coldsummers schreef:Ik kom rond de 500 kcals en dan nog vind ik het erg en moet het er op de een of andere manier uit.
Ik wil dit alles aan mijn psycholoog vertellen maar ik weet niet hoe. Ik zie haar na de kerst, een donderdag. Ik wil het haar zo graag vertellen maar ben bang dat niemand mij gaat geloven want ik heb geen ondergewicht. Mijn moeder zegt dat ik ben afgevallen, maar ik weeg nog steeds hetzelfde.
Ja, eerlijk ben ik opzich wel, maar of dat iets is waar je echt trots op kunt zijn? Daar twijfel ik nog een beetje aan.
Ja... eerlijkheid is een hele mooie eigenschap!
Persoonlijk vind ik dat een van de mooiste eigenschappen die een mens kan hebben!
Zie je wel? Had ik het toch goed aangevoeld!
Mijn vriend is een heel eerlijk persoon. Ik vind hem daardoor extra aantrekkelijk.
Wat betreft het eerste. Verwacht je niet teveel. Van jezelf? Is een andere methode niet toegankelijker? Schrijf een briefje...
Heb ik deze week nog gedaan. Puur om mij er even achter te verbergen en toch iets ondernomen.
Dat afvallen wil op een gegeven moment niet meer. Je metabolisme is al om zeep geholpen. Je lijf gaat op automatische piloot en je geestelijke welzijn raakt in een dal. Wat je zelf al gemerkt hebt.
Ik ga jou niet vertellen dat je bakken eten naar binnen moet werken. Dat lukt mij ook niet. Al ligt onze oorzaak iets anders.
Maar probeer wel complexe koolhydraten te eten ipv de snelle suikers. Als je teveel snelle suikers eet kom je in een patroon waar je slecht uitkomt.
Slecht slapen, gezondheidsproblemen en ook slechte geestelijke welzijn. Om jouw patroon ineens niet teveel te overweldigen.... complexe koolhydraten hoeven niet perse veel meer kcal te hebben. Je zou best nog wel kunnen tellen, terwijl je het wel iets gezonder doet.
En ga niet te snel. Pak het tempo wat jij wil...
Alles hoeft niet in 1 week he?