[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

123321

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 13:09

S&C werkt met een iets andere inkt techniek, waardoor er minder kans op uitlopen zou moeten zijn. Mijn tattoo staat nog steeds hartstikke strak dus ik ben er blij mee :) Vinden ze de lijnen toch te dun of de plek teveel kans geven op vervagen en uitlopen(vingers/pols bijv) dan geven ze dat wel aan.

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 13:39

Joolien schreef:
Wat zeuren jullie nou, ze woont in Almelo, en S&C zit in Almelo. Wat een suffe reacties zeg. 8)7
Mijn reactie was ook alleen als grapje bedoeld...ik bedoelde er zeker niks naars mee hoor :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 13:40

Oh zo kwam t niet over. ;)

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 13:43

Sowwy dan!

Mijn nieuwe plaatje is inmiddels wel aardig genezen, maar af en toe heb ik nog wel effe flink jeuk...grrrr!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 13:45

Heb je een nieuwe foto er van astra? ben wel benieuwd naar hoe ie nu is. Vond het een mooie tattoo. :D

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 14:17

S&C is naar mijn ervaring heel eerlijk over uitlopen e.d.
Mijn tattoo is een fractie groter gezet bv zodat letters niet zouden dichtlopen.
Zit nu ruim een jaar en nog steeds strak.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 14:18

Ik zit zelf persoonlijk nog steeds in de twijfel-fase. Jammer dat ik zelf even niet kan tekenen, omdat mijn laptop besloot vast te lopen in de Windows 10 update. Ik wil graag iets met de levenscyclus en orchideeën. Ook vind ik de vorm van een triskelion gewoon erg mooi. Verder houd ik mij nu even op meelezen.

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 15:19

Zal straks effe een nieuw foto maken dan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 16:37

Fennadev schreef:
Ik zit zelf persoonlijk nog steeds in de twijfel-fase. Jammer dat ik zelf even niet kan tekenen, omdat mijn laptop besloot vast te lopen in de Windows 10 update. Ik wil graag iets met de levenscyclus en orchideeën. Ook vind ik de vorm van een triskelion gewoon erg mooi. Verder houd ik mij nu even op meelezen.

Je kunt ook naar een artiest toe gaan om te laten tekenen. Sommige rekenen daar geld voor, sommige niet.

Wendy1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 17:54

Wat een mooie tatoeages komen ervoor bij zeg.
Ik mag 15april weer voor mijn derde.

Hier een foto van mijn portret op me schouderblad van me eigen pony.
Afbeelding

droomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 18:31

Mooi gedaan Wendy, hoe groot is de tattoo en waar ergens op je lichaam heb je hem laten zetten?

Wendy1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 18:34

droomy schreef:
Mooi gedaan Wendy, hoe groot is de tattoo en waar ergens op je lichaam heb je hem laten zetten?

Hij staat op me schouderblad en is z'n 15cm x 10cm denk ik ong.
En heb hem laten zaten bij tattoo bob in Rotterdam

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 20:03

Even een leuk vergelijk trouwens m.b.t. kleur, lijnen, artiest, techniek en leeftijd...

M'n bloem is nu precies 3 jaar oud.. Hij is gezet door een destijds wat onervaren artiest (heeft nu z'n eigen shop, destijds nog niet) en ik ben er nog steeds heel blij mee..
Maar.. je kan wel zien dat ie wat gammel is.. Voornamelijk door de plek (voet) heeft ie aardig wat te verduren gehad.. hij is overigens 4-6 maanden ofzo na het zetten bijgewerkt, kan ik me niet meer herinneren. Ook vind ik de kleur best wel vervaagd..

Afbeelding

M'n puzzelstuk is 3 maanden na de bloem gezet. Dus zeg voor het gemak eventjes dat ze even oud zijn.
Deze staat op m'n ribben en heeft nauwelijks wrijving last.. geen dunne lijnen of kleur.. en is gezet door een heel ervaren artiest.

Afbeelding

M'n rug staat nu bijna een jaar en die is ook nog steeds perfect.. dus die hoef ik denk ik niet erop te zetten ter vergelijk. :)

Als ik er zo naar kijk.. wie weet moet ik die bloem binnenkort eens bijwerken.. weet alleen eigenlijk niet of tattoo shops dat zo doen? Wellicht m'n oude artiest eens bellen en in April langs gaan.. hmm :)

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 20:19

Zo die bloem is echt een groot verschil!!

Ik kom weer even binnenvallen. Ik kwam dit tegen op pinterest:
Afbeelding
En ik ben echt verliefd gewoon. Ik wil al super lang zoiets en ik vind dit echt heel mooi, al denk ik dat ik een andere tekst wil: the sun loved the moon so much he died every night to let her breathe. En het ontwerp natuurlijk aangepast. Welke shop in omgeving Rotterdam raden jullie aan hiervoor?

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 22:56

Wauw leuk stukje heb je gemaakt Nagini! Je kunt nu echt de veranderingen zien

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 23:02

Kan geen foto plaatsen......maar ben echt Super blij met het resultaat. :+:

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 16:04

Zijn er hier bokkers met een tattoo op de zijkant van hun vinger? Hoe snel slijt dit nou echt? Ik weet dat marsha de naam van haar dochter er heeft staan en die heeft er nog nooit versleten uitgezien maar natuurlijk geen idee hoevaak ze die bij werkt :') ik zag wel iets van op de hand maar is toch een hele andere plek dan vinger :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 16:07

_Friemel schreef:
Zijn er hier bokkers met een tattoo op de zijkant van hun vinger? Hoe snel slijt dit nou echt? Ik weet dat marsha de naam van haar dochter er heeft staan en die heeft er nog nooit versleten uitgezien maar natuurlijk geen idee hoevaak ze die bij werkt :')

Ik heb het zelf niet, maar ken wel iemand die iets heeft staan op haar ringvinger, dat duurde maar een half jaar of het vervaagde al. Nu na 2 jaar zijn sommige delen helemaal vervaagd en andere delen uitgelopen.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 16:08

_Friemel schreef:
Zijn er hier bokkers met een tattoo op de zijkant van hun vinger? Hoe snel slijt dit nou echt? Ik weet dat marsha de naam van haar dochter er heeft staan en die heeft er nog nooit versleten uitgezien maar natuurlijk geen idee hoevaak ze die bij werkt :') ik zag wel iets van op de hand maar is toch een hele andere plek dan vinger :j

Mijn zus heeft twee vingertattoo's, iets minder dan een jaar en ze zijn al een heel stuk vervaagd..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 16:12

Afbeelding

Zo ongeveer als dit ziet het er uit, alleen bij haar is het eigenlijk nog vager omdat de lijnen minder dik waren.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 16:12

Dus ik moet toch wel enigszins rekening houden met om het jaar bijwerken zo te horen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 16:16

Ja, houd er wel rekening mee dat het neit alleen vervaagd, maar ook uitloopt. Dus dat zorgt ervoor dat je eigenlijk steeds dikkere lijnen moet hebben om het mooi te houden, anders heeft het bijwerken ook geen nut.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 16:19

Bij mijn zus loopt het niet echt uit, maar die heeft ook fijne lijntjes. Haar tattoo artist heeft zelf ook zelf een vinger tattoo die ze vaak bijwerkt (de eerste letter van de naam van haar paard :P ). Bij mijn zus is het echt vervagen of zelfs stukjes tattoo die ertussen uit zijn.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-16 16:20

Met andere woorden: gewoon niet doen. Y;(

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 16:21

Je kan een tattoo ook niet eeuwig bijwerken he :)
Op een gegeven moment moet je er vrede mee hebben denk ik zo.