Janine, mijn buste icm mijn sportbeha, leent zich hier niet echt voor. Ga ik toch liever voor de iets duurde variant, maar wel met behoud van mijn telefoon. Anders zit ie na zo'n les meteen vastgeplakt en is ie helemaal vies en heb mijn foontje net nieuw.....beetje voorzichtig mee blijven dus!
mbt de sportschoenen. tja, stel je gaat hier blessures op lopen, dan hou je het hardlopen sowieso niet vol. ik heb een aantal jaar geleden gewoon de aanschaf gedaan, de uitgave was mijn stok achter de deur. heb toen ook evy 2006 bijna uitgelopen, 2 lessen voor het einde gestopt ofzo en daarna niet meer gelopen, ook ivm warmte. die schoenen heb ik nog steeds. ik weet dat de kwaliteit goed is, ondanks dat het met de tijd wel iets achteruit gaat en daarom durf ik er zo op weg te lopen.
het is inderdaad een flinke uitgave, maar een blessure is ook niet wat je wil (en kan ik met mijn werk ook al helemaal niet gebruiken!).
qua opstappen, weet niet of je daar nou zo heel veel spieren meer mee kweekt. bovendien, je zet af van de grond met je rechterbeen.....tja, denk niet dat het heel veel uitmaakt. Of je moet echt mega vaak opstijgen op een dag....