In therapie, wie nog meer?? Elkaar ondersteunen?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Re: In therapie, wie nog meer?? Elkaar ondersteunen?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 18:45

Vervelend 1906! Is er misschien toch een kans dat je terug kan gaan?

Hier gaat het ook niet helemaal goed. Moet veel huilen op het moment met name op het werk en krijg van die stomme opmerkingen te horen. Mijn praktijkopleider accepteerd me niet zoals ik ben.... durf me ook niet in de ziektewet te gooien...

Af en toe hoeft het voor mij niet meer, wil ik rust hebben zowel voor mijn eigen als de rest. Maar er zijn twee dingen die mij op de been houden en dat is mijn lievelingspaardje en de vakantie....

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 19:39

Wesco wat maakt het dat je er tegen op ziet? Het is wel voor een goed doel!

Je lijf had het blijkbaar even nodig Jorine. :) Voel je je wel beter nu?

1906 waarom heb je je opnamen geweigerd? kan je ook niet ergens anders terecht?

Purny weet je ook waardoor het komt dat je veel moet huilen op het werk? Kan je niet is met iemand die jou ook begeleid en je praktijkopleider om de tafel gaan zitten? Want zo wordt het voor jou er niet fijner op.

Ik wacht nog steeds op de brief, hoop dat die volgende week ergens binnenkomt. Hoe langer het duurt hoe meer ik ga denken dat ik het wel weer allemaal alleen kan en het goed met me gaat..

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 19:43

Ik kreeg vanmiddag de vraag wat ik er nog deed... aangezien het niet lekker loopt op het werk met de opleiding. Maar ik kan niet uit mijzelf weggaan dan verlies ik alle recht op dingen. Donderdag weer naar de psych toe.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 19:44

Kan je dan niet is met iemand anders erbij om de tafel gaan zitten? Je hebt toch ook een mentor op school?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 19:46

Mentor kan niet bemiddelen in werk situaties. Contract word niet verlengd maar loopt tot eind augustus.

_Jorine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 19:53

@ Purny, wat een lastige situatie. Is niet lekker werken als je zulke opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgt..
@ PINK: Ja ik voel me nu een stuk beter :D

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 19:59

Pink momenteel ben ik erg huilerig en als ik eenmaal huil dan blijf ik huilen. Dus ik zie me al bij alle gesprekken alleen maar huilen en daar schaam ik me voor.

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 20:02

Purny zelf weggaan is niet slim. Maar wat wil je zelf? Wil je het volhouden of wil je weg? Ik mag het misschien niet zeggen maar als het echt slecht met je gaat is ziek melden nog een optie.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 20:04

Weet je wat het gekke is... het ene moment gaat het slecht, denk ik aan ziekmelden en het andere moment voel ik me weer iets beter en dan gaat het wel weer. Wil maandag zoiezo een gesprekje met mijn leidinggevende om mijn gevoel aan te kaarten. Het gevoel dat ik niet meer welkom ben.

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 20:06

Jij bent ook zo wisselend qua stemming? Ik weet hoe het voelt.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 20:34

Wesco daar moet je je niet voor schamen. Je bent daar niet voor niks.

Stemmings, humeurwisselingen.. dat is geen pretje nee. Maar zou wel fijn zijn als er een oplossing voor komt voor jullie.

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 21:38

1906 zolang het geen gedwongen opname is geweest kunnen ze je toch niet weigeren? Ik zal contact gaan zoeken want zo kan het ook niet.

Purny hebben jullie geen vertrouwenspersoon waarmee je dit kunt bespreken. Je kunt dit toch niet volhouden?

Wesco ervaring leert dat je emoties moet laten gaan. Ook tijdens gesprekken. Niemand zal daar raar van op kijken.

Hier de operatie inmiddels achter de rug. Had moeilijke momenten. Voelde me zo nu en dan alleen. Wel hele fijne verpleging. Nu thuis komt er een hoop weer terug. Je kunt
weinig, alles doet zeer, je bent afhankelijk van andere en als je dan een man hebt doe niet echt meewerkt en al helemaal niet vraagt hoe het gaat of wat te doen heb ik hem al aardig zitten.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 22:31

Vanmiddag al een gesprek gehad met collega. Maar eerlijk gezegd vertrouw ik niemand op mijn werk meer nu... als iemand al een beetje lief tegen me doet heb ik het idee dat ik haar alles kan vertellen maar dan word het weer doorgel*ld... dus ik vertrouw niemand meer alleen mijn eigen ouders. Ben nu begonnen met een andere studie via de NHA, even mijn gedachtes op 0 zetten. Ben benieuwd hoe het morgen gaat....

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 18:09

Wat een operatie allemaal met je kan doen. Zo goed het met mij ging zo bergafwaarts gaat het nu. Nu dat ik thuis ben heeft mijn man nog niets tegen mij gezegd. Oke hij heeft het druk met de zaak dus wil me daar wel bij neerleggen maar als hij dan wat zegt komt het nogal bot over. Hij heeft al die tijd nog niet gevraagd hoe het is gegaan. Maar hij komt net wel een vriend tegen die ook aan zijn mensicus is geopereerd, had na 2 dagen al fysio en liep
al met 1 kruk. Of dat ik al met de fysio een afspraak had gemaakt en hoe het allemaal verder moest. Vervolgens zeg ik dat ik elkedag 3x mijn oefeningen doe en de fysio morgen komt. Nou rustig maar hoor is dan zijn reactie. Ik kan wel janken. Of dat ik hier om heb gevraagd.

_Jorine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 11:44

Wat vervelend zeg! Is het een idee om hem hiermee te confronteren?

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 11:57

Ik heb maar eens gebeld waarom ik nog niet opgeroepen ben voor een intake. Ze lopen erg achter dus het kan nog wel even duren.

sanne97

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 12:13

Wat vervelend Miranda!

En Wesco je hoeft je niet te schamen om te huilen. Ik heb het ook als ik bij de psycholoog ben.
Ik heb vooral ook moeite om grenzen te maken en hoever ik ga tot ik teveel pijn heb.

De huisarts overlegd morgen met de andere artsen waar ik het beste naartoe kan. We gaan dit weekend een weekendje weg om even tot rust te komen voordat het hele zware traject begint in het revalidatiecentrum.

sanne97

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 14:50

sanne97 schreef:
Wat vervelend Miranda!

En Wesco je hoeft je niet te schamen om te huilen. Ik heb het ook als ik bij de psycholoog ben.
Ik heb vooral ook moeite om grenzen te maken en hoever ik ga tot ik teveel pijn heb.

De huisarts overlegd morgen met de andere artsen waar ik het beste naartoe kan. We gaan dit weekend een weekendje weg om even tot rust te komen voordat het hele zware traject begint in het revalidatiecentrum.

Er is meer duidelijkheid wie er een gesprek gaat hebben :')
Oma had de telefoon opgenomen en vertelde dit.

Maar de revalidatieartsen in Rijndam gaan morgen overleggen.

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 15:15

Sanne97 spannend. Veel succes en hopelijk weet je snel meer.Wat voor een revalidatie krijg je?

sophianemo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 15:15

Sta op de wachtlijst voor dagopname, iemand ervaring?

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 15:18

Wauw Sanne97 spannend hoor. Wat voor revalidatie ga je krijgen?

Dagopname en dan thuis slapen of maar 1 dag?

Net de fysio thuis gehad. Mag sowieso 2x per dag een blokje om met mijn krukken. Dus ik ga heerlijk even van het zonnetje genieten

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 15:18

Wel ervaring met dagopname maar dan als begeleider.

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 15:19

Miranda hoe gaat het vandaag?

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 15:26

ik heb binnenkort gesprekken met ggz heb al eerder bij een psycholoog rond gelopen omdat mn ouders gescheiden zijn en ik destijds niet met mijn moeder op kon schieten dit is nu juist andersom en heb ik geen contact meer met mijn vader, omdat ik alles heb opgekropt en er niet over praatte is dit er voor de kerstvakantie allemaal uitgekomen en zit ik nu met een soort van angststoornis thuis. gelukkig is het al wel beter en onderneem ik samen met schoolmaatschappelijk werker stappen in de goede richting. zo heb ik afgelopen week een kleine verjaardag van mn vriendin gehad en maak ik al lesjes van school thuis :)

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 15:27

zo dat voelt fijn om dit even met jullie te delen zeg!