En als je gefrustreerd ben kan je er inderdaad beter geen woorden meer aan vuil maken, kan je normaal op me reageren zijn je reacties meer dan welkom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Ho dames, ik denk dat jullie elkaar niet helemaal goed begrijpenIk snap Sharon wel, het blijven karige lijstjes en ik kan me goed bedenken dat het soms moeilijk is om dat te lezen. Te weinig eten en veel sporten is gewoon niet gezond. Ik denk dat de frustratie ontstaat bij het feit dat er goed bedoelde adviezen gegeven worden en dat er niet gelijk een drastische verandering te zien is. Dat is ook niet erg, want ik weet hoe veel tijd het kan kosten om je eetpatroon om te gooien als je er eenmaal aan gewend bent. Ik vind het persoonlijk prima om te blijven zeggen wat er eventueel nog gezonder zou kunnen
Dame23 schreef:Tuurlijk doe ik dat anders was ik hier niet, iedereen bedoeld het goed, het heeft ook tijd nodig in een druk schema om er over na te denken en de boodschap te doen en dan de volgende dag kan het pas in werking worden gezet. En als je het normaal bedoelde ja, ik lees iedereen hun reacties hier.
En als je gefrustreerd ben kan je er inderdaad beter geen woorden meer aan vuil maken, kan je normaal op me reageren zijn je reacties meer dan welkom
Ymke_Z schreef:Ik heb vandaag legday gehad.
3km --> 6km/h.
leg extension 3x15 30kg.
abductor naar binnen 3x15 40kg.
gluten 3x15 20 kg
leg crul 3x15 25 kg.
abductor naar buiten 3x15 40kg
leg press 3x15 70kg.
En buikspieren
1,384 kcal 157koolhydraten 55vetten 63eiwitten. heb ik op vandaag.
mag nog 120 kcal 52 koolydraten 1 gram vet 21 gram eiwitten.
Ymke_Z schreef:Ik heb al een gekookt eitje gehad als ik er nog een neem kom ik over me vetten heen.
Ja vind ik ook wat weinig, mag van de mfp 1500.
Als ik nu nog veel hoger in kcal ga kom ik ook over me vetten heen.
Weet niet wat erger is.
_sharonnn schreef:Mijn lijstje van vandaag:
O: Brinta
T: blokje pure chocolade 72%
L: 2 kaiserbolletjes, 1 met kaas, komkommer en kipfilet en 1 met pindakaas
T: perzikstukjes
T: halve kokoskoek
A: 1,5 aardappel, worstje en spinazie
T: blokje pure chocolade 72%
B: 1,5 km wandelen
Hiermee zit ik op: 1302 calorieen valt me behoorlijk tegen, want ik vind t zo weinig..
Kan ik t zo laten of moet ik nog iets eten? Ik moet zeggen dat ik voor m'n gevoel zeker wel rond de 1700 calorieen zat, domper!