Citaat:zijn allebei prachtig
Ik sport overigens wel 1,5 uur per keer. Soms uitschieters naar 2 uur![]()
Maar klinkt goed, het begint zowieso allemaal met een goed schema en goede voeding![]()
2 x de sportschool in moet kunnen hoor, als je in het weekend nog even lekker actief bent.
en zo te horen ben je zowieso al hele dagen heel actief![]()
In het begin is het wel het makkelijkste om eens schema te hebben, dan heb je een richtlijn.
Anders sta je straks te kijken van hmm wat zal ik nu is gaan doen
Thanx!
Het is bij mij misgegaan toen ik van ass.bedrijfsleider bij een grote bouwmarkt (veel lopen, vliegen, sjouwen etc) naar het hoofdkantoor en dus een kantoorbaan ben gegaan.
Ik ging toen ook net op mijzelf wonen, dus alles bij elkaar was het minder bewegen en net zo veel of zelfs meer eten (vooral savonds).
Na een half jaar was ik 10kg aangekomen! Ik heb dus ongeveer 69 kilo gewogen. Inmiddels 6 kilo eraf door op mijn eten te letten, maar dat is nu alweer 2 jaar stabiel en ik wil nu gewoon weer in bikinishape komen!
Hebben jullie weleens van african Mango gehoord? Is een supplement/capsule met een extract van Afrikaanse Mango waarbij je extra snel schijnt af te vallen. tevens schijn je er meer energie en een beter spijsvertering/stoelgang van te krijgen.
Nou ben ik HELEMAAL NIET van dat soort dingen, maar een vriendin van me heeft er goede ervaringen mee.
Zelf ben ik altijd sceptisch en wantrouwend met dat soort dingen en hoor dus graag of er meerdere mensen met ervaringen zijn. (misschien kan ik dit trouwens beter in het afvaltopic zetten)