[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 12:38

Gelijk heb je hoor! Ik ga er nu met mijn amateurhandjes niet meer aan zitten. Heb een piercingshop gevonden die vanaf 3 uur open is, daar ga ik gelijk heen straks :j Helaas niet mijn 'eigen' shop, maar die is morgenochtend pas weer open. Daar ga ik niet op wachten := hoe eerder er weer iets in zit, hoe beter lijkt me.
Staafje was er helaas al uit!

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 16:57

Ben net terug. Tragus was in die paar uur tijd echt behoorlijk opgezwollen dus er moest een nieuw sierraad in. Maar door al dat gefrunnik van vandaag is meneertje Tragus goed kwaad :=
Moest hem van de piercing meneer zelfs even met ijs koelen :=

Bah, baal er echt van ;( Had er echt nog geen seconde last van gehad sinds het zetten..

joyce2

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 20:14

Fijn dat hij nu weer zit! Gewoon komende tijd even goed verzorgen en waarschijnlijk is ie dan wel snel weer de oude :) In elk geval succes!

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 11:20

Ik durf mijn navelpiercing niet te vervangen. Ben daar echt als de dood voor. Bang dat het fout gaat.
Maar ik heb hem nu sinds oktober en het enige wat ik soms heb ik dat er wat troepjes op zit vanuit het gaatje. Zou het dan een ramp zijn te vervangen?
Want pijn doet ie niet...

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 07:29

Als je bang bent zou ik hem gewoon door de piercer laten wisselen :). Of het al kan geen idee. Genezingstijd is 6-9 maanden dacht ik?

Ik moet wanneer de zwelling helemaal weg is hem weer laten verwisselen door een korter staafje, want die er nu in zit is veel te lang. Maar dat staafje moet ik nog kopen. Welke piercing sites zijn goed & verzenden snel? En welke lengte moet ik dan nemen? Er zit nu 12mm in geloof ik, zou 8mm genoeg zijn?

jujujujulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 19:55

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 20:40

Ik ken die website niet, maar als ik jou was zou ik eerst kijken of ze 'm bij www.alloverpiercings.nl of www.crazy-factory.com hebben. Dat zijn de grote, die zijn sowieso betrouwbaar en Crazy Factory is daarnaast erg goedkoop.
Ik meen me te herinneren dat Crazy Factory zoiets had. (:

jujujujulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 20:43

Dinniej schreef:
Ik ken die website niet, maar als ik jou was zou ik eerst kijken of ze 'm bij http://www.alloverpiercings.nl of http://www.crazy-factory.com hebben. Dat zijn de grote, die zijn sowieso betrouwbaar en Crazy Factory is daarnaast erg goedkoop.
Ik meen me te herinneren dat Crazy Factory zoiets had. (:

oke, bedankt, ik ga daar eens rondsnuisteren :)

MXLISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 23:28

Hoi, ik kom hier ook zomaar binnenvallen. :+

Ik heb een navelpiercing, heb er nu een gouden in, nergens last van geen ontstekingen etc.
Maar wou hem graag verwisselen, want het is nu bikiniweer :)

Heb 1 van chirurgisch staal gekregen, maar ben bang dat het gaat ontsteken anders. (wat te doen?)

Hoe doen jullie het als jullie een nieuwe piercing erin doen doen jullie dan ook de piercing die je erin doet ontsmetten/schoonmaken?

Heeft 1 van jullie tips/ervaringen voor mij?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 08:43

Is het eerder voorgekomen dat je last kreeg van chirurgisch staal of ben je er gewoon "uit het niets" bang voor? :) Als het eerder is voorgekomen, zou ik de piercing er niet in doen. In het andere geval kun je het gewoon proberen toch? :) Er zijn heel veel mensen die gewoon goed op ch.staal reageren

Ik heb zelf een traguspiercing, geen navelpiercing, maar ik maak de piercing altijd even schoon met alcohol voordat hij erin gaat en ik was goed mijn handen voordat ik ga verwisselen. Mocht je alcohol te agressief vinden, dan kun je de piercing ook even in kokend water leggen en afdrogen met een schone tissue. Let wel: helemaal steriel wordt het nooit en dat is gelukkig ook niet nodig :)

MXLISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 10:55

Nee gewoon uit het niets ben ik er bang voor haha ben heel voorzichtig met mn navelpiercing :o
Oke dankjewel voor de tip!

jujujujulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 08:38

heb men helixpiercing *\o/* , veel minder pijn dan verwacht :o

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 08:44

Als je titanium kan nemen, zou ik toch voor titanium gaan, er zijn meer mensen gevoelig op CS dan men denkt. Ik verdraag ook geen CS.

jujujujulie: Helix doet echt weinig pijn. :D Toen ik hem had laten piercen schaamde ik me dood dat ik daar zo moeilijk over gedaan had vooraf. _O-

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 10:59

pfff, gister een tongpiercing laten zetten, heel tevreden mee! :D

Maar damn.. wat is dat eten irritant :') hoelang hebben jullie last gehad van de zwelling?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 07:33

2 dagen :) daarna werd 't minder en de "pijn" met eten enzo was na een dag of 5 weg volgensmij.

jujujujulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 08:49

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 19:20

Ik zoek een goede shop waar ik mijn triple forward helix kan laten zetten. Het liefst in Noord Holland in de buurt van Haarlem, Alkmaar.

X_Linz_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 19:37

ik kom ook ff binnenvallen,
ik heb sinds woensdag een tragus piercing, alleen nou was vanmorgen het bolletje (draaischroef) losgeschoten. heb hem gelukkig kunnen opvangen en mn vriend heeft hem er weer opgedraaid, maar nu ben ik heel bang dat het weer gebeurd. want ik kan niet zomaar ff langs de piercer want dat is erg ver weg. Gelukkig zat het staafje er nog in en die hebben we met een schone pincet iets verder doorgetrokken en toen met een pincet aan de achterkant vast houden en dan aan de voorkant het balletje erop draaien.
Hij doet nu wel erg veel pijn, komt dat door het gefrunnik? want het was niet gemakkelijk dat balletje er weer op te draaien.
iemand tips? moet dit zomaar kunnen dat hij er af valt. het gebeurde tijdens het schoonmaken

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:39

marleen_88 schreef:
Ik zoek een goede shop waar ik mijn triple forward helix kan laten zetten. Het liefst in Noord Holland in de buurt van Haarlem, Alkmaar.

Bodycult in Amsterdam is fijn :)

xTweetyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 08:26

hoi hoi mensen
heb gisteren mijn tongpiercing laten zetten bij BodyMX in breda,
heb er totaal geen last van. nu nog steeds niet (tong was wel beetje dik net maar praat helemaal goed)
maar had 1 vraagje?
want vanochtend smaakte t erg naar bloed, en had het een beetje gebloed aan de bovenkant kan dit kwaad?

larissa488

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 19:32

Hey,
Wat raden jullie aan voor materiaal in een tragus? :) Heb hem nu 3 maanden erin zitten en vanaf dag2 er geen last van gehad, geen zwellingen enz en ik vind dit staafje nu echt te lang.

Hij zit trouwens ook heel erg vast gedraaid (balletje) hij is namelijk aangedraaid met een tang! Hoe krijg ik hem nu het gemakkelijkst los?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 20:37

Ik heb een bioplast labretje in mijn tragus, daar kun je het "bolletje"/kopje zo in drukken
Zit je niet te pielen met dat balletje

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 11:34

Ik kom ook even binnenvallen.
Zit er over te denken om "tweede oorbelgaatjes" (ik weet niet of daar een speciale naam voor is) maar ik vroeg me af of dat nou onder piercings valt of niet?
En of dat per se bij een piercer moet of dat ook bij een juwelier kan?
Misschien domme vragen hoor, maar ik weet het niet zo goed..

MXLISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 12:02

Nee kan bij de juwelier, ik heb zelfs 3e gaatje bij de juwelier laten schieten :)

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 12:09

MXLISSA schreef:
Nee kan bij de juwelier, ik heb zelfs 3e gaatje bij de juwelier laten schieten :)

Oh dat is makkelijk!
Een vriendin van me heeft het bij de piercer laten doen.. Omdat we het dus niet zeker wisten :o