Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XxLiindsaYxX schreef:@ roosch:
Hmm super!
De reepjes heb ik vorig jaar gehad daardoor kwam ik in t ziekenhuis dus die sla ik dit keer over haha!
als jij je avond maaltijd over slaat en vlees pakt heeft dit dan geen invloed op je gewicht de week erna?
Ik doe ook echt een moord op dit moment voor iets anders als mn shakes..
Ik wil nu nog 20 kg eraf. dan zit ik op 33 kilo eraf en heb ik mijn ideale gewicht bereikt (wat ik mag wegen) en dan vind ik het ook wel prima:)
Hoeveel wil jij eraf?
@bonjoy:
Ik ook!
heb jij die papjes weleens op? ik heb behoefte aan iets anders dan mn aarbeien shakes maar vind ze allemaal echt heel vies.. aarbei sta ik ook te kokhalzen..
Hoe lang ben jij al bezig en wat wil jij eraf hebben?
de soep vind ik ook niet te doen iemand enig idee vor de papjes
Bonjoy schreef:XxLiindsaYxX schreef:@ roosch:
Hmm super!
De reepjes heb ik vorig jaar gehad daardoor kwam ik in t ziekenhuis dus die sla ik dit keer over haha!
als jij je avond maaltijd over slaat en vlees pakt heeft dit dan geen invloed op je gewicht de week erna?
Ik doe ook echt een moord op dit moment voor iets anders als mn shakes..
Ik wil nu nog 20 kg eraf. dan zit ik op 33 kilo eraf en heb ik mijn ideale gewicht bereikt (wat ik mag wegen) en dan vind ik het ook wel prima:)
Hoeveel wil jij eraf?
@bonjoy:
Ik ook!
heb jij die papjes weleens op? ik heb behoefte aan iets anders dan mn aarbeien shakes maar vind ze allemaal echt heel vies.. aarbei sta ik ook te kokhalzen..
Hoe lang ben jij al bezig en wat wil jij eraf hebben?
de soep vind ik ook niet te doen iemand enig idee vor de papjes
Ik ben geen fan van de pap en de soep, dus die neem ik niet meer. Mijn favo shakes zijn chocola, cappuchino, banaan en vanille. Ik verzin allerlei dingetjes om het lekkerder en afwisselend te maken.
- Een klein beetje koek&speculaaskruiden door de chocoshakepoeder gooien en dit schudden. Smaakt een beetje naar chocopepernoten, heerlijk!
- De chocoshake iets dikker maken (minder water), shaken en vervolgens opwarmen in de koelkast.
- 1/2 zakje choco en 1/2 zakje banaan bij elkaar gooien en dit shaken. Erg lekker smaakje!
- IJskoud water en ijsblokjes bij de cappuchino shake (Eerst shaken en dan de ijsblokjes erin) Smaakt dan lekker naar ijskoffie!