-5284182
http://www.bodymx.nl
Dat betekent dat ik bij de tweede 55 euro goedkoper uit ben. Maar dat is als ik bij de 1e de dure sierraden neem. Als ik die van 75 neem komt dat op 225 euro. En dan nog 20% eraf, dan kom je op 180. Dat kom je op 30 euro verschil. Wat zouden jullie doen
Ter info: Ik ga altijd bij de Rising Sun (van het eerste mailtje).. En de Rising Sun is dichter bij dan de andere zaak, dus voor die andere ben ik ook nog meer benzinekosten kwijt. Wat zeggen jullie? Gewoon bij mijn oude vertrouwde shopje gaan?
Myryana schreef:Anthea, heb je er nou een surface sieraad in zitten of een bioflex geval? Ik hoop het eerste anders heb je echt nog grotere kans dat het uitgroeit. Het staat wel mooi overigens.
Red Savage: Leuk die stretch!
Zit zelf nu op 6mm.. en zit er aan te denken om binnekort een gaatje er naast op 6mm te laten punchen zodat ik die eerste naar 8mm kan laten stretchen. Als punchen beetje duur uitvalt dan laat ik het gewoon op 2,5mm piercen en dan weer stretchen naar 6mm.
Nadia_Mocca schreef:Nadia_Mocca schreef:Oh, nu zit ik toch echt met een probleempje. Nouja, geen probleempje, maar gewoon met een moeilijk punt. Ik heb van de week naar mijn eigen piercingshop gemaild om te vragen hoeduur MD's waren. Dit kreeg ik terug:
Hoi Nadia ,
De normale prijs van een micro dermal , plaatsing inbegrepen is 75 euro. (titanium sieraad zonder steentje , dus gewoon een zilver plaatje)
Met steentje welke de meeste mensen gelijk nemen is het 85 euro .
Indien je zou verkiezen om zoals je vraagt er 3 tegelijk wilt kan ik je 20 % korting geven.
Dus 3 x 85 euro = 255 euro
inclusief de korting kom je dan op 205 euro en mag je de kleurtjes van de steentjes ook zelf kiezen.
Mooi voorstel , toch ??
Laat even weten wat je ervan vind ?
Mvg
Tattoo Ad
Rising sun tattoo
Roosendaal
Nu had ik ook naar BodyMX gemaild en kreeg ik dit van terug:
Beste Nadia,
De prijs voor een DA is 65 euro per stuk inclusief sieraad. Vanaf 2 stuks of meer tegelijk aanbrengen, zijn de kosten 50 euro per stuk. Dus in jouw geval met 3 stuks: 150.00 euro.
Indien je nog aanvullende informatie wenst dan vernemen wij dat graag van je.
Met vriendelijke groeten,
mede namens het team van BodyMx,
Jurgen van Poeyer, Bedrijfsleider
Tel: 076-5284181
Fax: 076-5284182
http://www.bodymx.nl
Dat betekent dat ik bij de tweede 55 euro goedkoper uit ben. Maar dat is als ik bij de 1e de dure sierraden neem. Als ik die van 75 neem komt dat op 225 euro. En dan nog 20% eraf, dan kom je op 180. Dat kom je op 30 euro verschil. Wat zouden jullie doen
Ter info: Ik ga altijd bij de Rising Sun (van het eerste mailtje).. En de Rising Sun is dichter bij dan de andere zaak, dus voor die andere ben ik ook nog meer benzinekosten kwijt. Wat zeggen jullie? Gewoon bij mijn oude vertrouwde shopje gaan?
Omdat niemand reageerd, nog maar een keertje
Anjatjeuh schreef:Anthea schreef:En waarom? Ik verzorg mijn piercings goed. Mijn piercings zijn allemaal netjes verzorgd en nog goed gezet ook, wat is het probleem?
En om op het 13/17 jarige 'iets' terug te komen, ik had toen ik 12 was een C cup.
Het probleem is dat jij duidelijk niet nadenkt over eventuele gevolgen voor later, nu vind je 3 littekens in je decollete misschien stoer en origineel, maar ik ben benieuwd hoe je erover denkt als je binnen 5 jaar geen lage bloesjes meer kan dragen omdat heel de borstkas vol staat met littekens. En dat om geld te besparen terwijl er een veel veiliger alternatief is: md's...
Wow, proficiat, je had al grote tieten op je 12, wat een prestatie. Sluit dat uit dat je na je 15de nog zou groeien?
Barmat schreef:Anthea - op de foto in je profiel draag je een laag bloesje
Ik vind dat iemand het voor zichzelf moet weten.... echt, ik snap de commotie niet. Als Anthea het gewoon wíl, waarom dan zo'n tegengas? Ze heeft er denk ik heus wel over nagedacht
En tja, het risico bestaat dat je een litteken krijgt, so what? Dat is een risico dat je incalculeert lijkt me, ik zou er niet mee kunnen zitten eerlijk gezegd. En dan heb je nog een verhaal te vertellen ook
Ik heb een mega-litteken op mijn schouder, niet eens door een piercing oid, kan er geen stoer verhaal over vertellen, gewoon een operatie... zit er aan te denken een stippellijn naast te laten tattoëren, en een schaar, met de tekst "cut here"
Red Savage: GAAAAAAFFF die stretch!!! issie niet zwaar? Is het helemaal glas of is het kunststof? Ik wil eigenlijk nog steeds een tunnel, had hier ooit een roze tunnel gezien van iemand, een kleintje, maar die kan ik nergens vinden, heeft iemand een idee waar ik die kan krijgen? Vind roze dan wel weer über lievvvv
Sandra_Horse schreef:nu mag ik ook in dit topic horen, ik heb gisteravond een tongpiercing laten zetten
Duhelo schreef:zijn er ook balletjes in 3 mm oid voor tongpiercings?
de acrylballetjes die ik heb zijn allemaal zo groot ...