Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 14:00

Bedoelde met licht idd mijn huidskleur maar ook lichte dekking.
Ben een redhead, incl sproetjes. Die mogen niet bedekt worden...

Anoniem

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 14:08

Die deo gebruik ik ook :))

Als je heel weinig nodig hebt is misschien een bb/cc creme handiger? Of tinted moisterizer, nog 'lichter' dan bb/cc :)

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 15:57

@darkchrystal: heb je wel eens geprobeerd om alleen een witte primer te gebruiken met poeder?

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 17:13

Bedankt trouwens voor de Melba tip, hij is echt prachtig. :D Gebruik hem nu elke dag!

Ik was net bij de Body Shop, daar heb ik een Frosted Cranberry cadeauset, Deep Sleep spray en
zo'n schattige ijsbeer spons gekocht. Vervolgens kreeg ik er ook nog gratis een White Musk douchegel
bij ter waarde van 17 euro én een waardebon van 5 euro. :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 18:03

Dat is leuk shoppen Sem!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 18:51

Mijn huid is niet zo licht dat ik geen kleur kan vinden hoor gelukkig...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 19:55

Mijn Benefit foundation gaat weer terug. :') Zucht. Word er zo moe van, vooral als je advies vraagt van een MUA en ze je dus wegsturen met de verkeerde kleur.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 22:05

Lijkt me zo ideaal dat je dingen kan terugbrengen... *zucht*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 23:18

Nou inderdaad.
Heb toch best weleens miskopen..

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-14 11:26

Dat zou inderdaad ideaal zijn!

Ik ben echt verliefd op Urban Decay perversion mascara! Maakt mijn wimpers nog langer!

Ik ga vandaag naar de show van Derek Ogilvie en van te voren winkelen in Almere, wat gaan jullie doen?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 11:35

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 12:28

Wow die heb ik nodig in m'n leven :=

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 12:35

Ik wil hem zo graag, <3 <3

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 12:59

Sterkte en beterschap Glossi! :(:) Mooie aankopen ook, ik wil ook nog steeds een keer kwasten bij Koyudo kopen alleen ik geef mijn geld dan toch altijd weer aan make-up uit terwijl kwasten wel een betere investering zijn. :=

Mooie palette van UD, maar ik zou hem niet hoeven hebben... Vind de oogschaduwen niet echt veelzijdig en er zit geen highlighter bij.
Sinds ik het Lorac pro palette heb ben ik trouwens sowieso een beetje genezen van UD. := Vind het fijne oogschaduws, maar Lorac is echt superkwaliteit. Een aanrader dus voor iedereen. :P

Waarschijnlijk heb ik woensdag dat NARS gezichtspalette. :):) Ik heb gebeld naar Sephora bij mijn vriend in de buurt (ik ben helemaal geobsedeerd door dat ding :') := ) en ze zeiden dat de nieuwe collectie dinsdag binnen zou komen dus dan kan mijn vriend hem mooi meenemen want die komt toevallig woensdag. :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 14:25

Yay nog een Loracfan *\o/*
En oeh nice, dat gezichtspalette is echt mooi!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 14:39

Ja ook nog dankzij jou geloof ik. :)) Ik had het wel eens zien langskomen maar doordat jij hem zó graag wou toen ben ik me er wat meer in gaan verdiepen. :P Ik wil nu ook nog Lorac 2 en die grote. :)
Heb je toevallig nog ooglook foto's met Lorac? :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 14:46

Vast wel ergens maar niet zo bij de hand haha :))
Ja die twee wil ik ook nog en unzipped ook nog :=
Dan heb ik alle palettes _O-

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 15:08

Dat palette van NARS lijkt me idd ook erg mooi met bronzer, 3 blushes en een highlighter.
Heb de LORAC mega pro pas 1x gebruikt, door tijdgebrek om dingen uit te proberen. Alleen snelle looks gemaakt met mascara en lippenstift.
Nu vrij dus maar eens wat proberen :D

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 17:58

Argh!! Ik zoek een fool-proof oogschaduwpalletje voor mijn schoonmoeder met een goede duidelijke foto of videotutorial. Ik neig naar iets van Sleek / NYX / MUA. Ze draagt graag kleurrijke kleding (aubergine, fuchsia, lime-groen, paars, korenblauw etc) en doet af en toe een mislukte poging dit ook met make-up te doen. :') Ze kan geen engels dus engelse filmpjes of tutorials hebben geen zin. :')

Ze is bijna jarig en ik heb een setje van real techniques oogschaduwkwasten voor d'r besteld en ik wil nu nog een palette en een oogschaduwbasis. Mag samen (excl kwasten) ong. 20/30 euro kosten. Iemand suggesties?

Zit al de hele middag te zoeken maar ik kom er niet uit... :')

Soez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 18:02

UD naked palette basic? 29 euro.
Too Faced heeft ook mooie pallets, die zijn rond de 30 euro.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 18:03

Ja maar moet incl. oogschaduwbasis en eventuele verzendkosten zijn. Heb namelijk ook al een set kwasten en anders vind ik het een beetje too much voor schoonmoeders... :+

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 18:11

Ik ga het anders doen, ik ga eerst zoeken naar een fool proof video tutorial en dan kijk ik gewoon welke palette ze daarin gebruiken... :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 18:12

Ja, terug brengen is fijn haha! Maar irritant dat ik weer terug moet. Maar goed, mijn man moet toch langs Fossil voor z'n horloge dus dan kan ik mooi naar Sephora, spelen. :') Wel balen, vond de finish van de Benefit foundation echt heel fijn. Soort poederachtig maar gewoon liquid foundation. :)

Nelleke, misschien is dit iets? http://www.makeupmusthaves.nl/w7-make-u ... lette.html, http://www.makeupmusthaves.nl/w7-make-u ... lette.html

Iemand ervaring met Givenchy Poudre Première Mat & Translucent-Finish Loose Powder? Zit te twijfelen tussen de Givenchy en MUFE HD microfinish powder. Givenchy is duurder, maar ik heb store credit wat ik echt op moet maken.

Lorac heb ik weinig mee, vind de naam zo stom en het is niet verkrijgbaar bij Sephora of The Bay en dat zijn mijn to go beauty counters zeg maar. Stomme reden :') Vind de paletten wel mooi maarrrrr ik vind zo veel mooi en ik wil zo veel.. Niet nodig om nog een merk toe te voegen aan die lijst. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 18:24

Afbeelding

Cute :))

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 18:27

Heel cute ja. Maar hoe ga je daar in godsnaam mooi je lippen mee stiften? Dan moet je wel echt met kwastje aan de gang.