daar heb je aan die heerlijke zon al genoeg hahaha.... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zou moeten lukken

Zorg je wel dat je aan je kcal komt?

En dat moest en zou er weer af gaan! En afgelopen zaterdag stond de weegschaal weer precies op 83.0!

ik voelde me er zó niet goed bij. 500 calorieën
waar ik erg, erg blij mee ben aangezien ik al een lichte koffieverslaving aan het kweken was. Volgende week maak ik een afspraak bij de dokter voor een controle van m'n schildklier en de bizarre hoeveelheid zuurbranden die ik heb.
dan heb je er altijd weer een paar kg bij zitten

dinsdag heb ik een muslie reep met chocolade gegeten en woensdag woog ik nog netjes 64.4 dus zelfs na vreetbuien val ik af :p ahah
nooit geweten joh. Heb echt wat gemist zeker....... 
weer wat geleerd..
en doet HEEL veel pijn zeiden ze
Wie heeft nog tips voor een gezonde lunch? Ik ben van plan zo veel mogelijk slaatjes mee te nemen. Standaard bestaat dat bij mij uit salade, tomaat, wortels, soms paprika en een ei + nog iets extra: ham, kip, spek, feta kaas met pijnboompitten, mozzarella met basilicum, tonijn mag ik jammer genoeg niet. Nog ideetjes?
dus alle suggesties zijn welkom

Volgende week donderdag ga ik voor het eerst yoga les volgen
Nu eet ik normaal
met véél fruit en groente. En let op m'n suikers.
In een aflevering van Greys Anatomy gebeurt het ook
Davina21 schreef:Ben benieuwd naamloos! het gaat je vast lukken. Ik heb precies dezelfde strijd als jou gehad! Ik ben nu onder de 80kg en ben er erg blij mee en moet nu nog meer afvallen... Wat is jou streef gewicht ongeveer dan? en heb je een foto van jezelf, ben wel benieuwd hoe je er uit ziet met 83kg? en hoelang ben je okalweer?
Blackflag, bitterballen beter dan japanse mix?? ik heb de uitzending niet gezien, zou je me kunnen uitleggen hoe dat zit?