Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) dus snap wel dat mn hersenen dan ook niet nog een heel boekwerk willen lezen, als ik 's avonds in bed lig....
. Zooitje altijd... Tevens zat ik op dalton onderwijs en aan het einde van de week moesten we altijd de weektaak afhebben. Lukte me NOOIT! Ik was zo'n idioot langzame werker omdat ik zoveel tijd verdeed met voor me uit staren en tekeningetjes maken. Daarnaast kon ik helemaal niet netjes werken wat frustrerend was. Op een gegeven moment ben ik zelfs bijna blijven zitten...
. Sowieso vind ik het (nu) nogal waanzin om de planning volledig aan een 6 a7 jarige te laten. Maargoed.. Peppertree schreef:Dat uren lezen kan ik nu ook niet meer! Stiekem wel jammer, want kon mezelf vroeger helemaal 'verliezen' in een boek. Al was dat soms juist problematisch aangezien ik dan een nacht niet sliep omdat ik een boek niet weg kon leggen..
.... Menino schreef:![]()
Heb ik ook hoor. Ik doe zelden langer dan 2 dagen over een boek.
Heb een keer harry potter 1 t/m 7 in 1 week uitgelezen....

Wauw, lotgenoten. ! De meeste mensen kijken me heel gek aan en geloven me niet
....
Mijn internet is kapot. Heb na dit gesprek hier maar gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om de computer maar een paar dagen uit te laten en in plaats daar van er een boekje bij te pakken
Nog steeds afgeleid, maar er is ineens wel een stuk minder om afgeleid door te raken
Ik ben ook super blij met mn dexamfetamine, kan me een hele dag super concentreren en word er ook een stuk minder gesloten van.
Heb je ook andere medicijnen geprobeerd? Ik ben met concerta begonnen en hier eigenlijk bij gebleven. Mijn moeder heeft al heel wat verschillende medicijnen gehad maar zij krijgt heel erg last van haar mond door waarschijnlijk het zuur wat in sommige omhulsels zit. Ook heeft ze zo veel geprobeerd omdat veel niet werkt..
.
....Dit had ik er nooit bij gezocht haha