Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NZ92 schreef:Hoi meiden, lees al een tijdje mee! Ik heb een vraag. als ik jullie lijstjes bekijk zie ik dat veel mensen na het avondeten niets meer eten? Wil zelf ook een aantal kilo kwijt, en hoop dat vooral te bereiken met mijn (slechte) tussendoortjes weg te laten. Heb in de avond snel de neiging om een koek te eten of chips hahaToch heb ik na het avond eten rond een uur of 21 weer erg veel trek in vooral lekkere dingen, hoe houden jullie deze drang onder controle?
NZ92 schreef:Hoi meiden, lees al een tijdje mee! Ik heb een vraag. als ik jullie lijstjes bekijk zie ik dat veel mensen na het avondeten niets meer eten? Wil zelf ook een aantal kilo kwijt, en hoop dat vooral te bereiken met mijn (slechte) tussendoortjes weg te laten. Heb in de avond snel de neiging om een koek te eten of chips hahaToch heb ik na het avond eten rond een uur of 21 weer erg veel trek in vooral lekkere dingen, hoe houden jullie deze drang onder controle?
MerleSimone schreef:O: 3 vk Beschuiten met kipfilet en 1 hagelslag
T: 250 ml appel-kaneel kwark na t sporten
L: eiwitpannekoekjes van B&F, ben benieuwd!
T: ?
A: 3 witte bolletjes met light smeerkaas
T: 2 gandjes bugles chips + blokje milka bisquit
vibabu schreef:Ik ben zó mijn motivatie kwijt. Ben helemaal niks afgevallen sinds begin januari. waarom nog van alles onthouden als het toch geen nut heeft? Vul niks meer in in mfp en eet gewoon waar ik trek in heb. Zwaar geïrriteerd als ik er aan denk. Buik valt over broek heen maar jammer dan. Ik ga er geen moeite meer voor doen. Misschien dat het over een tijdje weer gaat lukken. Bah bah bah!
De gewichten die sommige hier willen wegen doet me alleen maar meer demotiveren. Ben er even zo ontzettend zat van!
vibabu schreef:Ik ben zó mijn motivatie kwijt. Ben helemaal niks afgevallen sinds begin januari. waarom nog van alles onthouden als het toch geen nut heeft? Vul niks meer in in mfp en eet gewoon waar ik trek in heb. Zwaar geïrriteerd als ik er aan denk. Buik valt over broek heen maar jammer dan. Ik ga er geen moeite meer voor doen. Misschien dat het over een tijdje weer gaat lukken. Bah bah bah!
De gewichten die sommige hier willen wegen doet me alleen maar meer demotiveren. Ben er even zo ontzettend zat van!
vibabu schreef:Niet motiverend omdat ik mezelf al een koe voel en als iemand die even groot is als ik gewoon 25 kilo lichter weegt... En nog gewoon afvalt ook. Ik kan er wel om janken.
De eerste 3 weken ben ik 1,5 kilo afgevallen en dat ben ik de weken daarna weer aangekomen. Ik heb mijn kcal doel op 1641 gezet. Iets wat mij niet onredelijk lijkt. Had voor mijn idee best knappe lijstjes met gevarieerd eten, maar als je dat heb, dan zou je toch af moeten vallen? Ik heb de hele tijd trek en wil alleen maar eten of zit zo vol dat ik me een koe voel.
Ik ben inderdaad net terug van vakantie waar ik ongeveer 4 uur per dag heb geskied (voor het eerst in mijn leven dus was flink werken). Je zou zeggen dat ik tenminste niet aangekomen ben. En dat ben ik dus wel. Zowaar nog zwaarder dan dat ik was. Ik ben het zo ontzettend zat! Waarom zou ik nog alleen gezond eten, weinig kcal eten, veel eiwitten, weinig koolhydraten, alles per portie afwegen zodat ik weet hoeveel ik eet als er toch niks van af gaat?
Ik zou niet weten wat ik nog kan eten behalve alleen maar groenvoer en kwark. Ik word gewoon bang van al het eten want overal word je dik van.
blubblabhoi schreef:Vooral dat laatste klinkt me bekend! Kan het niet zijn dat je door al het skiën gewoon veel spieren hebt gekregen? Dit weegt zwaar dan vet en daardoor kan je inderdaad aankomen.