Op een stalen ros over wegen en door het bos

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Thami

Re: Op een stalen ros over wegen en door het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-26 11:11

Ik kan gelukkig ook goed tegen de kou, als ik me er goed op kleed! Vandaag gelukt :)
Sakura; met het goede weer komen leuke fietsplannen vanzelf!
Marlies; zou zeker naar die passessie gaan, het is echt een fijn merk net zoals Time zegt veel verschillende maten, ook qua breedte. Ben heel benieuwd naar jullie weekend straks, klinkt echt veelbelovend. Nog wel even opzoeken hoever het van Nijmegen is.

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-26 15:17

Jullie zijn snel gegaan de afgelopen twee weken! Ik heb voor vertrek niet meer gefietst, maar ik ben wel van koud naar nog kouder gegaan. Zijn jullie klaar voor een kleine cuteness overload en een bizar mooie wereld?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-26 17:03

Oh Maaike, wat fantastisch mooi <3

Thami

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-26 17:08

Ooohhh wat gaaf Maaike <3 !
Ik ben even van Insta af door kapotte telefoon, dus heel blij dat je hier ook foto’s deelt!

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-26 18:35

Prachtige foto’s Maaike .
Bedankt voor het delen *\o/* [code][/code]

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-26 21:39

Oooh maaike wat een droom! Fantastisch zeg!

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 14:45

Wat een geweldige foto's! Made my day :j

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:10

New shoes *\o/*

Afbeelding

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:16

Nice Time! Nu nog het juiste weer om ze te gebruiken {:}

Hier gisteren ook Lake schoenen (gravel) besteld, kassa, maar goed, kan je ook lang mee. Waren alleen niet in mijn maat aanwezig, dus moet ik even op wachten.

Had nieuwe velgen gekocht voor de gravelfiets (carbon Roval, ipv aluminium wat er nu in zit). Woensdagmiddag (koud!!) alles omgezet, tubeless banden is altijd ff smeren en zo. Ik blij, alles klaar, nieuwe body er op, tandwielen ed omgezet. Wielen in de fiets, doet mijn vrijloop het niet goed |o . Was er helemaal klaar mee in die vieze kou, dus gisteren even mee naar de fietsenzaak geweest, moest toch schoenen passen, en had alles goed gedaan, maar blijkbaar kan DTSwiss niet met 'algemeen' montage vet, maar moet daar speciaal DTSwiss vet in -O- , dat wist ik dus niet.

Wel blij dat ik alles zelf goed had gedaan haha *\o/*. Zondag lekker voor het eerst met de nieuwe wielen rijden.

Had eigenlijk zaterdag een mtb rit staan, maar degene die mee zou, kan niet tegen de kou. En zondag kwam me beter uit, dus naar gravel zondag gezet. Even appje er uit in de dames groep, en er komen er gezellig 2 meefietsen!

Thami

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:40

Wat een mooie schoenen Time, zit daaronder dan nog een Boa sluiting ?
Leuk Marlies Zondag fietsen met je nieuwe wielen! Roval heb ik ook op mijn wegfiets zitten, tevreden over! Jij hebt ook leuk clubje fietsmaatjes daar hè? Ik vind dat echt fijn om te hebben. Fiets ook heel graag alleen naar zo nu en dan de langere ritten samen is wel gezellig :)
Ik heb woensdag bikefit met mijn weg en gravel fiets, ben benieuwd! Op het Carbon racestuur mogen geen aerobars, dus even overleggen wat voor stuur het dan wordt. Ik hoop mijn gravelbikd dan daar te kunnen laten voor een service beurt, is echt nodig :j

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 4 min geleden

Ja we hebben via Fietsvrouwen.cc een leuk clubje dames waar ik mee gravel. En we hebben een mtb groepsapp met een leuke groep dames. Dus altijd keuze.

Vind af en toe alleen heerlijk. En soms ook met een groepje. Juist die afwisseling is tof.

Oh bikefit is zo goed. Heb daar mega veel baat bij gehad. Jij fiets best veel kilometers, dan is het wel belangrijk dat je zo goed mogelijk zit, zodat je zo min mogelijk kans op blessures hebt.
Bij wie ga je bikefit doen?