Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Belsje schreef:Zijn er hier ook mensen die geen fybro hebben maar die zonder stempeltje rondlopen?
Volgende week langs de neuroloog ... Na reuma, fybro, cushing en hormonale afwijkingen gaan we dat maar eens bekijken.
Thats_Me schreef:Belsje schreef:Zijn er hier ook mensen die geen fybro hebben maar die zonder stempeltje rondlopen?
Volgende week langs de neuroloog ... Na reuma, fybro, cushing en hormonale afwijkingen gaan we dat maar eens bekijken.
*zwaait* mag binnenkort ook naar de neuroloog.
Al veel gezien en gehoord maar nog steeds geen duidelijke antwoorden gehad en blijf steeds weer elke therapeut verbazen
PolosportJ schreef:Heb gister een zware les achter de rug! Het ging wel goed! Maar pff wordt nu net echt al een zombie wakker. Ik heb helemaal opgezwollen vingers en voel me in een keer 40 jaar ouderMaar goed heb vandaag vrij, dus ga nu lekker op de bank met de kachel aan en een fleecedekentje!
Heerlijk
![]()
(heb je soms wel ff nodig he...)
Hebben jullie eigenlijk een uitkering?? Ik kon er een aantal jaar geleden geen kans op maken, omdat ME geen erkende ziekte is ....Studeer wel, maar dan aangepast... Hoe doen jullie dat met werk en/of school? Ik werk daarnaast ook niet. Heb daar geen energie voor. Het kan allemaal net zo...
Ik kan ook echt niet lang staan of zware handelingen verrichten... Hoe is dat bij jullie?
winnitou schreef:Bij mij is ca. 8 jaar geleden fibromyalgie vast gesteld. Heb er redelijk mee leren leven. (niet altijd even makkelijk)
Vanmorgen kreeg ik te horen dat ik ook nog flinke artrose heb in knie en heup.
Is weer even slikken.... en weer doorgaan (aangepast)
Belsje schreef:*zwaait* mag binnenkort ook naar de neuroloog.
Al veel gezien en gehoord maar nog steeds geen duidelijke antwoorden gehad en blijf steeds weer elke therapeut verbazen
sronnie schreef:Klinkt 'goed' winnitou, zitten er dan geen extra risico's aanvast o.d. gezien het niet standaard geplaatst wordt?
Is niet bedoeld om je de moed in de schoenen te laten zakken ofzo, ben benieuwd waaruit dat verschil is ontstaan.
Hoop i.i.g. dat het voor jou gaat werken!