Janinevv schreef:Dat mensen bijvoorbeeld niet aan Corona zijn overleden en daar wel onder gezet zijn.
Dat is niet waar!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janinevv schreef:Dat mensen bijvoorbeeld niet aan Corona zijn overleden en daar wel onder gezet zijn.
Dimphyl schreef:Maar, wat ik dus zeg, je kunt ook positief getest worden met een corona besmetting van afgelopen maart, dus zonder corona symptomen maar met een snotneus door de weers omslag..
Dimphyl schreef:Maar, wat ik dus zeg, je kunt ook positief getest worden met een corona besmetting van afgelopen maart, dus zonder corona symptomen maar met een snotneus door de weers omslag..
_Penotti schreef:Maar, waarom gebruikt de media zo'n foto überhaupt, wat de tekst er onder dan ook is.
Vind dat ook heel fout. Dat zou net zo goed bestraft moeten worden.
Solistar schreef:Mja moet eerlijk zeggen dat ik het wel vreemd vind dat afgelopen jaar het griepseizoen uitzonderlijk kort duurde, en er maar 400 griepdoden waren.. Dat staat gewoon op de RIVM site.
Solistar schreef:Mja moet eerlijk zeggen dat ik het wel vreemd vind dat afgelopen jaar het griepseizoen uitzonderlijk kort duurde, en er maar 400 griepdoden waren.. Dat staat gewoon op de RIVM site.
hwn schreef:Solistar schreef:Mja moet eerlijk zeggen dat ik het wel vreemd vind dat afgelopen jaar het griepseizoen uitzonderlijk kort duurde, en er maar 400 griepdoden waren.. Dat staat gewoon op de RIVM site.
Dat is toch heel logisch? Mensen moesten afstand houden om geen Covid-19 op te lopen, en daardoor werd ook het griepvirus ook veel minder overgedragen dan andere jaren.
Sizzle schreef:Dat klopt ook niet hoor. Griep wordt veroorzaakt door influenza virussen en dat komt ook van een loopneus gradatie tot fatale longontsteking. Het woord griep heeft geen exacte definitie wat dat betreft.
Solistar schreef:O ja, dat klinkt ook wel logisch wb social distancingEn dacht dat er elk jaar wel redelijk wat oversterfte was in griepseizoen, maar zie dat inderdaad niet zo is (ik had het over 2019/2020).
Edit: lees net dat de spoedwet erdoor is, toch een beetje het speerpunt van dit topic denk ik. Ik ben blij hoe het is aangepast in zoverre ik nu in dit artikel lees
https://www.trouw.nl/binnenland/akkoord-spoedwet-corona-lagere-boetes-en-geen-bezoekverbod-verpleeghuizen~b461dc38/