Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

wereldhummel schreef:Ik had een soort wondspray
ideaal spul,,

Ik ben buiten piercing en tattoo-fan mogelijk nog meer een tanden-fetisjist 

BellyBel schreef:
Kwam hier ook maar eens kijken met dank aan: Barmat

Er zit namelijk een soort ,,bultje'' op me navel.

draverr schreef:Vrijdag is het zo ver! Laat ik mijn tepelpiercing(weer) zetten..Wat raden jullie individueel aan om als naverzorging te doen?
(i know ontiegelijk dom) hij heeft een naald gloedheet laten worden en ook goed gedesinfecteert ofzo, en toen er door heen gedrukt en toen heeft ie er gewoon 2 mini oorringetjes in gedaan. En later is die bij een piercingshop langs gegaan en nieuwe tepelpiercings gehaald (van die ringetjes)
vind het wel ontiegelijk dom van em maarja, hij heeft er verder geen last van gehad geen ontsteking o.i.d. en hij is er nog hartstikke blij mee!

En hij is nu 47 (of was het nou 46
) Maarja
Ik vind het stiekem ook wel gaaf dat ie dat zo heeft gedaan, en als ik dus een navelpiercing wil (nu zegt ie wel zo mooi: Doe het dan doe het dan) en als die dan omslaat en het mag niet meer zeg ik van: DAn doe ik het toch ook zelf met een naald
Heeft ie iig geen excuus waarom ik het niet zou mogen
BellyBel schreef:Heb eigenlijk ook een vraag
Ik wil graag een navelpiercing, maar me navel houdt me tegenEr zit namelijk een soort ,,bultje'' op me navel.
Kijk maar, het is helaas niet de duidelijkste foto
Maar wat zouden jullie doen? Gewoon doen of toch niet
BellyBel schreef:Heb eigenlijk ook een vraag
Ik wil graag een navelpiercing, maar me navel houdt me tegenEr zit namelijk een soort ,,bultje'' op me navel.
Kijk maar, het is helaas niet de duidelijkste foto
Maar wat zouden jullie doen? Gewoon doen of toch niet
. Maar inderdaad gewoon even bij de piercer vragen. jetjuh schreef:Piercings worden altijd gezet met titanium piercings.
Als je piercings kopt kunnen deze chirurgisch staal zijn en titanium. Bij winkels zoals de six en v&d kan je ervan uit gaan dat het chirurgisch staal is. Bij piercingsshops verkopen ze bijna alleen titanium. Vraag altijd even aan de verkoper welk materiaal het is. (en als ze het niet weten is het 9 van de 10 keer chirurgisch) Ik raad je aan altijd titanium te dragen, aangezien in chrurgisch staal nikkel zit verwerkt. Dit heeft als nadeel dat titanium wel 3 keer zo duur is
! ik dachte het al stiekem,! maar vroeg het voor de zekerheid maar even!milo schreef:foto?![]()
kent iemand trouwens die piercingshop in utrecht die om de hoek ook een tattooshop heeft? ik ben de naam kwijt en zou het graag willen weten!!
,! maar als die rood is dat is altjd en dan altijd in het begin,! en dan trekt wel weer weg! had ik eerst ook, en nu zit die zo mooi als wat, probeer niet met je viese handen eraan te komen! dan geneest het ook sneller, Unicura , weet zo niet wat dat is dus kan ik er ook niet over beslissen! maar weet een andere bokker denk ik wel! Wij kregen een potje zout mee dat spoot ik er in het begin altijd wat op,! veel succes nog!

Geweldig! *(Vindt zwemmen niet zo super, alleen op vakantie vind ik het super
en we gaan van 14 t/m 28 juli op vakans dus)*
)*