Oei een hele zak. Ben je niet misselijk? Engelse drop kan ik echt paar stukjes van op en dan ben ik al beroerd. Edit: oh lees net van niet XD
@Twilight: Jeej lekker dat je weer op de apparaten kon

@Linoleum: Oh ja hopelijk is de volgende poging beter. Het is zoooo lekker namelijk! Uiteindelijk klaarde het hier op rond een uur of 2, dus dat was fijn. Ik ga het idd gewoon even aankijken hoe of wat. Heb op werk ook vaste pauzes die soms opeens op een ander moment moeten, dus das wel lastig.
Klinkt als een top dag! Heerlijk bezig geweest en ook nog gezelligheid

@Janine: Jaa dat is het niet zo zeer. Ik viel wel gewoon in slaap, maar werd telkens wakker omdat ik heel nodig moest. Dus probeer nu gewoon 1,5 liter per dag te drinken en dan vooral overdag.
Heel erg veel succes komende woensdag

Qua gewicht is het heel erg afhankelijk van je bouw idd. Ik was op mijn zwaarst 68 kilo bij 1.75. Niet te dik dus, maar toch echt een buikje. Daar wou ik vanaf. Iedereen meteen: Neeeeee jij mag echt niet afvallen, je bent niet te dik. Nee was ik ook niet, maar wou gewoon fitter en gezonder worden. Vindt dat echt zo'n dooddoener. Als jij gewoon met gezond eten 74 kilo kan zijn, ja dan lekker dat als doel doen toch. Naarmate je dichterbij komt merk je vanzelf of het haalbaar is of niet.
@Navatu: Ja helemaal gelijk. Zit soms echt zoveel verschil in terwijl die gene die zwaarder is, lichter lijkt. Daarom idd gewoon kijken naar wat voor iedereen zelf past.
@Marlinde: Oeh lekker!
@Kimmie: Lekker bezig geweest qua beweging

------------------------
Ik heb niet heel erg veel gedaan op mijn vrije dag. Normaal wou ik gaan hardlopen in de ochtend, maarja ben van suiker.. Een beetje regen is oké, maar nu kwam het met bakken uit de hemel. Daarom naar vanmiddag verschoven.. Nou dat was niet heel fijn en ik weet ook weer waarom ik normaal nuchter loop. Giga buikpijn, kon geen fijn tempo vinden en mijn hoofd was heel warm.. Maarrrrrr ik heb wel een nieuw PR gelopen: 7 km. Dus ik mag gewoon tevreden zijn.
Wel wat last van mijn rechter onderbeen, dus doe niks meer vandaag en ga zo even mijn compressiekous aantrekken. (kleine uitleg: ik slinger tijdens het lopen een beetje met mijn rechteronderbeen. Daardoor worden de spieren aan de zijkant extra belast. Helaas is dit lastig te veranderen, want het komt doordat mijn rechterheup een afwijkende stand heeft. Dat is nooit iemand opgevallen tot ik fysiotherapie ging studeren. Maarja dan is er niks meer aan te doen. Vermoedelijk komt dit omdat ik in een stuit heb gelegen. Opzich is het niet erg en is het ook geen blessure ofzo. Ik moet alleen gewoon wat vaker mijn heup losmaken en draag regelmatig even 1 compressiesok om die spieren een beetje te laten herstellen