Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
boleertje06 schreef:Gewoon achter dat geld aan, heb je zelf verdiend dus is van jou!.
Dat je moeite hebt met eten ligt volgens mij ook aan de situatie waarin je je bevind. De stress, spanning en onzekerheid zorgen ook voor een blok op je maag. Veel afleiding zoeken. (je heb het iig druk genoeg met al je bokt fans en dat zijn ook allemaal super girls)
Horse_lover9 schreef:Kreeg net een bericht van het uitzendbureau. Had namelijk gevraagd of het klopte dat ik al een jaar geen reiskosten had gehad...
Antwoord: dat zijn ze inderdaad vergeten, maar ze kunnen enkel van t laatste kwartaal uitbetalen.
Uiteraard heb ik teruggemaild dat dat voor mij absoluut onacceptabel is en dat ik het geld zsm op mijn rekening verwacht. Het gaat per kwartaal om ruim 190 euro!!! Dat is totaal dus 570 euro die ze niet willen betalen.
Mijn vraag aan mensen die dit zeker weten hoe het zit: krijg ik dit? Of mogen zij dat geld houden, ondanks dat het HUN fout is????
Ik ben echt in alle staten hier...
Horse_lover9 schreef:Hehe..goede tips. Cosmo vind ik ook leuk, maar komt dus maar 1x p maand.
Oke, t wordt de viva dan. Zal morgen bon op internet gebruiken en dan zien wanneer de 1e komt!
Haha, wie weet weet pilipa! Mis heeft iemand hem wel ver en wil m graag verkopen
Horse_lover9 schreef:boleertje06 schreef:Gewoon achter dat geld aan, heb je zelf verdiend dus is van jou!.
Dat je moeite hebt met eten ligt volgens mij ook aan de situatie waarin je je bevind. De stress, spanning en onzekerheid zorgen ook voor een blok op je maag. Veel afleiding zoeken. (je heb het iig druk genoeg met al je bokt fans en dat zijn ook allemaal super girls)
Lief bedoeld.. Maar ik KAN niet eten omdat er een tumor voor zit... Bovendien geeft mijn lijf mij constant signalen dat ik vooral niet mag eten.. Dat dat niet goed is.
Heeft niets met stress te maken.
Normaal ga ik van stress overigens juisttt eten![]()
Jaaa.. Achter t geld ga ik zeker aan.