Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maysie schreef:xHelene schreef:Now wearing:
http://3.bp.blogspot.com/-WRfjUfc5tdM/Ti3ElAk0d2I/AAAAAAAACww/Mh2HA6wFlDw/s1600/NYCnagellak7780.jpg
Wall street van NYC
dekt die een beetje fijn?
Miri schreef:
shantal schreef:Ik kwam best wel een interessant filmpje tegen, toen ik op zoek was wat ik nu weer met mijn nagels wil doen.
Hier op een super goedkope manier een nagelverharder (geen idee of het werkt maar als ik haar moet geloven van wel)
Dus misschien toch te proberen waard heb zelf nog een base coat en knoflook in huis
http://www.youtube.com/watch?v=AD1XAf30 ... AAAAAAAADQ
oh_oh schreef:eline10 schreef:Leuk Floss, nu geen bubbeltjes meer??
@oh_oh die Plum Play With me lijkt heel veel op Lucky in lilac.
Of zie ik dat verkeerd?
Lucky in Lilac is echt lila, Plum Play with me is meer paar aubergine. Er zit veel verschil in.
rachel_j schreef:Dewii schreef:Hmm maar wat jij zegt, doe ik allemaal. Ik heb sowieso 3 dagen pw geen nagellak op, gebruik elke avond olie en als ik ze vijl doe ik dat heel voorzichtig met een glasvijl... En toch knappen ze telkens.
in welke vorm vijl je je nagels? rond? vierkant?
Vanillia schreef:shantal schreef:Ik kwam best wel een interessant filmpje tegen, toen ik op zoek was wat ik nu weer met mijn nagels wil doen.
Hier op een super goedkope manier een nagelverharder (geen idee of het werkt maar als ik haar moet geloven van wel)
Dus misschien toch te proberen waard heb zelf nog een base coat en knoflook in huis
http://www.youtube.com/watch?v=AD1XAf30 ... AAAAAAAADQ
Hier een ervaringsdeskundige. De knoflookgeur gaat NIET weg als de lak is opgedroogd, ook niet als je er een ander lakje overheen smeert. Heb mijn potje laatst weggegooid, werd bijna misselijk van m'n eigen geur als ik die nagellak op had
rachel_j schreef:nog even mbt de nagelverharder , er is de vraag gesteld ; wat dan?
eigenlijk is dat hetzelfde als je haar , je kan het goed verzorgen waardoor het optimaal is, maar je kan de structuur ervan niet veranderen , en dat geldt voor nagels eigenlijk wel hetzelfde.
je zou evt. bijvoorbeeld tabletten met kelp/zeewier kunnen slikken als ondersteuning, maar alles valt of staat met de verzorging van je nagels.je kan de nagels voor het slapen gaan even olieen ,en dan met name de nieuwe nageluitgroei bij de nagelriem , (amandelolie is erg goed voor de nagels) nagelriemen bijhouden , en als je veel lakt, dan toch wel 1xpw een dagje lakloos (dus ook geen topcoat) zodat de nagels kunnen luchten.
verder als je de nagels vijlt, altijd naar de tip toe vijlen, en niet "heen en weer" daarmee veroorzaak je minuscule scheurtjes in het nageloppervlak , geen ijzeren nagelvijl gebruiken, deze zijn veel te grof, liever een hele fijne kartonnen vijl , of een glasvijl. niet pulken/peuteren aan de onderkant vd nagel om hem mooi schoon te maken, doe dat met een borsteltje en bijv. milde zeep.
hoe meer de nagel in aanraking komt met water, des te belangrijker dat hij goed ge-olied wordt.
mocht er nog iemand een nagelprobleem hebben, dan kun je het me altijd vragen.
Annetje schreef:NOTD Pure Ice Iced Merlot