Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Daphne__ schreef:En dat was dus ook niet het geval. Dat zeg ik ook letterlijk in mijn bericht.
Veel plezier Tieneke
Maar ook daarvoor kijken ze even in je dossier.
Het gaat over jou, of dat nu is hoe dat werkt met de afspraak maken of wat anders is maakt niet veel uit.
Zie het niet als onwil van ze, maar dat ze anders gedonder kunnen krijgen
DuoPenotti schreef:Daphne__ schreef:En dat was dus ook niet het geval. Dat zeg ik ook letterlijk in mijn bericht.
Veel plezier Tieneke
Maar ook daarvoor kijken ze even in je dossier.
Het gaat over jou, of dat nu is hoe dat werkt met de afspraak maken of wat anders is maakt niet veel uit.
Zie het niet als onwil van ze, maar dat ze anders gedonder kunnen krijgen
Little_Gift schreef:Jeeeeeeezes gaan we nou weer doordrammen over één woord in één bericht van ts???
Dit is haar topic hé, zij mag daarin ventileren wat zij wil en al hebben ze nu wel of geen gelijk in het ziekenhuis, dan NOG kan dat op een andere manier gecommuniceerd worden dan in de vorm van een preek en zelfs dan nog heeft ts alle recht te ventileren in haar eigen topic zonder dat erop doorgedramd moet worden en de bal terug gekaatst moet worden naar TS.
Sommigen hier in het topic lijken hier enkel te zitten om er als de kippen bij te kunnen zijn om TS terecht te wijzen of de boel op te stoken en olie op het vuur te gooien maar dan uiteindelijk te laf zijn daarvoor uit te komen en zich te verschuilen onder de noemer "goed bedoeld advies maar verkeerd geïnterpreteerd".
Ofwel, laat dit topic met rust, ofwel, zeg rechtuit wat je te zeggen hebt en verschuil je niet want de toon die tussen de regels te lezen valt, is op zijn minst niet passend in dit topic.
Het zijn ook elke keer dezelfde die dit doen ook...
Daphne__ schreef:_Karlijn schreef:Waren er nog bloeduitslagen bekend? Fijn dat je met ministapjes toch iets vooruit lijkt te gaan.
Nee, moest vandaag weer bloedprikken, voor de uroloog. Hoor dan 6 December wat de Uroloog verder wil
Pff, Isala en ik worden echt nooit vrienden... Kreeg bericht dat ik een afspraak kon inplannen via de site, bij de Neuroloog. Maar als ik liet zoeken, dan gaf hij aan dat er geen datums gevonden waren.
Huisarts had al wel gezegd dat ik bericht kreeg voor een afspraak, maarja als ik dan bericht krijg dat ik via de site een afspraak moet maken... Ik wou niet het risico lopen dat ik ga wachten op een brief en dat het idd via de site moest en ik daardoor nog langer kan wachten.
Maar slecht geslapen door de pijn en vanochtend al vroeg naar het ziekenhuis gestrompeld om bloed te prikken, dus ik was bekaf en lig op bed. Dus ik vroeg m'n moeder of zij even wou vragen hoe dat nou zat met dat afspraak maken...
Komt m'n moeder naar boven en geeft de telefoon aan mij, krijg ik me een preek over dat ik volwassen ben en dus zelf moet bellen en dat ik rond April vanzelf bericht krijg en dat mijn huisarts dat echt wel weet.
Echt, het is vrijdag en ik snap dat mensen toe zijn aan weekend, maar dat is niet mijn schuld.
Ik liet m'n moeder ook niet bellen om een afspraak te maken oid. Ik vroeg me alleen of ik nou moest afwachten op bericht, of idd een afspraak via de site moest maken. Wat dus niet lukte.
Was gewoon bang dat ik maanden op bericht ga zitten wachten en ze dan zeggen, ja, je kreeg toch bericht dat je de afspraak via de site moet plannen...
Ja, voel me echt even flink k*t..
Heel mooi CrazyCat!
Tieneke schreef:Of TS kan gewoon zelf bellen, op een moment dat ze zich beter voelt.
Tieneke schreef:Het kan een oefening zijn in zelfstandigheid. Het is duidelijk van in het begin van het topic dat dit soort dingen soms een struikelblok kunnen zijn. Dus je kan het uit de weg gaan of proberen en groeien daarin. Maar dat moet je inderdaad maar net willen.
Tieneke schreef:Het kan een oefening zijn in zelfstandigheid. Het is duidelijk van in het begin van het topic dat dit soort dingen soms een struikelblok kunnen zijn. Dus je kan het uit de weg gaan of proberen en groeien daarin. Maar dat moet je inderdaad maar net willen.