je bent wel echt fanatiek bezig siggis! om 7 uur lig ik op mijn vrije dag gewoon in bed
maar het is wel voor het goeie doel natuurlijk! snap wel wat je bedoeld met verschil. zo hebben we hier in de sportschool een strekapparaat voor je benen (dus van buig naar strek) met gewichten. daarbij red ik de 5 kg, 10 kg lukt net niet. bij de fysio werkt hij op luchtdruk en red ik 20 N (bijna gelijk aan 20 kg geloof ik). dus er zit toch wel verschil in
balen Jipje & fientje. frustrerend als je denkt goed bezig te zijn, maar je stil blijft staan. ik heb het idee laatst ook gehad en soms nog steeds (die binnenband blijft vaak pijn doen
) maar als het dan een ietsie pietsie beetje beter gaat, waardeer ik dat wel weer. maar het fijnste zou gewoon zijn dat het snel weer de goede kant op gaatwel fijn dat de operatie goed is gegaan Sonja, balen alleen dat ze meer vonden dan je hoopte en van de pijn
heel rustig aandoen nu en beterschap!klinkt goed maatje! als je gemotiveerd bent is het ook een stuk makkelijker en leuker om te doen!
ben benieuwd wanneer je mag starten!
hier gaat het wel aardig goed, merk wel langzaamaan dat de pijn minder wordt. alleen als ik te lang sta en weer wil buigen, werkt mijn knie niet altijd mee
Wel vorige week donderdag even 10 minuten op paardlief gezeten
na 10 minuten was het ook wel klaar, maar wat was dat fijn zeg
dit geeft wel motivatie om extra mijn best te doen in de sportschool
Ik zie de fysio nu ook 1x in de week.
maar we hebben een hele kleine sportschool. bv maar 2 loopbanden, fietsen, crosstrainer en van veel apparaten maar 1. veel apparaten hebben we ook niet 

het scheelt dat ik toch redelijk wat medische kennis heb, maar ik vraag ook altijd enorm veel en zoek het op