Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb de muzieksuggesties bewaart en ook de warming-up en cooling down is opgeslagen.
Ik heb het armen zwaaien, huppelen, benen optrekken en hak-kont inderdaad gedaan, net als het inlopen en uitlopen en nog rekoefeningen thuis. Ik blijf de warming up en cooling down doen, ik heb al niet zo'n beste knieën, enkels en rug en als ik koud ga rennen wordt dat er vast niet beter op. En daarbij... Als ik paardlief eerst warm laat stappen omdat koud aan het werk gaan slecht is, waarom zou ik 't dan bij mezelf niet doen?

Heb nog wel fitnessschoenen staan, maar die lopen toch niet zo lekker dus daar ga ik niet op hardlopen. Ach 2 daagjes rust kan ook geen kwaad
.
maar dat zal wel vanzelf wegtrekken neem ik aan)
natascha44 schreef:Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties! jaa heb een leuke verjaardag gehad en ben al goed verwend![]()
*gaat strax googlen op barefoot*
Net les 10 gelopen van Evy en die was een makkie vergeleken bij les 9 ...(les 10 1-2-3-3-3) (les 9 1-2-4-4-5)
Wel iets last van mijn scheen weermaar dat zal wel vanzelf wegtrekken neem ik aan)
Vond de muziek vandaag bagger..
Totaal niet buiten adem geweest.
. Voorlopig blijf ik de 8-10-8 even lopen totdat dit was soepeler gaat.
Ik heb periodes dat ik 24/7 met spierpijn rondloop (aantal keer zonder zadel rijden of na een vakantie weer) en dan ga ik alsnog hardlopen of rijden, lijkt me niet heel erg eigenlijk!

Echt absurd gewoon! Heb daarna wat lessen van Evy overgeslagen en ben toen met les twintig begonnen. Aan het einde van de les had ik wel last van m'n knie, beetje jammer.. Morgen in het bos lopen.
Ik ga sowieso mee doen! Het is het weekend na m'n laatste examen dus dat is perfecte timing