Ik zie dat Zeepaardjes ook symbool staan voor trouw en toewijding.
Imre
Geplaatst: 21-11-12 17:59
*valt binnen*
Het is al een paar pagina's geleden dat iemand het vroeg, maar mijn beste vriendin heeft een tattoo aan de onderkant van haar voet en ja, dat slijt snel. Hij is nog wel vaag zichtbaar, maar meer ook niet. Hij is 8 jaar geleden gezet.
Kipzel
Geplaatst: 21-11-12 18:01
Ja Lee laat ik een portret van jou zetten
Thanx set_elkol die zijn tof! En ja, vriendin van Sok
Ik heb een zeepaardje! Wist ik niet eens
Charmaiineee
Geplaatst: 21-11-12 18:02
Oeeh lijkt mij zo kietelen he had het er pas nog over als je hem daar zet
Mijn neef zit nu bij de TattooShop en ik wil ook!!! Maar eerst even kijken of ik het op papier kan zetten, ondanks dat ik niet kan tekenen
Ayasha
Blogger
Veel soorten zijn nl monogaam. Ik zou 'm eigenlijk in mijn nek willen (achterkant dus) *moet maar eens gaan tekenen*
Set_Elkol
@ kipzel. haha leuk. ik heb vrijdag samen met Eef gereden. ik hoop dat je wat aan mn egeltjes hebt, heb gegoogled op 'hedgehog outline' en op 'hedgehog art' of 'hedgehog drawing'
Ik wou hem ook in mn nek, maar dan zou hij te klein worden en te veel detail verloren gaan. Daarom is hij wat afgezakt en staat nu tussen m'n schouderbladen
Wil stiekem een aquarium met zeepaardjes maar die beesten zijn onwijs moeilijk te houden
jes_sam
Geplaatst: 21-11-12 18:16
Ik krijg een idee wat voor tattoo ik wil, ik ben wel eens benieuwd naar jullie mening Het idee is zo; een elfje met een masker op der gezicht, die zit op een wolkje. Het elfje en de wolk heb ik eigenlijk een beetje als soort van droom. Eigenlijk wil er iets meer nog erin dat ik mijn dromen moet volgen dat is eigenlijk de basis. De masker die het elfje op heeft is voor mijn onzekerheid die ik heb .. Ben er nog niet zeker over maar het is in elk geval een basis. Haha.
Mijn volgende tattoo wordt gezet bij Low Voltage Ink, door Josephine. Is een kennis van me en ik vind haar werk heel mooi. Ik moet alleen nog bedenken wat en waar. En sparen.
Anoniem
Geplaatst: 21-11-12 20:14
Jajajajajajajajajajajajajajajajajaa
Ik kan begin februari bij Adam terecht en hij is echt niet duur Dus dat is helemaal de bom!! Ik ben echt helemaal hyper en mijn vriend is nu ook zo enthousiast dat hij wellicht ook een tattoo door hem gaat laten zetten
Ik pb iedereen even die daar interesse in heeft. Vind dat zo raar om open en bloot op internet te pleuren
xShellie
Geplaatst: 21-11-12 20:27
Joolien schreef:
Ik pb iedereen even die daar interesse in heeft. Vind dat zo raar om open en bloot op internet te pleuren
Wat ontzettend gaaf dat je een afspraak hebt kunnen maken zeg! Ben heel benieuwd naar het resultaat in februari hihi.. Ik ben stiekem ook wel benieuwd wat dat gaat kosten.
Glossi
Geplaatst: 21-11-12 20:27
Wow gaaf Joolien!! En in Februari al! Dat is al best snel
Amrah
Geplaatst: 21-11-12 20:29
Ik kom ook even binnen vallen!
Allereerst komen er hele gave tattoo's komen voorbij!
Ook ik wil heel graag een tattoo laten zetten en wel dit,
Zoek alleen nog de juiste shop/persoon om dit te laten doen!