Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beccy schreef:Je weet dat oxycodon heel verslavend is? Ik zou het niet durven nemen. Wel een heel heftig verhaal hoor! Hopelijk krijg je snel antwoorden op al je vragen..
beccy schreef:Je weet dat oxycodon heel verslavend is? Ik zou het niet durven nemen. Wel een heel heftig verhaal hoor! Hopelijk krijg je snel antwoorden op al je vragen..
moonfish13 schreef:beccy schreef:Je weet dat oxycodon heel verslavend is? Ik zou het niet durven nemen. Wel een heel heftig verhaal hoor! Hopelijk krijg je snel antwoorden op al je vragen..
Wedden dat als je vergaat van de pijn dat je wel wil?
Ik slik ook oxycodon, zonodig en dat gaat prima.
Afspraak is max 1x per week voor even rust aan mijn rug en dat gaat fantastisch.
Ik blij dat ik dan even geen pijn heb en doordat ik bij nood het mag gaat revalideren makkelijker.
Waarom? Bij nood mag het dus durf ik de grens op te zoeken zonder te hoeven verrekken van de pijn als ik eens mis gok.
Annenas schreef:Als ik dit zo lees TS, hoe kom je als jonge gezonde vrouw aan pleuravocht? Hebben ze daar al een verklaring voor?
J1995 schreef:Annenas schreef:Als ik dit zo lees TS, hoe kom je als jonge gezonde vrouw aan pleuravocht? Hebben ze daar al een verklaring voor?
Ik denk dat ze er wel een verklaring voor hebben, maar die hebben ze mij niet verteldIk heb verder niks te horen gekregen in het ziekenhuis, alleen dat mijn nieren slank waren en geen bloeding. Daarna kreeg ik een afspraak bij de Uroloog en voor een CT scan. Ik las toen op internet bij uitslagen dat de tumor op mijn nier een keer zo groot is, van dat pleuravocht en de cyste op m'n eierstok.
Als ik daar niet op had gekeken, had ik niet eens geweten waarom ze een CT scan willen maken![]()
Wel was ik al langer afentoe iets benauwd. Toen ik opgenomen werd hebben ze een longfoto gemaakt waar niks op te zien was. Na 2/3 dagen deed diep inademen pijn en moest ik dan ook soms hoesten. Nouja, meer diep inademen en dan een kuch zegmaar. Ook had ik pijn als ik op m'n zij lag of helemaal plat.
Maar dat is nu weer over, ben niet meer benauwd geweest en de pijn die erger werd met ademen is ook weg.
Dat Oxycodon verslavend is weet ik idd. Ben er ook heel voorzichtig mee, neem het echt alleen als ik veel pijn heb. Afentoe houd ik het gewoon niet uit zonder idd![]()
Ondertussen van m'n huisarts antagel gekregen, dat helpt wel redelijk tegen de misselijkheidZe dacht dat m'n misselijkheid kwam doordat m'n maag geirriteerd is door de medicijnen.
J1995 schreef:Het gaat opzich wel goed. Besloten de operatie door te laten gaan in het ZH waar ik nu ben, dat gebeurd dus 25 November.
Heb nog gevraagd naar het verschil met de operatie in het radboud, daar doen ze de operatie anders. Maar het enige verschil daar is dat ze eerst onder plaatselijke verdoving een tijdelijke lead prikken en ze nu bij mij direct de lead plaatsen die ook blijft zitten als het werkt.
Ondertussen ook te horen gekregen dat ze de tumor op mijn nier willen behandelen met embolisatie. Dus via m'n lies naar binnen en dan de ader van dat ding dicht maken.
Maar voorlopig gaat dat niet gebeuren, eerst de operaties voor de neurostimulator klaar hebben.
Arts gaat het nog wel overleggen met z'n collega's, dus hoor later meer. Sowieso weet ik nog niet of ik daar aan wil beginnen. Denk dat ik het liever gewoon afwacht.