Hardlopen, wie nog meer? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 18:27

Ik heb een sport bh van de hunkemoller :) 3 ondertussen haha, kostte 20 euro per stuk. Echt heerlijk zitten die :)

Janine; heb een gamma wetenschap gedaan :) sociale wetenschappen.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 12-09-12 18:33, in het totaal 2 keer bewerkt

Janine1990

Re: Hardlopen, wie nog meer? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 18:32

Dat zegt me he-le-maal niets... :o
Wat houdt dat in??

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 18:33

De studie van het menselijk handelen :P

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 18:33

Die shirtjes zien er leuk uit inderdaad! :j Ik heb geen tieten, dus ook geen sportbh nodig. Scheelt weer. :')
Ik heb Nike schoenen, nooit aan. Ik weet niet, kan er echt niet fijn op lopen. Krijg meteen kramp aan de zijkant (binnenkant) van mn voet. Alleen mijn Asics hockeyschoenen heb ik graag aan. Gisteren 1,5 uur conditietraining gedaan. Mijn god, echt killing. Mijn benen wilden/konden echt niet meer. Vraag niet hoe, maar heb het wel volgehouden. Yehh. :))

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 18:35

Zo naar ballet en morgen les 11 :D. Les 11 ben gewoon al op 1/3, gaat eigenlijk best snel :).

Ik heb trouwens ook echt geen tieten :')

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 18:50

Ik ga vanavond maar moed bij elkaar rapen en een rondje rennen.. :O

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 18:57

vuurneon schreef:

Okee, en wat voor baan ben je nu naar op zoek?

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 19:08

vuurneon schreef:

wat is dat nou weer dan?
ik probeer me daar ook wel eens in te verdiepen dat menselijk handelen,maar ik snap er werkelijk waar geen ene hol van hahaha _O-

ik heb wel borsten,cup D zelfs,maar ik loop gewoon met een beugel BH aan met wat versteviging er in?
geen idee hoe die dingen heten,zit lekker en minimaal gewiebel :P koop ze gewoon bij de zeeman of de wibra :D

ik voel me niet fit en toch heb ik zin om te lopen,stom he.
maar doe het maar even niet,ff rustig aan nu

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 19:11

Ik heb ook een D/E, maar gewoon een beugelbh is lang niet genoeg. Hobbelt vreselijk zonder.
Het liefst draag ik daarom een gewone bh met een sportbh er overheen. Met de shockabsorber zou er geen bh onder hoeven, maar die zit heel erg strak, gewoon niet lekker. En dan hou ik geen tieten over. Dat vind ik zielig voor mezelf... _O-

SnuitjeLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 19:22

heb vandaag ook een sportbeha gekocht bij de hema, maar de gaat weer terug. Vindt m'n gewone bh van de hema fijner zitten, met beugel en wat vulling voor steun.
heb nu een 75b maar ben nog in de groei met mn 16jaar xd mag binnenkort denk ik wel aan een c beginnen pff

hoe is jullie ervaring met hardlopen in de ochtend trouwens?
Ik wil het morgenochtend gaan proberen. Om 6.00 m'n bed uit want moet om 8.00 beginnen opschool.
Heb het smiddags veel te druk met school en m'n pony, 'savonds moet ik meestal werken dus heb dan ook geen tijd. Dus s'ochtends zou voor mij ideaal zijn. Alleen ben niet zo'n ochtendmens, maar aangezien ik wil afvallen heb ik nu misschien wat meer motivatie.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 19:27

Ik ben in de ochtendgloren geen mens nog :')
Pas na 10 uur ben ik weer mens.

(ik vond het ook een hel om op de middelbare school gym te hebben in de eerste twee uur. Om half 9 in de ochtend was ik nog niet in staat om te volleyballen, uni hockey te spelen of te turnen :') )

Ik ben op zoek naar werk richting management en beleidsmedewerker :)

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 19:29

janine
ik heb wel ergens een sportbh maar dan worden mijn borsten helemaal plat gedrukt en dat vind ik echt helemaal niks
dat voelt echt raar dan :+
maar ik heb de bandjes wel iets strakker hoor met lopen,dat wel weer :j
net even opgezocht,maar het is een padded bh die ik dus draag.
zit een zachte voering in en duwen je borsten ook wat omhoog,en daardoor blijven ze bij mij dus goed in positie zitten hahaha.
zo'n ding:
http://www.voordeelmuis.nl/img/gif/1025/1025783.gif

snuitjelove,ik moet er echt niet aan denken om smorgens te lopen.
kanb ook niet begin om half 7 met werk en dan moet ik er wel heel vroeg uit
weekends zou kunnen,maar ik slaap lekker uit en rommel liever wat thuis rond

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 19:30

Ik vind het geen probleem om de dames in te snoeren en spontaan een cup te zien slinken :')

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 19:30

hahahaha :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 19:32

Ooh dat is wel een interessant vakgebied vuurneon!! Hoop dat je snel iets vindt!!

Ellepel, dat vind ik dus ook een naar gevoel. En ik ben nogal trots op m'n borsten, die mogen min of meer gezien worden. Gekleed, dan wel :+

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 19:33

Ik heb altijd sportbeha's van Fila, die zitten erg fijn. :)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 19:35

Janine1990 schreef:
..
Danseresje, je had het erover dat je je telefoon niet kwijt kon tijdens het rijden? Als ik alleen reed, dan deed ik 'm altijd in een zakje van m'n jas. Vaak zo'n speciaal telefoonzakje. Verder gewoon beschermhoesje erom en dan kan er weinig gebeuren als je valt hoor. Ik had 'm altijd bij me, zodat als er wat gebeurde, ik meteen hulp kon bellen. :P
Ik had een vest aan en daar zaten geen zakjes in speciaal voor telefoon. En op zich heb ik hem niet nodig voor noodhulp. rij met de manege buiten. Voorrijder heeft altijd wel telefoon mee!
vuurneon schreef:
Ik heb net les 7 gehad :)

Nog steeds geen last ergens van, maar omdat ik zo ga zwemmen zal ik morgen vast stijf zijn :=

Ik haal mijn motivatie uit de loop waar ik mij voor heb opgegeven :) dat ik echt iets heb om naar toe te werken. Want ik zit nu in een gat zeg maar, net afgestudeerd maar nog geen baan. Dus na al dat harde scriptie werk was daar opeens niets meer :+ dus dan maar een nieuw doel uitkiezen, die ook nog gezond is :)
goed bezig vuurneon! en zwemmen en hardlopen. Misschien wel stijf morgen, misschien ook juist niet.

SnuitjeLove schreef:
Ik ben al een tijdje een stille meelezer, en ben sinds kort ook weer begonnen met hardlopen.

Ik ben altijd van plan om me aan zo'n schema van start to run te houden, maar dat lukt me toch niet.
Ook die lessen van evy vind ik niets aan want dat is saaie muziek. Ik heb meestal hardstyle op als ik ga hardlopen.

Ik ben net weer begonnen dus doe het nog rustig aan, maak rondjes van 5km. En dan hou ik na de eerste 2,5km een pauze van 3min, daarna ren ik de andere 2,5km. Meestal doe ik er 30min over soms iets langer.
"k moet alleen wel wat betere warming ups en cooling downs doen volgens mij omdat ik nog wel vaak last heb van spierpijn.

Heb nu ook weer een nieuwe hardloopoutfit, lekker goedkoop gekocht.
[ Afbeelding ]
schoenen: lidl €20,-
shirt lange mouwen: lidl €10,-
shirt korte mouwen: action €4,50,-
sport broekje adidas: €15,-
runningsokken: hema €3,50,-
haarband nike: perrysport €4,50,-
mp4speler: intertoys €30,-

groetjes, Eline
wow snuitjelove! wat een inkopen! ziet er goed uit hoor! Alleen aan de schoenen zou ik me zelf persoonlijk niet wagen.

SnuitjeLove schreef:
heb vandaag ook een sportbeha gekocht bij de hema, maar de gaat weer terug. Vindt m'n gewone bh van de hema fijner zitten, met beugel en wat vulling voor steun.
heb nu een 75b maar ben nog in de groei met mn 16jaar xd mag binnenkort denk ik wel aan een c beginnen pff

hoe is jullie ervaring met hardlopen in de ochtend trouwens?
Ik wil het morgenochtend gaan proberen. Om 6.00 m'n bed uit want moet om 8.00 beginnen opschool.
Heb het smiddags veel te druk met school en m'n pony, 'savonds moet ik meestal werken dus heb dan ook geen tijd. Dus s'ochtends zou voor mij ideaal zijn. Alleen ben niet zo'n ochtendmens, maar aangezien ik wil afvallen heb ik nu misschien wat meer motivatie.
Inhakend op de sportbh's. ik ben ook gezegend met toch enig wat voorgevel en heb bh's niveau 4 van shock absorber. heerlijk die dingen. draag ze met hardlopen, met paardrijden en op mijn werk! (net als vuurneon vind ik het niet erg om ze wat in te snoeren en ze wat kleiner te laten ogen, haha!)
's ochtends hardlopen, ik heb gemerkt dat het niet zo mijn ding is. ik loop toch minder lekker dan 's avonds. heel gek, want vorig jaar toen ik aan het opbouwen was, was het juist andersom.....

Ben ondertussen terug van les 28. heb de 28m zonder wandelen volgemaakt en het ging eigenlijk vrij makkelijk. Afstand viel me toch even een soort van tegen: 3,8km. maar ja, ik heb nu eigenlijk 10m minder dan de vorige 3 lessen en dat verschil is er gewoon! Als ik kijk op endomondo is het een vrij vlakke lijn, dus heb vrij constant gelopen. hartslag wel weer te hoog, maar ga kijken of ik dat vanaf nu max. zo of lager kan houden/krijgen.
wel ben ik er nu helemaal 200% van overtuigd dat Evy niet kan rekenen! begin van de les zegt ze dat we 28m gaan trainen, evt. 1 of 2m wandelpauze. op een gegeven moment zegt ze dat ik al 15m bezig ben en er dus nog maar 14 te gaan heb. en op het laatst heeft ze het erover dat ik nu voor het eerst 30m achter elkaar gelopen heb........nou mag ik misschien :o? zijn, maar heb nog wel geleerd te rekenen op school en dit klopt dus echt niet!

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 19:39

Ik heb simpele sportbhs van primark. Volle b, en die geven genoeg ondersteuning. Met een gewone bh kan ik echt niet lopen, dan ben ik de dag erna dus echt bont en blauw wat er behoorlijk dramatisch uitziet haha.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 19:39

Hahahaha Danseresje _O-

Ik denk dat je naarmate je langer die 30 minuten volhoud, je ook verder loopt. :j Dat moet ook gewoon wel!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 19:40

SnuitjeLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 19:42

hmm niet zoveel goede ervaringen dus met ochtendlopen. Achja wie niet waagt wie niet wint, ga het morgen gelijk proberen. Zou een bescuit met jam en wat vruchtensap een goed ontbijd zijn voor het hardlopen of is dit te zwaar?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 19:43

Janine1990 schreef:
Hahahaha Danseresje _O-

Ik denk dat je naarmate je langer die 30 minuten volhoud, je ook verder loopt. :j Dat moet ook gewoon wel!

lach je mij nou uit of evy?
enne, ik denk het ook wel. want mijn gem. snelheid is ook hoger dan die van de afgelopen trainingen, terwijl ik niet bewust veel harder gelopen heb. eigenlijk niet zelfs!

Snuitjelove, gewoon proberen. Wat voor de één niet werkt, werkt voor de ander wel. je weet het pas als je het probeert. En ik zou dan niet na 1x al zeggen of het fijner is of niet. Maar je merkt met een paar keer op verschillende tijden lopen echt het verschil wel!

o, en helemaal vergeten net. ik ga me met 2 collega's van mijn afdeling en een medecursist van de opleiding opgeven voor een loop op 21 oktober! heel leuk, want ik ga dan ook een stukje door het ziekenhuis heen!!!! 5km ga ik doen. ben heel benieuwd :D!

SnuitjeLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 19:45

Danseresje schreef:
Janine1990 schreef:
wel ben ik er nu helemaal 200% van overtuigd dat Evy niet kan rekenen! begin van de les zegt ze dat we 28m gaan trainen, evt. 1 of 2m wandelpauze. op een gegeven moment zegt ze dat ik al 15m bezig ben en er dus nog maar 14 te gaan heb. en op het laatst heeft ze het erover dat ik nu voor het eerst 30m achter elkaar gelopen heb........nou mag ik misschien :o? zijn, maar heb nog wel geleerd te rekenen op school en dit klopt dus echt niet!

goh ik dacht steeds dat je het over 28, 15, 30 meter had. Maar dat zou al helemaal raar zijn, kom er nu achter dat dat minuten zijn.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 19:45

SnuitjeLove schreef:
hmm niet zoveel goede ervaringen dus met ochtendlopen. Achja wie niet waagt wie niet wint, ga het morgen gelijk proberen. Zou een bescuit met jam en wat vruchtensap een goed ontbijd zijn voor het hardlopen of is dit te zwaar?

Ik heb een paar keer op de ochtend gelopen en dat beviel best oké. Ik loop nu toch liever na de middag.
Ik hield het 's ochtends prima vol, maar als ik dan thuis kwam en ging zitten om te drinken, werd ik licht in m'n hoofd. Dat vind ik geen prettig gevoel. Het had niets te maken met m'n ontbijt. Ik nam hetzelfde ontbijt als normaal. Special K met melk en jus. Ik denk dat ik gewoon rustiger aan moest doen met opstaan.

Nu neem ik hetzelfde ontbijt, zorg ik dat ik nog een glas slimpie drink voordat ik ga eten. Ik eet standaard twee sneetjes brood met iets van kaas en jam, of ham kaas en komkommer etc. Daarbij neem ik nog een glas slimpie. Dan wacht ik drie kwartier en ga ik lopen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 19:46

Danseresje schreef:
Janine1990 schreef:
Hahahaha Danseresje _O-

lach je mij nou uit of evy?
enne, ik denk het ook wel. want mijn gem. snelheid is ook hoger dan die van de afgelopen trainingen, terwijl ik niet bewust veel harder gelopen heb. eigenlijk niet zelfs!

Snuitjelove, gewoon proberen. Wat voor de één niet werkt, werkt voor de ander wel. je weet het pas als je het probeert. En ik zou dan niet na 1x al zeggen of het fijner is of niet. Maar je merkt met een paar keer op verschillende tijden lopen echt het verschil wel!

o, en helemaal vergeten net. ik ga me met 2 collega's van mijn afdeling en een medecursist van de opleiding opgeven voor een loop op 21 oktober! heel leuk, want ik ga dan ook een stukje door het ziekenhuis heen!!!! 5km ga ik doen. ben heel benieuwd :D!

Evy haar rekenwerk en jouw uitspraak daarover :P daar lach ik om, dat lach ik niet uit. :D