Nimber schreef:Klopt dat heb ik ook, maar niet anorexia achting. Mijn hoofd loopt achter op mijn lijf. Ik heb al een paar maanden maat 38. Ik ben elke keer teleurgesteld als er iets niet in maat 46 of 48 hangt. Dan denk ik oh nee. Dan pak ik toch een 42 of 40 om te passen. Das te groot en dan ga ik naar huis met de 38.
Ik moest nu een nieuwe broek hebben, besteld via internet. Stond dat ze wat klein vallen. Dus toch maar ( na heel lang twijfelen) een 40 besteld want ja een 38 die klein valt.
Paste perfect( zie je wel te dik voor 38)En nu heb ik m 1 dag aangehad, iets uitgelopen en te groot dus.
Als ik foto’s zie, zie ik het verschil wel. Maar als ik mezelf zie zoals in mijn hoofd is dat echt nog zoals eerder. Ik hoor wel dat dat zelfbeeld langzaam aan weer gaat aanpassen tot t klopt dus daar hoop ik maar op. Momenteel betaal ik me scheel aan verzendkosten van alles wat ik toch weer terug moet sturen
Ik vind je op de rij foto’s echt mooi slank en perfect en moet jij je knie kuiten zien! Waarschijnlijk ben je wat langer..?