Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

En ook al bijna trouwen! Heb jij al zenuwen?

Rinske schreef:kani_ejj schreef:voor mij niet hoor :p ik vraag ook altijd raak :p
Niet dat ik nu veel te vragen heb hihi..
maar in ieder geval WELKOM !!
overmorgen weer langs de gyno. Ben heel benieuwd over de bloeduitslagen en wat er verder gaat komen.
Iemand ervaring ? heb vorige keer inwendig onderzoek gehad, was wel behoorlijk drukkend toen hij mijn eierstokken ging kijken, maar niet echt pijnlijk. Volgens hem heb ik teveel eitjes, want normaal heb je ze in verschillende maten.
Ik heb er een stuk of 20 in allemaal dezelfde voormaat, en dat is dus huge.. ze staan allemaal op t punt om te springen zeg maar. Nu zag ik aan zijn gezicht dat hij schrok, maar zei er verder niet veel van.
Kon geen kwaad en moest bloedprikken, maar ik denk dan van uhm tja dat is dan niet normaal.
heb nu ook regelmatig pijn bij mijn navel, ook al daarvoor, het is niet dat ik het elke dag heb of een dag erop kan aanprikken, maar echt 1 keer in de maand.
Ik neem aan dat je niet mocht "klussen" toen je 20 rijpe eieren had??

fanci_mike schreef:Joanne gelukkig!
MissT haha, wel een leuke verrassing voor jullie, maar kan me voorstellen dat Marianne even moest slikken, haha, en dan elkaar later hier weer tegenkomen!
Marianne, idd foliumzuur, verder wordt aangeraden om gezond en regelmatig te leven maar hey, je leeft hé! Als je rookt zou je kunnen overwegen nu alvast te stoppen.
Fantast sterkte en succes, hopelijk valt het allemaal mee!

, laat maar, ik druk me vandaag niet zo lekker uit kom ik achter