Geduld heb ik opzich wel. Als iemand zegt, "over twee weken" dan kan ik die twee weken super geduldig wachten, want ze hadden immers gezegd over twee weken. Maar als het dan ineens 3 of 4 weken wordt, dan word ik pissig. Zeg dan "ik weet het niet precies, ik probeer uiterlijk over een maand" of zo, maar doe geen toezeggingen als je die niet waar kunt maken. Grrrr.
Heel vervelend Shiloh! Kan daar ook zo slecht tegen, m'n beste vriendin komt altijd standaard te laat, of belt een uur van tevoren of we wat later kunnen afspreken...
Vrijwillergerswerk ging goed. Bo geschoren, die stond perfect stil. Dus was snel klaar. Maak morgen na foto's was nu te donker voor.
Heb Dr nog gereden, ik neem mijn woorden terug dat ze Niet vooruit te branden was. Heerlijk voorwaarts. Maar ook Fijn terug te rijden. Mischien heeft ze toch weer last gehad van haar vacht. (in augustus heb ik Dr ook geschoren). Ik Ben weer helemaal happy. Zelf wijker ging erg goed!
Anoniem
Geplaatst: 30-10-13 23:36
Super zeg!
Ik heb nog gesoliciteerd en morgen bij de appie hein soliciteren ik wordt daarin zwaar onderschat heb ik gemerkt, ook mijn fiets van mijn oude woonadres een ander plekje geven ook dichtbij het station errug handy!. En overmorgen gaat 1 van de zorgboerderij weg , die gebruikte die fiets en daarom moet ik daar nu weg. Helaas naar Amsterdam dus de enige vriendin die ik heb ik dan ook weg.
Ze schrok zich wild , ik wil gewoon laten zien dat ik niet dat luie zwijn ben die ze denken dat ik ben .. En dat ik veel snuggerder ben , ze liepen gewoon over me heen al die tijd en aangezien ze niks doen doe ik het lekker zelf wel.
Alleen die rot darmen hebben een baaldag , weet niet hoe ik dat uit zal moeten leggen als ik een slechte dag op het werk heb met mijn darmen want ze hebben geen stempel.
vuurneon
Geplaatst: 31-10-13 16:46
Meis, dat zie je dan wel Op mijn werk hebben ze ook geen lijstje met mijn medische geschiedenis. Als ik naar de wc moet, dan zeg ik dat gewoon dat ik nu écht moet anders hebben wij allemaal een probleem
Maar hij heeft gebeld , ik stond in het gemeentehuis en had het er net met moeders over . Normaal staat hij op tril en nu op geluid , het is het lot geweest
Eske_B
Geplaatst: 31-10-13 17:53
Komt wel goed TM!
Weten jullie nog, de jongen waarvan ik denk/dacht dat hij me leuk vind? De afgelopen dagen begint het een stuk vervelender te worden. Hij mag ook op de rustverdieping zitten, want hij heeft ook autisme (net een tikkeltje erger dan ik). Hij kan heel vervelend en irrirant zijn zonder dat hij het zelft door heeft. Hij is al heel lang niet meer de rustverdieping geweest, en nu achtervolgt hij me er naar toe en komt erbij zitten, niets ergs aan op zich. Hij heeft alle recht om daar te zitten. Maar ik kan niet meer rustig met mijn 2 vriendinnen kletsen en lachen, omdat hij zich steeds met ons gesprek bemoeit. Mijn vriendinnen vinden dat ook heel vervelend.
Had het erover met een klasgenoot/vriendin van me, die al 2 jaar bij hem in de klas zit. Die vertelde dat hij dat ook bij haar vriendinnengroepje deed, als het ware stalken. Hij bleef erbij en ze kregen hem in de loop van die 2 jaar niet weg. Ze vonden hem wel aardig, maar hoorde niet echt bij het groepje. Nu doet hij het minder bij hem... En komt steeds naar mij toe.
Als ik bijvoorbeeld wacht op m'n vriendinnen (dan zit ik meestal even op m'n telefoon) en hij zegt komt naast me zitten en wil een gesprek aanknopen, dan zeg ik hoi terug en negeer hem verder. Ik kan echt niet bedenken hoe ik op een (genuanceerde) manier kan zeggen dat ik geen zin in hem heb of dat hij zich niet met mijn gesprek moet bemoeien. Hij heeft ook niet zoveel vrienden, heb ik het idee...
Als iemand raad heeft, graag . Ik ga het even aankijken, en als het zo blijft of erger wordt ga ik het met mijn mentor bespreken...
Ik heb in de nieuwe sportschool tegen de eigenaresse vertelt dat ik autisme had, verder geen uitleg ofzo, ging ze me net koppelen aan een trainer, die kwam zich even voorstellen en deed een beetje onduidelijk, zegt ze zomaar: je moet duidelijk zijn, Hester wil graag goed weten waar ze aan toe is. Hoefde zelf helemaal niks te vragen ofzo dat zei ze gewoon. Toen ging ik later natuurlijk vragen hoe ze dat wist, de meeste mensen die ik tegenkom gaan namelijk heel debiel doen als ik zeg dat ik autisme heb . Maar nu ook maar aan de nieuwe trainer verteld, wel zo makkelijk. Vond het zo fijn dat ze het zo goed begreep! En dat ook meteen naar hem duidelijk maakte!