Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
                                                         Eske_B schreef:Gefeliciteerd hagelslagHopelijk gaat het herstel voorspoedig!
Spannend met alle groei zo. Hopelijk zit alles goed Adamootje!
Hebben jullie baby's ook een voorkeur voor 1 kant? Als ik lig, ligt mijn kleine man het liefst rechts. Buik is dan helemaal asymmetrisch. Morgen eens aan de verloskundige vragen of dat 'erg' is.
 Wat een mooie namen hebben jullie ook allebei gekozen!  

helaas ben ik tegelijk flink ziek geworden, heb de griep, dus we liggen nog in het ziekenhuis en ik ben best beroerd.
 3 kg en 49,5 cm! Net als bij Hagelslag met een geplande keizersnede. Ik maak blijkbaar koppige kindjes, want ook Hektor wou er helemaal niet uit en ze hebben uiteindelijk zelfs de verlostang moeten gebruiken! Kom je met een keizersnede, word je er alsnog met een verlostang uitgetrokken, arm kleintje  

we zijn helemaal verliefd. Zijn broertje Karel van 2,5 jaar is ook heel lief voor hem, dus dat gaat top. Helaas dus door de griep wel wat langer in het ziekenhuis blijven en ik heb ook wel wat stress om Hektor te besmetten, maar we doen er alles aan om dat te voorkomen.
                                                         AvHdG schreef:Ik ga hem even kapen ,(ben zo trots).. vanmorgen bevallen van onze zoon Aron. Waar ik bij de eerste er 13 uur over heb gedaan en in het zkh belande. Was dit een super snelle binnen 6u na de eerste wee is hij geboren. Ik had verloskundige wat eerder mogen bellen, had toen al 8 cm toen ze binnen kwam. Dus tip voor de moeders die voor een 2e gaan, op tijd bellen. Nu heerlijk op de bank met een slapende baby

Eske_B schreef:Ik zat vandaag te kijken in het kraampakket en er zit een matrasbeschermer bij die ze aanraden vanaf 37 weken... maar vraag me af hoe lekker zo'n plastic matje ligt. Bij de ikea hebben ze ook waterdichte moltons, lijkt me stuk fijner. Wat is jullie ervaring?

Voel je je alweer iets beter? Wel een rotmoment om geveld te worden door de griep zeg... 
 Ik had net als Jolliegirl naar die van de Hema gekeken, 60 euro inderdaad wat ik ook vrij duur vond. Even een zoekopdrachtje op marktplaats gedaan en toen had ik 'm nieuw in de verpakking voor 10 euro. Dus dat is zeker een tip, check marktplaats even. 

Jolliegirl schreef:Oke dames, vraagje...
Vanaf hoeveel weken nemen jullie de vluchttas mee in de auto overal waar je heen gaat?

Maar wat JitskeJeldau zegt inderdaad, ik ga er niet vanuit binnen een kwartier een baby te hebben en wil het liefste thuis bevallen.