Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
josewoos schreef:Waarom woon je nou te ver wegVoor een keertje vind ik het echt niet erg om je kant op te komen, maar als ik het elke 2,5-3 weken wil word het best duur met de brandstof kosten erbij.
Jammer, je heb me wel overtuigd om het toch ook eens te proberen
NWDynamite schreef:Ik hield het altijd een stuk langer uit na een behandeling bodysugaring (brazilian)! Zeker 4 weken en na 6 weken moest ik wel weer echt. Ik heb het bijna twee jaar lang alleen maar gedaan iedere 4-6 weken, soms langer,(dus niet scheren) en heb nog minder dan de helft haargroei over! En dat terwijl ik echt hele stugge dikke haren heb en een gevoelige huid met snel ontstekingen, een klotecombinatie
Ojajoh schreef:NWDynamite schreef:Ik hield het altijd een stuk langer uit na een behandeling bodysugaring (brazilian)! Zeker 4 weken en na 6 weken moest ik wel weer echt. Ik heb het bijna twee jaar lang alleen maar gedaan iedere 4-6 weken, soms langer,(dus niet scheren) en heb nog minder dan de helft haargroei over! En dat terwijl ik echt hele stugge dikke haren heb en een gevoelige huid met snel ontstekingen, een klotecombinatie
maar je doet het nu niet meer begrijp ik?
iris82: kan al met suikerbehandelingen vanaf 5mmen dat is toch echt best snel
Cinderella schreef:Ik ben toch wel benieuwd ja, maar ik denk niet dat ik het durf door mijn helse pijnen ervaring met de brazilian waxEn dat bloedde joh, phoe! Had daarna wel echt een babyhuidje. Beter jammer dat het pas na 3 dagen niet meer rood was..
MarlindeRooz schreef:Ik ging net mijn oksels epileren. Ik durfde het nooit omdat ik dacht dat het super veel pijn deed maar ik voelde bijna niks???Ik heb nu wel allemaal rode bultjes en bloed enzo maar het deed geen pijn???