Janine; heb een gamma wetenschap gedaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:De studie van het menselijk handelen
Janine1990 schreef:Ik had een vest aan en daar zaten geen zakjes in speciaal voor telefoon. En op zich heb ik hem niet nodig voor noodhulp. rij met de manege buiten. Voorrijder heeft altijd wel telefoon mee!..
Danseresje, je had het erover dat je je telefoon niet kwijt kon tijdens het rijden? Als ik alleen reed, dan deed ik 'm altijd in een zakje van m'n jas. Vaak zo'n speciaal telefoonzakje. Verder gewoon beschermhoesje erom en dan kan er weinig gebeuren als je valt hoor. Ik had 'm altijd bij me, zodat als er wat gebeurde, ik meteen hulp kon bellen.
vuurneon schreef:goed bezig vuurneon! en zwemmen en hardlopen. Misschien wel stijf morgen, misschien ook juist niet.Ik heb net les 7 gehad
Nog steeds geen last ergens van, maar omdat ik zo ga zwemmen zal ik morgen vast stijf zijn
Ik haal mijn motivatie uit de loop waar ik mij voor heb opgegevendat ik echt iets heb om naar toe te werken. Want ik zit nu in een gat zeg maar, net afgestudeerd maar nog geen baan. Dus na al dat harde scriptie werk was daar opeens niets meer
dus dan maar een nieuw doel uitkiezen, die ook nog gezond is
SnuitjeLove schreef:wow snuitjelove! wat een inkopen! ziet er goed uit hoor! Alleen aan de schoenen zou ik me zelf persoonlijk niet wagen.Ik ben al een tijdje een stille meelezer, en ben sinds kort ook weer begonnen met hardlopen.
Ik ben altijd van plan om me aan zo'n schema van start to run te houden, maar dat lukt me toch niet.
Ook die lessen van evy vind ik niets aan want dat is saaie muziek. Ik heb meestal hardstyle op als ik ga hardlopen.
Ik ben net weer begonnen dus doe het nog rustig aan, maak rondjes van 5km. En dan hou ik na de eerste 2,5km een pauze van 3min, daarna ren ik de andere 2,5km. Meestal doe ik er 30min over soms iets langer.
"k moet alleen wel wat betere warming ups en cooling downs doen volgens mij omdat ik nog wel vaak last heb van spierpijn.
Heb nu ook weer een nieuwe hardloopoutfit, lekker goedkoop gekocht.
[ Afbeelding ]
schoenen: lidl €20,-
shirt lange mouwen: lidl €10,-
shirt korte mouwen: action €4,50,-
sport broekje adidas: €15,-
runningsokken: hema €3,50,-
haarband nike: perrysport €4,50,-
mp4speler: intertoys €30,-
groetjes, Eline
SnuitjeLove schreef:Inhakend op de sportbh's. ik ben ook gezegend met toch enig wat voorgevel en heb bh's niveau 4 van shock absorber. heerlijk die dingen. draag ze met hardlopen, met paardrijden en op mijn werk! (net als vuurneon vind ik het niet erg om ze wat in te snoeren en ze wat kleiner te laten ogen, haha!)heb vandaag ook een sportbeha gekocht bij de hema, maar de gaat weer terug. Vindt m'n gewone bh van de hema fijner zitten, met beugel en wat vulling voor steun.
heb nu een 75b maar ben nog in de groei met mn 16jaar xd mag binnenkort denk ik wel aan een c beginnen pff
hoe is jullie ervaring met hardlopen in de ochtend trouwens?
Ik wil het morgenochtend gaan proberen. Om 6.00 m'n bed uit want moet om 8.00 beginnen opschool.
Heb het smiddags veel te druk met school en m'n pony, 'savonds moet ik meestal werken dus heb dan ook geen tijd. Dus s'ochtends zou voor mij ideaal zijn. Alleen ben niet zo'n ochtendmens, maar aangezien ik wil afvallen heb ik nu misschien wat meer motivatie.
Janine1990 schreef:Hahahaha Danseresje![]()
Ik denk dat je naarmate je langer die 30 minuten volhoud, je ook verder loopt.Dat moet ook gewoon wel!
Danseresje schreef:Janine1990 schreef:wel ben ik er nu helemaal 200% van overtuigd dat Evy niet kan rekenen! begin van de les zegt ze dat we 28m gaan trainen, evt. 1 of 2m wandelpauze. op een gegeven moment zegt ze dat ik al 15m bezig ben en er dus nog maar 14 te gaan heb. en op het laatst heeft ze het erover dat ik nu voor het eerst 30m achter elkaar gelopen heb........nou mag ik misschienzijn, maar heb nog wel geleerd te rekenen op school en dit klopt dus echt niet!
SnuitjeLove schreef:hmm niet zoveel goede ervaringen dus met ochtendlopen. Achja wie niet waagt wie niet wint, ga het morgen gelijk proberen. Zou een bescuit met jam en wat vruchtensap een goed ontbijd zijn voor het hardlopen of is dit te zwaar?
Danseresje schreef:Janine1990 schreef:Hahahaha Danseresje![]()
Ik denk dat je naarmate je langer die 30 minuten volhoud, je ook verder loopt.Dat moet ook gewoon wel!
lach je mij nou uit of evy?
enne, ik denk het ook wel. want mijn gem. snelheid is ook hoger dan die van de afgelopen trainingen, terwijl ik niet bewust veel harder gelopen heb. eigenlijk niet zelfs!
Snuitjelove, gewoon proberen. Wat voor de één niet werkt, werkt voor de ander wel. je weet het pas als je het probeert. En ik zou dan niet na 1x al zeggen of het fijner is of niet. Maar je merkt met een paar keer op verschillende tijden lopen echt het verschil wel!
o, en helemaal vergeten net. ik ga me met 2 collega's van mijn afdeling en een medecursist van de opleiding opgeven voor een loop op 21 oktober! heel leuk, want ik ga dan ook een stukje door het ziekenhuis heen!!!! 5km ga ik doen. ben heel benieuwd!