[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Monnie_

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 17:40

Mooie kleur idd, maar vind het rok gedeelte te lang waardoor je kleiner lijkt dan je bent. Probeer dat juist optisch te verlengen door hoge hakken en een íets korter jurkje te dragen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 17:45

Ik ben maar 1,58m, dus nog korter lijken dan ik ben is knap. :')

Is trouwens een foto van in de winkel, er gaan pumps onder als ik hem aan trek!
Dit is dus op -9 kilo. Hoop over een tijdje een foto te kunnen plaatsen van -15, en dan uiteindelijk -20 en hopelijk nog -23.

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 18:01

... dan is het juist de bedoeling toch dat je langer lijkt lijkt me :D

Komt goed, no matter how slow you go, keep goin :)

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 18:04

Dankje wel dames.

Mooie jurk roosch en je ziet er echt al goed uit hoor! Kun je zeker vol zelfvertrouwen mee rond gaan lopen!

nOukjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 18:34

Succes en beterschap Leonie!

Wauw Roos, mooi hoor! Je ziet er echt super goed uit, kun je trots op zijn!
Mijn jurk blijft nog even geheimpje haha, ik twijfel nog..

XxLiindsaYxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 19:16

Halloo!

Nog iemand die het cambridge dieet doet?

Ik heb vorig jaar januari tot februari het cambridge gedaan (10kg afgevallen) daarna kwam ik in het ziekenhuis en moest ik stoppen.

Sinds vorig jaar februari tot vorige week 1,4 kg aangekomen zonder op of af te bouwen toen en als je ziet wat ik weg heb gegeten de laatste tijd.. . :o

Ben nu vorige week weer begonnen.. na een week 3.3 kilo kwijt en moet woensdag weer gaan wegen!

zie wel tegen de kerst en oud en nieuw op hoor.. en heb echt ergens trek in maar ik houd vol!!

Ik hoor graag iemand die het dieet ook doet:)

Groetjes

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 19:20

Ik doe Cambridge, nu 9 kilo kwijt. :)

XxLiindsaYxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 19:22

Hoe lang ben je al bezig?
Heb je t niet zwaar.. de eerste keer heb ik nergens last van gehad.. maar nu heb ik zo erge droge mond dat ik echt wat wil eten heb je al eens een stopweek gehad? die heb ik met kerst maar vraag me af wat ik dan allemaal mag:)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 19:23

Ik doe ook Cambridge :) Het CB500 programma.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 19:26

Sinds 22 oktober, dus nu een week of 6?

Ja, ik heb al een stopweek gehad, beviel prima. Google maar eens op stopweek Cambridge 500 recepten, daar kun je veel van vinden!
Ik heb het eerlijk gezegd niet heel zwaar, ik schuif en foetel zo nu en dan wel. Soms komen de shakes me namelijk de neus uit en doe ik een moord voor een stukje vlees. Dan sla ik mijn avondmaaltijd over en pak ik lekker een stuk vlees.

Na een week of 3 mag je ook repen en die zijn best lekker, dus dan heb je iets om naar uit te kijken! Hoeveel wil je er af?

Hoe gaat het bij jou, Bonjoy?

XxLiindsaYxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 19:29

@ roosch:
Hmm super!
De reepjes heb ik vorig jaar gehad daardoor kwam ik in t ziekenhuis dus die sla ik dit keer over haha!
als jij je avond maaltijd over slaat en vlees pakt heeft dit dan geen invloed op je gewicht de week erna?
Ik doe ook echt een moord op dit moment voor iets anders als mn shakes..
Ik wil nu nog 20 kg eraf. dan zit ik op 33 kilo eraf en heb ik mijn ideale gewicht bereikt (wat ik mag wegen) en dan vind ik het ook wel prima:)
Hoeveel wil jij eraf?

@bonjoy:
Ik ook!
heb jij die papjes weleens op? ik heb behoefte aan iets anders dan mn aarbeien shakes maar vind ze allemaal echt heel vies.. aarbei sta ik ook te kokhalzen..
Hoe lang ben jij al bezig en wat wil jij eraf hebben :)?

de soep vind ik ook niet te doen iemand enig idee vor de papjes

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 19:31

Bij mij gaat het echt prima! Geen enge verschijnselen gehad, ook niet de eerste 3 á 4 dagen. Enige is dat ik het erg koud heb, maar ik was voorheen ook een gigantische koukleum. Maar ja, kou kun je je tegen kleden! :) Ik zondig niet tussendoor, en ben gewoon keihard tegen mezelf, dat dan weer wel. Ik heb het mezelf aangedaan, dat overgewicht. Merk wel dat ik er al sterker door wordt, nee zeggen wordt steeds makkelijker. Ik ben 28 november begonnen, 4december het eerste weegmoment en toen was er 4kg en 3cm in tailleomtrek af. Aankomende woensdag heb ik mijn tweede weegmoment en mag ik beginnen met de repen :) Ik voel me erg goed bij dit dieet, vol energie en heerlijk dat het nu gewoon lukt! Vandaag vroeg een collega hoeveel ik al kwijt was, want het was al goed te zien! :D Ik kan op het werk al een broek in een maat kleiner pakken, super gevoel geeft dat. Rond de kerst heb ik mijn eerste tussenweek. Ik wil nog een kookboekje aanschaffen waar je zelf recepten in kunt schrijven (Voor de eetweken en de tijd ná Cambridge) Als het zo doorgaat verwacht ik dat ik in maart 2013 kan gaan afbouwen.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 19:34

XxLiindsaYxX schreef:
@ roosch:
Hmm super!
De reepjes heb ik vorig jaar gehad daardoor kwam ik in t ziekenhuis dus die sla ik dit keer over haha!
als jij je avond maaltijd over slaat en vlees pakt heeft dit dan geen invloed op je gewicht de week erna?
Ik wil nu nog 20 kg eraf. dan zit ik op 33 kilo eraf en heb ik mijn ideale gewicht bereikt (wat ik mag wegen) en dan vind ik het ook wel prima:)
Hoeveel wil jij eraf?

@bonjoy:
Ik ook!
heb jij die papjes weleens op? ik heb behoefte aan iets anders dan mn aarbeien shakes maar vind ze allemaal echt heel vies.. aarbei sta ik ook te kokhalzen..

Ik ben geen fan van de pap en de soep, dus die neem ik niet meer. Mijn favo shakes zijn chocola, cappuchino, banaan en vanille. Ik verzin allerlei dingetjes om het lekkerder en afwisselend te maken.
- Een klein beetje koek&speculaaskruiden door de chocoshakepoeder gooien en dit schudden. Smaakt een beetje naar chocopepernoten, heerlijk!
- De chocoshake iets dikker maken (minder water), shaken en vervolgens opwarmen in de koelkast.
- 1/2 zakje choco en 1/2 zakje banaan bij elkaar gooien en dit shaken. Erg lekker smaakje!
- IJskoud water en ijsblokjes bij de cappuchino shake (Eerst shaken en dan de ijsblokjes erin) Smaakt dan lekker naar ijskoffie!

kerstkransje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 19:37

Bonjoy schreef:
XxLiindsaYxX schreef:
@ roosch:
Hmm super!
Hoeveel wil jij eraf?

@bonjoy:
Ik ook!

Ik ben geen fan van de pap en de soep, dus die neem ik niet meer. Mijn favo shakes zijn chocola, cappuchino, banaan en vanille. Ik verzin allerlei dingetjes om het lekkerder en afwisselend te maken.
- Een klein beetje koek&speculaaskruiden door de chocoshakepoeder gooien en dit schudden. Smaakt een beetje naar chocopepernoten, heerlijk!
- De chocoshake iets dikker maken (minder water), shaken en vervolgens opwarmen in de koelkast.
- 1/2 zakje choco en 1/2 zakje banaan bij elkaar gooien en dit shaken. Erg lekker smaakje!
- IJskoud water en ijsblokjes bij de cappuchino shake (Eerst shaken en dan de ijsblokjes erin) Smaakt dan lekker naar ijskoffie!

hoe doe je dat opwarmen in de koelkast? :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 19:37

Tot nu toe geen invloed gehad, sterker nog, ik was afgelopen keer 2 kilo in 8 dagen kwijt. :D Zo snel was het op de eerste week na nog niet gegaan.
M'n consulente zegt ook, 'hoe je het doet zou me worst wezen maar het schijnt wel te werken'.
Eigenlijk mag je dus ook alleen maar water, thee, koffie en bouillon maar ik foetel dus ook met Crystal Clear. Zou blijkbaar ervoor zorgen dat je honger krijgt maar daar heb ik nog niks van gemerkt.
Het moet wel een beetje te doen blijven vind ik, het is een traject waar je maanden mee bezig bent dus als je niet af en toe toegeeft aan dingen waar je zin in hebt is het niet vol te houden.
Ik wil naar de 23 kilo, dus nog 14 te gaan!

Vind je het echt zo vies? Ik vind het helemaal niet vies, de tomatensoep pruts ik wat mee (ik zeef het omdat ik dat groene spul niet lekker vind en dan doe ik er een scheutje melk in) en de kip-champignon vind ik ook lekker.
Ik heb vaak van de shakes de chocola, vanille, aardbei, toffee-walnoot en butterscotch, en van de repen de peanut en de chocola, en soep tomaat en kip-champignon. Pap doe ik niet aan. Je kunt van bepaalde shakes dingen fabriceren, bijvoorbeeld van chocola een muffin maken?

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:00

Eh, opwarmen in de magnetron uiteraard :+

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:44

Ik heb vandaag iemand gesproken die maar een kilo minder dan mij weegt. Ze heeft een heel mooi figuur, dus was stomverbaasd. Ik kijk echt veel kritischer naar mezelf dan naar anderen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:45

Dan zal zij langer zijn geweest dan jij bent?

Ik heb ook een volkomen normaal gewicht voor een vrouw.. die dan wel een cm of 15 langer is dan ik. :')

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:51

Pfff, ik heb net pizza gegeten en ik heb echt verschrikkelijke spijt. Voel me echt beroerd.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:53

Een getal zegt niet alles. Het gaat erom hoe je jezelf er bij voelt.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:54

Georgette schreef:
Pfff, ik heb net pizza gegeten en ik heb echt verschrikkelijke spijt. Voel me echt beroerd.

Voel je niet schuldig, Georgette. Nergens voor nodig. Eens in de zoveel tijd pizza is heus niet erg. :(:)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:56

Af en toe zondigen mag best. Daar kom je echt niet meteen van aan. Gewoon lekker van genieten op dat moment dus. :)

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:40

Roosch leuke jurk! De kleur staat je goed, ik ben alleen van mening dat zo'n grove riem je figuur niet te goede komt. Bij jou helemaal niet omdat het de ''eenheid'' verbreekt waardoor je een stuk kleiner lijkt, maar dit is mijn mening;)
Verder vind ik het een hele overwinning!

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:46

Superstoer dat je een foto online zet Roos! Het eerste wat ik dacht bij het zien van die foto.. schoenen? Maar ik lees dat dit andere worden dan op deze foto haha.

Georgette, als de pizza smaakte mag je best een keer zondigen hoor! :j

Vandaag weer 7 km gelopen met veel hindernissen (was met mijn vader mee en die wilt altijd per se door begrazingsgebieden lopen, steeds onder/over hekken en prikkeldraad). Heb mijn beweging ook weer gehad voor vandaag :P

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:51

Ik had een heel ander beeld bij 'lopen met hindernissen.'
Ik zag je al met springmateriaal door begrazingsgebieden lopen.. :')

Joellover, ik twijfelde ook heel erg maar de juffrouw van de winkel vertelde dat dat juist mijn figuur flatteerde, dinnetje dat mee was vond dat ook dus ben daarvan uit gegaan. Kan hem altijd nog af laten. :D