Nu moet ik zeggen dat toen hij net gezet was ik nog niet zoveel trek had om te gaan rommelen daar beneden. En vrij snel daarna had mijn vriend er al geen last meer van gelukkig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veirl schreef:Hallo.![]()
Ik zit nu al een aantal jaar aan de pil. Eerst de microgynon 30, later de 3-fasenpil. Ik heb zelf het idee dat ik meer hoofdpijn krijg door de pil. Ook heb ik een periode gehad dat ik niet aan de pil was en volgens mijn moeder was ik toen een stuk gezelliger...
Het idee dat je die hormonen elke dag inslikt en dat ze door je hele lichaam gaan, staat mij niet zo aan. Ik zit daarom al een tijdje te denken aan een spiraaltje. Het feit dat die minder hormonen afgeeft, maar wel de hele dag (als ik het goed begrijp) en alleen daar waar het nodig is, klinkt prettig.
Maar goed - ik vind het stiekem wel erg eng. Je hoort van die horrorverhalen! Mannen die 'm voelen zitten tijdens de seks, spiraaltjes die vergroeien, spiraaltjes die eruit komen... Bah!
Aan de andere kant hoor ik ook veel goede verhalen. Dus ik denk dat ik a.s. maandag maar eens de huisarts bezoek.
Volgens mij doet zij zelf het spiraaltje inbrengen. Is dat betrouwbaar of is het verstandiger om het door een gyn te laten doen?
Zo, een heel verhaal.
capopjekop schreef:Heb jij het idee dat je afvalt door de spiraal Ayasha?
Ik merk wel dat ik aan het afvallen ben sinds ik met de pil gestopt ben. En in de spiraal zitten sowieso andere hormonen dan in de pil dus ik kan het me goed voorstellen dat het zou kunnen.
annibel schreef:Citaat:Mijne is vandaag geplaatst
Ben benieuwd of me arm ook blauw wordt.
Hij ging er heel gemakkelijk in iig.
2 drupjes bloed en dat was het.
Fijn om dit te horen!! Vind het toch wel eng om te laten doen, ben niet zo van de naalden haha..
Hou je me op de hoogte hoe het verder gaat?
_Daniella schreef:Fijn om dit te horen!! Vind het toch wel eng om te laten doen, ben niet zo van de naalden haha..
Hou je me op de hoogte hoe het verder gaat?
Mars schreef:Ik heb ook geen kinderen en toch heeft de HA hem gezet. Ligt er geloof ik een beetje aan per HA of ze het wel/niet aandurven