Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 16:33

Maar je zei dat als je ze in hebt ze super mooi staan, dan snap ik niet echt of je er nu wel of niet blij mee bent?

Ik hoor overal dat Balmain echt een goede kwaliteit is! Mijne zijn ook geen super kwaliteit en zullen over een tijdje vast niet zo mooi meer zijn, maar daar was de prijs ook naar.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 16:39

Undefined schreef:
Maar je zei dat als je ze in hebt ze super mooi staan, dan snap ik niet echt of je er nu wel of niet blij mee bent?

Ik hoor overal dat Balmain echt een goede kwaliteit is! Mijne zijn ook geen super kwaliteit en zullen over een tijdje vast niet zo mooi meer zijn, maar daar was de prijs ook naar.

Hoe duur waren de jouwe? En waar heb je die gekocht? Heb je site ofzo..
Ik vind ze heel mooi als ik ze in heb, maar ze clitten zo ontzettend snel. En nu ik ze heb gewassen..
Ik ben gewoon bang de uit te kammen omdat ik ze dan kapot trek?!

Anoniem

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 16:41

BE, heb je niet een klacht ingediend oid?

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 16:44

Anthea schreef:
BE, heb je niet een klacht ingediend oid?

Nog niet gedaan, zou ik dat kunnen doen bij hun?

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 16:46

Ik wil wel een keer naar je extensions kijken beautyemily,
maar je woont zo ver weg :+

Want dat ziet er idd heeeeeel apart uit :oo

Heb je een extension borstel?
En probeer het is te wassen met alleen cremespoeling (Klein beetje)
en dan uit te fohnen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 16:47

Als je het daar gekocht hebt zou ik dat gewoon doen ja :j voor 70 euro mag je imo wel wat meer verwachten, voor clip ins dan.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 16:48

Liins schreef:
Ik wil wel een keer naar je extensions kijken beautyemily,
maar je woont zo ver weg :+

Want dat ziet er idd heeeeeel apart uit :oo

Heb je een extension borstel?
En probeer het is te wassen met alleen cremespoeling (Klein beetje)
en dan uit te fohnen!

Ik heb in dezelfde winkel, Yoshhair dus een extensions borstel gekocht voor 14,- ;(
Ik denk toch dat ik een klacht in ga dienen, warschijnlijk krijg ik toch geen reactie terug maar toch.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 16:48

Ik dacht dat uitföhnen juist niet goed is voor je haar?
Mijn eigen haar word er ook altijd zo droog van, maar als ik het gewoon even doorborstel en dan niks meer mee doe dan wordt het wel weer mooi.

Extensions heb ik uiteindelijk ook niet uitgefohnt, had 1 pluk gedaan maar vond het er veel droger uizien dan van tevoren.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 16:58

Eigenhaar:

Als je voor het fohnen er wat schuim in doet, voor versteviging
het uitfohnt en als het daarna droog van word, wat leave in spray in doet, of zo'n pompje van adrelon dan een beetje in doet, moet het goed gaan :)

Met extensions (clipins enz enz enz)
geen mousse indoen, maar alleen uitfohnen en dan
daarna zelfde als hierboven, wat leavein spray of wat van
een andrelon pompje (2.50)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 16:59

de leave in moet je juist er in doen voor je gaat fohnen want dat beschermt je haar tegen uitdroging.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:00

Hm oke. Ik ben niet echt van plan om ze vaak te gaan wassen, met een maskertje spoel je ze ook wel weer uit.
Ik ga donderdag eerst maar eens even spul voor mn haar inslaan. (Heb nog steeds geen extensionborstel :') )

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:05

Nathalie, Dat is mij ZWAAR afgeraden, aangezien je daardoor het haar 'verbrand' met het fohnen..

Undefined: Ik was ze één keer in de twee oid ongeveer..
Als ik krullen heb gemaakt, en met haarlak aan de slag ben geweest, dan was ik ze dezelfde avond.. Te vaak wassen is ook slecht :j .

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:05

4 april krijg ik mijn extensions :):)

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:06

Kimmmmmmmmmmmm :+: !!!!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:06

:*

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:41

Ctjelief, balen dat die microrings toch gaan uitzakken... Ik had het ook, dus toch maar weer teruggegaan naar gewone waxjes. Maar je mag het kosteloos om laten wisselen toch? Al een afspraak gemaakt?

Jeetje Emily, die matten zien er écht niet uit, sorry dat ik het zeg. Vind het bij de aanzet er ook vreemd uitzien, allemaal kleine baantjes met ruimte ertussen lijkt het wel. Ik zal vanavond eens een foto maken van de balmain plakmatjes die ik nog heb liggen, die aanzet is zo anders en ook gewoon de kwaliteit geloof ik als ik het zo zie... Wat heb je ervoor betaald? Misschien kun je zo'n klein flesje van biosilk kopen, dat erin doen en dan uitkammen? Die kleine flesjes kosten 2 euro en zijn bij kapperswinkels en kappers wel te verkrijgen...
Wil je perse clipinns als nieuwe of maakt het je niet zoveel uit? Anders zou ik voor balmain matten gaan of great lenghts extensions..

Waarom mag je extensions/matten niet gewoon zelf op laten drogen? Ik fohn ze eigenlijk alleen droog (met zo'n electrische fohnborstel) als ik haast heb, verder laat ik het altijd zelf drogen. Ziet er nog prima uit?

Als ik het stijl of krul, dan doe ik er wel spul in wat speciaal voor die tangen gemaakt is, geeft geloof ik een beschermend laagje tegen het verbranden.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 18:32

BeautyEmily schreef:
DeadxStar schreef:
Dankjewel! :D
120 extensions, 240 euro.. Ik woon zelf in Rotterdam, ze heeft t bij me thuis gedaan. Zelf woont ze in Zoetermeer!

Zou ze ook omgeving Den Bosch komen? :o
Is niet zó super duur, had bij mij in het dorp naar een kapper gebeld kostte €700,- ;(
Ik denk trouwens dat ik aan 120 extensions ook wel genoeg heb dus.

Das wel ver hahaha. Ik heb geen idee of ze dat wel doet, en wat dat zou gaan kosten :P
Ik heb hier laatst de link van marktplaats gezet, kan m nu fftjes niet vinden :+

En die clipins, wat zonde zeg!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 18:46

Liins schreef:
Nathalie, Dat is mij ZWAAR afgeraden, aangezien je daardoor het haar 'verbrand' met het fohnen..

Undefined: Ik was ze één keer in de twee oid ongeveer..
Als ik krullen heb gemaakt, en met haarlak aan de slag ben geweest, dan was ik ze dezelfde avond.. Te vaak wassen is ook slecht :j .

Als je een leave in gebruikt met uv filter (bescherming tegen zon) en warmte bescherming zorgt het er juist voor dat je haar wel droogt maar niet beschadigd. Zeker als je vaak fohn is het belangrijk dat te gebruiken om je haar te beschermen

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 19:19

Ik gebruik ook altijd zo'n heat protector :j
Heb een spray van andrelon, en van john frieda.
En ook zo'n serum, dat maakt het helemaal glad na t stijlen!

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 19:35

Mijn matten zien er los ook niet heel geweldig uit, maar als ik ze allemaal in heb vind ik ze wel weer mooi!
Ik ga ook even allemaal van die spullen halen.
Sws heat protector, extensionborstel en een serum achtig iets. Vergeet ik nog wat? :Y)

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 20:20

hi Yv_ ja is jammer dat die microrings niet werken bij mij, maar ik heb het in ieder geval geprobeerd, moet zeggen dat ik die ringetjes voor mn gevoel ook meer voel zitten, ze zijn wat 'groter' dan waxjes.. morgen half 3 worden ze weer met waxjes bevestigd.. Ik kreeg een dame aan de lijn die het er geloof ik niet mee eens was dat dat kosteloos moest gebeuren, maar ja de jongen die het had gedaan had me die belofte gemaakt, en hij is er morgen niet, maar ik ga natuurlijk geen geld betalen als mn extenions na 2 dagen halverwege mn hoofd zijn gezakt haha.. Komt vast goed! :)

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 23:41

Ik zit toch ook maar even te denken aan waxjes.
Ben alleen zo bang dat mijn eigen haar er veel onder lijd!

Wil trouwens iedereen afraden zijn extensions ook maar ooit bij Yoshhair te kopen. :o

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 23:56

Ik wil graag Clip-ins om de niet zo leuke tussenlengte te overbruggen :+

Maaaar welk merk neem je nu best ;-)

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 00:10

beste is natuurlijk om een goede kwaliteit te nemen, zoals Balmain (ik heb zelf extensions van balmain: double hair) er is nog niemand geweest die zag dat ik extensions heb, ziet er 100% echt uit (is ook human hair) en de kwaliteit is echt enorm goed! Maar er hangt wel een prijskaartje aan.. andere merken heb ik geen ervaring mee dus dat weten de anderen hier misschien beter!

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 00:18

Bedankt voor de reactie! Ik bekijk dit even!
Ik heb alleen het idee dat die 'dingen' veel vaker in nederland worden verkocht, via internet bestellen vind ik eng, aangezien ik natuurlijk blond ben en alle soortjes blond wel op mn hoofd te vinden zijn :+ ;-)