Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

juval

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 17:27

ik ben er ook 2 ons kwijt.... heb ook gemerkt dat als ik meer op mijn linkervoet steun op de weegschaal, dat ie dan aardiger voor me is haha..

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 17:34

:') :')

Ik durf niet op de weegschaal deze week. Iets met 1x in de maand en veel vocht vast houden en niet hebben gesport...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 17:42

:') je vloer is gewoon scheef :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 18:37

:D :D dan weet je hoe je hem neer moet zetten!

Ik had een goede dag. Netjes aan het eten gehouden, een uur op de Foxy gestaan en.. ik heb de fotostudio gemaild voor een afspraak. :o

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 19:35

Gaaf Roosch!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 19:36

Mocht iemand het winnende staatslot in bezit hebben dan hoor ik het graag. :') rib uit mijn lijf. Nouja. Was het maar een rib uit mijn lijf. Had weer gewicht gescheeld . :7

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 19:41

Roosch schreef:
Mocht iemand het winnende staatslot in bezit hebben dan hoor ik het graag. :') rib uit mijn lijf. Nouja. Was het maar een rib uit mijn lijf. Had weer gewicht gescheeld . :7

Liever dan wat vetjes toch. Die rib zou nog nuttig kunnen zijn.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 19:50

Gat in de markt. Wie oh wie wil een kilo Roosch? Nu voor slechts 10 euro! *\o/*

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 20:18

Ik bied Kilo'tje Landvrouw, prijsje voor maar €9,00 :Y) *\%/*

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 20:19

Maar dat van mij is langdurig gerookt, vandaag 4 maanden niet meer. :')

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 20:20

ooohw, dat kan ik dan niet meer bieden.. Dat is die euro wel waard :D

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 20:47

Sorry dames, wil het juist kwijt niet eraan :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 20:48

Verrek. Inderdaad verkeerde doelgroep hier. :')

Hoe was jullie dag?

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 11:12

Gister vrij goede dag, alleen beetje teveel koolhydraten. Maar maandelijks feestje, dan heb ik altijd meer nodig.
Vanochtend kwam ik echt niet uit bed. Eerste dag sinds ik ben begonnen bij mijn nieuwe baan dat ik niet vroeg op ben gestaan om te sporten. Ddus het mocht even van mezelf, misschien vanavond even stukje wandelen.
Hoe is jullie dag?

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 12:34

Ah leuk Roosch je shoot besteld!

Relaxed Komt wel weer joh! Lekker op jou tempo!

Lekker vakantie aan het houden met lekker eten moet kunnen!

Hier was het vorige week echt slecht qua eten maar op de een of andere manier stond er zondag ineens dat ik niet was aangekomen. Nou gisteren men oom jarig en 2 borden chinees naar binnen gewerkt(was zo lang geleden en zo lekker, maar waarom niet gewoon 1 bord). Het ijsje en de chips wel laten staan dus toch nog iets goed gedaan..
Ben benieuwd wat de weegschaal zegt vrijdag..

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 13:04

Ik lees nu een paar dagen mee maar wil me toch ook melden! Inmiddels ben ik de eerste 2 kilo kwijt en ik wil er graag nog 25 af hebben. Mijn gewicht is al jaren een gevecht en na tig (halfslachtige) pogingen is stoppen geen optie meer. In april ben ik bevallen van onze dochter en over 2 kilo zit ik weer op het gewicht van voor mijn zwangerschap. Mijn dochter is ook de grote motivatie om af te vallen want ik wil heel graag straks gewoon met haar kunnen voetballen en spelen!
Nu anderhalve week ook weer aan het sporten en morgen een afspraak voor een eigen sportschema.

Ik vind jullie super goed bezig, het motiveert mij om te zien dat jullie dezelfde dingen tegen komen. Zelf vind ik het altijd heel lastig om weer goed bezig te gaan als ik een slechte dag heb gehad of ik niet afgevallen ben.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 13:50

Gamova welkom! Jou troubles zijn hier ook heel herkenbaar hoor. Gisteren chinees gegeten en dan nu ook weer zin erin..

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 14:57

Welkom Gamova!
Elke stap die je zet is er een. Onthoud dat *\o/*
Dustinlover, wel genoten van het eten zo te lezen. Goed zo, nu gewoon niet meer terug kijken en vol goede moed door. Mocht de weegschaal vrijdag niet zo zijn als je had gewild weet je waar het vandaan komt. Iedereen heeft wel eens mindere weken, dat mag ook!

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 15:13

Ja en dat vergeten we vaak natuurlijk.. Ik heb tot nu toe altijd gezien dat ik iets ben afgevallen geloof ik(al was het een keer 0.1) dus als het keer gelijk of wat meer is dan is dat maar zo...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 19:05

Welkom Gamavo!

Hier een redelijke dag. Netjes aan eten gehouden alleen niet op Foxy gesprongen. Morgen wel weer is de bedoeling. :)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 07:08

Ik denk dat ik maar eens een updateje geef. Na zo'n drie weken stil te hebben gehangen tussen -8 en -9 kilo ben ik nu eindelijk weer opweg. Gisteren gaf de weegschaal het al aan, maar vandaag toch even bevestigd, -10 kg *\o/*

Aan dit doel had ik een 'cadeautje' gehangen, in het begin wilde ik graag taart maar daar ben ik vrij snel vanaf gestapt. Nu heb ik mezelf een pedicure behandeling beloofd dus die staat voor vanavond gepland :o

Zo te zien gaat het bij jullie ook niet altijd vlekkeloos. Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik ook enorm gefrustreerd raakte van mijn lichaam en dat niks leek te helpen om dat plateau van drie weken te doorbreken. Maar ik hoop dat jullie (en ik zelf ook) vol houden, en dat we trots kunnen zijn bij elke stap die we maken <3
Kernboodschap: hou vol, dat plateau gaat voorbij!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 08:38

Goed bezig!

Ik maak me een beetje zorgen om het vele eten hier, het is allemaal heerlijk, lokaal en fantastisch bereid maar wel heel veel. Vooral de kaas is fantastisch. Maar ik heb vakantie, ga er maar even van genieten. Na de vakantie haal ik de schade wel weer in. En vandaag maar weer even een berg oplopen, dat kost ook wel weer wat kcal.

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:01

Je kan natuurlijk ook prima gewoon alles wel eten maar in kleinere porties. Een klein stukje kaas is al weer beter dan een groot stuk toch.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:13

gaucho schreef:
Goed bezig!

Ik maak me een beetje zorgen om het vele eten hier, het is allemaal heerlijk, lokaal en fantastisch bereid maar wel heel veel. Vooral de kaas is fantastisch. Maar ik heb vakantie, ga er maar even van genieten. Na de vakantie haal ik de schade wel weer in. En vandaag maar weer even een berg oplopen, dat kost ook wel weer wat kcal.

Dankjewel.

Wat Lizy ook zegt, niet alles hoeft op. Kijk uit dat je niet tegen je zin het bord gaat leeg eten. Zou het je helpen om een kleinere portie te bestellen?

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 21:46

Hoe gaat het met jullie deze warme dagen? Hebben jullie het er zwaar door of valt t mee?

Ik heb afgelopen week Oppo ijs en Halo top ijs in huis gehaald om toch met deze dagen af en toe iets lekkers te kunnen eten. Vandaag de Halo top versie cookie dough geprobeerd, smaakt prima eigenlijk! Dus best wel een tipje!