Wat scheelt dat he! Toen ik 'm net heb gezet had ik ook 20 of 22 mm hoor. En erna gewisseld voor 16mm. En daar bleef ik qua lengte ook last van houden. Dus toen naar de 10 mm gegaan.
Is het al tijd voor een kleinere piercing? (Onderste zilveren navelpiercing, roze had ik al) Ik heb hem sinds september. Dus ik twijfel omdat ie er nog niet zo lang in zit, maar hij is wel genezen en rustig.
Balletje van welke piercing? Draai je ze wel goed aan met handschoentjes? Dan zitten ze veel strakker dan dat je het zonder handschoentjes doet namelijk. Of desnoods met een dun sjaaltje o.i.d.
Judass
Geplaatst: 21-12-16 17:18
Circular barbell in m'n septumpiercing . Ik draai ze aan met handschoentjes idd. Stomme kleine krengen.
Ik heb een 12mm in mijn tongpiercing, het zou denk ik nog kleiner kunnen maar een ietsje speling wilde ik wel behouden. Veel mensen bijten hun tanden kapot omdat ze op de standaard 16mm blijven hangen terwijl het echt de moeite is om te kijken of je kleiner kunt gaat
Ik ben zelf nogal geschrokken na de eerste keer 16mm. Toen is hij helemaal in m'n tong getrokken. Dat is een week geleden. Dus durf nog niet zo goed naar 16mm vandaar dat ik nu 18mm heb. Want die 22mm maakte mij helemaal gek. Moet wel zeggen dat ik nu met 18mm ook nog ruimte over heb. Maar wil deze voorlopig even inhouden voor ik die 16mm probeer.
@savanah030x ik heb zelf ook in september een 2e navelpiercing laten zetten en heb die 3 weken geleden gewisseld. Was geen probleem.
Groot gelijk hoor, ik ben ook stap voor stap kleiner gegaan
Ladyloe
Geplaatst: 21-12-16 20:11
Judass schreef:
Thanks voor de complimentjes guys!
Nog een dingetje, ik ben nu in 24 uur al twee keer een balletje kwijtgeraakt . Hebben jullie nog tips voor beter zittende balletjes?
Keukenpapier of wc papier, daar doe ik het bij mijn tong mee.
Rhinocornn
Geplaatst: 22-12-16 17:37
Ik heb ook 10mm in mijn tong en heb nog ruimte over. Bij mij was er na het piercen een 18mm staafje in gedaan en na het wisselen 14mm. Alleen met 14mm bleef ik steeds achter mijn tanden hangen dus heb hem zelf gewisseld naar 10mm. Zou nog wel iets korter mogen eigenlijk. Wil er ook nog wel eens perongeluk op bijten tijdens het eten.
Hee! Ik kom even binnenvallen! Ik mag binnenkort mijn helixpiercing gaan wisselen, dus mag een nieuwe piering gaan kopen. Weten jullie toevallig nog een betrouwbare online shop?
Ik heb mijn lage helix en inner conch Die conch, jeetje wat een lang staafje Ze zei dat die aardig op kan zwellen namelijk en aangezien die van mij dat vorige keer ook deden hopen dat ik hem snel kan wisselen
xtamarak
Geplaatst: 28-12-16 18:32
Mag ik hier ook meepraten? Ik heb sinds vandaag mijn industrial, en man wat deed die pijn! Ik heb al een tragus, rook en had een helix
Woww super tof die industrial! die wilde ik ook altijd maar daarvoor was mijn helix niet goed gezet voor ofzo, dus had ik maar nog een helix laten zetten
Ik heb tips nodig :p Ik wil graag weer een piercing maar ik heb echt geen idee waar! Ik loopt te twijfelen tussen een conch (maar vind de pijn eng), een septum of een neuspiercing. Een neuspiercing heb ik gehad maar die bleef ontsteken en ik bleef best vaak ergens achter haken Vind het alleen zo onwijs mooi!