Cinnepin, micellair water van garnier (de roze) daar heb ik veel baat bij gehad minder droge huid en sommige delen die erg vet waren zijn minder vet geworden, erg prettig
Cinnepin, ik gebruik de lotion & olie oog reiniging van de kruidvat. Gewoon eigen merk, ik vind het erg goed spul voor de prijs!
Daarna washandje met lauw water om de olie eraf te wassen en klaar, meteen een mini scrub
Jeetje suus wat een verzameling!!
Hier de swatches van mijn nieuwe nabla kleurtjes! Vooral helemaal van van de linker en de 3e van links. Ook de cleo bevalt erg goed. Groen vind ik heel stoer, maar eigenlijk weet ik nog niet zo goed wat ik ermee aan moet
Suus jaloers hoor! Je hebt zoveel waar ik van droom
linoleum
Geplaatst: 09-03-17 08:48
Cinnepin, ik gebruik micellair water van Garnier om de makeu-up eraf te halen met een watje. En daarna nog een watje met toner van Neutral erover om de laatste restjes eraf te halen. Onder de douche gebruik ik altijd een reiniger, Purity Made Simple van Philosophy. Maar het ligt wel heel erg aan je huid wat je het beste kan gebruiken. Maar milde reinigers zijn altijd goed, ze zijn er om je gezicht schoon te maken, niet om je huid aan te vallen.
Suus, wat een heerlijke collectie heb jij toch ook (irritant dat de twee NARS blush palettes niet zelfde grootte zijn ). Niet overdreven veel, maar wel prachtige merken. Heb je toevallig nog een overzichtsfoto van je tafel? Ben nog steeds niet uit welke ik nou zelf wil hebben.
Gianti, als ik bang ben dat ik niets meer weet om te kopen, doe ik gewoon een rondje webshops en instagram. Geheid dat ik weer honderd dingen wil
Haha nou je wil nu mijn make-up/kledingkamer annex rommelhok ook niet zien. Bergen papier die liggen te wachten tot papier wordt opgehaald, allemaal dozen met spullen die nog geen plek hebben. Binnenkort eens een dagje opruimen en dan een bureau halen voor mijn make-up.
Denk dat ik toch ga voor 1 of 2 Alex kastjes en een los blad erop.
LadyMadonna
Geplaatst: 09-03-17 09:59
Gianti schreef:
Ik heb zin om make up te kopen... maar heb gewoon niets op mijn wish list staN
Venthe wat een heerlijke roze knalkleur bij je ! Staat mooi bij je lieve uitstraling Mooie zachte look berdien Avelien hoewel ik de kleuren erg mooi vind bij je vind ik de bovenkant erg hard bij je looks. Ik denk dat het mooier gaat zijn als je dat puur door het naar boven toe blenden gaat krijgen. Fenrir jeeeej weer 2 prachtige looks Heb die gemist Ben trouwens wel jaloers op jullie skills met de cp shadows..... hoe krijgen jullie die kleuren zo mooi ? Ik baal er echt van hoe ze tot nu toe vallen, of ik heb gewoon de verkeerde kleuren Elke knapperd Ik krijg door jou weer zin om weer eens met gekleurde wimpers te spelen Mooie stash suus !!! Ben zo jaloers op jullie tafels en opberg ruimtes Jamiefris wat een mooie look..wauw
LadyMadonna
Geplaatst: 09-03-17 10:20
Heb een lijntje langs m'n onderste wimpers gezet met dezelfde kleur als in m'n buitenhoek. Wel lastig om dat mooi dun te krijgen...
Sorry, oud poster/meelezer komt even met de deur in huis vallen.
Iemand ervaring met de houdbaarheid van de Mac Retro Matte Liquid lipcolor? Heb al even in dit topic gezocht maar kan er weinig over vinden. Ben helemaal verliefd op Dance with me maar ben benieuwd of hij heel erg korrelt en hoe lang hij blijft zitten. Wil hem namelijk vooral op werk gaan dragen en daar heb ik niet de mogelijkheid om het er even af te halen en opnieuw op te doen als het gaat korrelen.
Avelienvd
Geplaatst: 09-03-17 10:48
Lekker zomers jamiefris. Mooi LM
Vanochtend mn nieuwe van friem gedaan. Valt me wel op dat de telefoon het vaak minder geblend over laat komen helaas Bovenste is meer hoe het echt is. Wat lichter en zachter