Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Dat hebben blijkbaar meer vrouwen gedaan maar zou toch de uitzending bekijken. Ik geef het ook alleen als tip en zeker niet als kritiek, dat zou ik nooit doen want ik vind dat iedereen alleen maar zelf kan /mag beslissen over dit soort zaken. Ik schrok gewoon van de mensen en resultaten in de uitzending. En mochten er wel veilige borstimplantaten zijn dan is het alleen maar goed dat dat hier word vermeld. Er blijkt ook een test voor je haar te zijn waarbij je al voor je klachten krijgt je uit kunt zoeken of er iets aan de hand is.
Ninx schreef:bigone schreef:Dat hebben blijkbaar meer vrouwen gedaan maar zou toch de uitzending bekijken. Ik geef het ook alleen als tip en zeker niet als kritiek, dat zou ik nooit doen want ik vind dat iedereen alleen maar zelf kan /mag beslissen over dit soort zaken. Ik schrok gewoon van de mensen en resultaten in de uitzending. En mochten er wel veilige borstimplantaten zijn dan is het alleen maar goed dat dat hier word vermeld. Er blijkt ook een test voor je haar te zijn waarbij je al voor je klachten krijgt je uit kunt zoeken of er iets aan de hand is.
Ik heb deze docu ook gezien en vond het schokkend.
Er zijn eigenlijk geen veilige implantaten. De certificering schijnt ook onzin te zijn.
Ik werd er enorm verdrietig van.
Zoveel ziekte vrouwen, maar ook baby’s met hun lijf vol siliconendeeltjes.
Het zou mooi zijn dat we terug kunnen naar een wereld waarin iedereen blij leert zijn met wat ie heeft.
Social media helpt niet mee wat dat betreft.
Nogmaals: echt kijken. Voor twijfelaars en ook voor mensen die implantaten hebben.
Je arts is helaas niet eerlijk wanneer je vraagt naar risico’s
BulletjeBeer schreef:De vraag is waarschijnlijk al heel vaak gesteld, sorry alvast daarvoor. Maarrr.. Ik ben nu serieus rond aan het kijken voor klinieken en wil nu dus echt de stap zetten. Ik heb alleen niet zoveel mensen in mijn omgeving die ervaring hebben met plastische chirurgie, en weet dus niet echt bij welke kliniek ik het beste kan zijn. Dus mijn vraag: wat is jullie ervaring met de verschillende klinieken? Ik vind op internet o.a. Veldhoven kliniek, SAM kliniek, Boerhaave etc...
Urielle schreef:En mijn arts heeft gewoon de risico's besproken en IK vond dat het risico waard. Mijn lijf, mijn tieten, mag ik dat even zelf bepalen alsjeblieft?
Urielle schreef:En mijn arts heeft gewoon de risico's besproken en IK vond dat het risico waard. Mijn lijf, mijn tieten, mag ik dat even zelf bepalen alsjeblieft?
c_alsemgeest schreef:Het is de realiteit... dus ik vind het geen gekke opmerking van betreffende bokker.
Die tijd is er nooit geweest. We hebben nu enkel meer mogelijkheden er toe.
Vanaf het stenen tijdperk proberen wij ons uiterlijk al te veranderen.
Make up van kool, blekende poeders voor een witte huid uit de 15e eeuw, corsetten, middelen drinken om juist dikker te worden.
Het proberen aan een ideaalbeeld te voldoen zit in onze aard.
En dat is niet erg, als je je er maar van bewust bent waarom je het doet en goed alle risico's af weegt.
loez schreef:___1 schreef:Global Care Kliniek kan ik je in ieder geval afraden.
Dokter Nio ben ik ook niet over te spreken.
Ik ben toevallig gisteren bij de huisarts geweest. Doorgestuurd naar het ziekenhuis, wacht op een oproep. Kijken of ze lekken of niet. Ook al lekken ze niet overweeg ik toch ze te laten verwijderen.
Heftig! Waarom overweeg je om ze te verwijderen ook al zouden ze niet lekken? Klachten?
BulletjeBeer schreef:De vraag is waarschijnlijk al heel vaak gesteld, sorry alvast daarvoor. Maarrr.. Ik ben nu serieus rond aan het kijken voor klinieken en wil nu dus echt de stap zetten. Ik heb alleen niet zoveel mensen in mijn omgeving die ervaring hebben met plastische chirurgie, en weet dus niet echt bij welke kliniek ik het beste kan zijn. Dus mijn vraag: wat is jullie ervaring met de verschillende klinieken? Ik vind op internet o.a. Veldhoven kliniek, SAM kliniek, Boerhaave etc...
BulletjeBeer schreef:Vlot gegaan allemaal, ik ben inmiddels op consult geweest en de datum is geprikt! 16 augustus is het zover! Ik word geopereerd bij Boerhaave. Ik had een goed gevoel bij dr Van der Weij, de mensen daar waren ook enorm vriendelijk.