Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Super bezig
Als ik 's middags of 's avonds loop doe ik dat minstens 3 uur na de lunch dus met een redelijk lege maag, en sindsdien gelukkig geen ongemak meer gehad. Ik heb daar echt een tijdje m'n loopplezier door verloren!

7.5 km in 55 minuten. Joggen afgewisseld met wandelen. Nog niet waar ik was, maar het voelde lekker en dat is voor nu even het belangrijkste.
Het begint hier echt al duidelijk weer vroeg donker te worden, om half 9 is de dag al weer voorbij. Het is ook echt fris 's ochtends en 's avonds, vanochtend ging ik om 8 uur de deur uit voor een easy run en heb de eerste helft met een jasje aan moeten lopen, het was maar zo'n 10 graden. Brrrrr. Hier ontkom je er niet aan om zonder verlichting te lopen in de winter, het is hier zo vroeg donker en ik woon maar in een klein dorpje waar je max 4 km kunt lopen, en de buitenpaden hebben geen straatverlichting. Ik zit er al tegenop te kijken

Het is bijna geheel in open veld zonder bomen, je bent het hoogste punt bij onweer, is wel wat anders dan in een woonwijk hardlopen.Citaat:Test de schoenen van Merrell
Test de schoenen van Merrell op de routes van de Leersumse Veld Trail
Merrell biedt tijdens deze editie van de Leersumse Veld Trail de mogelijkheid om hun schoenen te testen op de routes. Hierdoor weet je meteen of deze schoenen écht bij jou passen!
De schoenen van Merrell zijn van hoogwaardige kwaliteit en zijn geschikt voor zowel de beginnende als de ervaren Trailrunner. Zelfs Ragna Debats loopt haar races op de schoenen van Merrell!
Ga voor je trail langs bij de stand van Merrell om een paar schoenen te testen.

Supervixen schreef:Ik ben begonnen met hardlopen ooit met mijn paard![]()
Ja dat gebeurt germie, ik zou het zelf niet doen. Bang voor blaren.
Dan moet je de blaren maar voor lief nemen.

ik wandel ook met mijn jonkie, maar zijn draf is voor mij echt een flinke sprint

VogeltjeM schreef:Ik zou ook niet meedoen Germie, ik zou zelf de stress hebben dat er mensen zitten te wachten en tegelijk weet je dat zij er ook niet blij van worden. Voor wie is het dan leuk? Ik zou gewoon lekker zelf gaan