Donkerblauw schreef:
Drie keer raden welke Essence-lak mij vanmiddag op stond te wachten in de Kruidvat bij m'n ouders..
Hoeraaaaaa!!!

Btw DB, heb je al gelezen over mijn Kittyteentjes anticlimax?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Loveshorses schreef:Ik heb crack white nagellak van Essence, maar die valt me best tegen.
Of het ligt aan mijn korte nagels![]()
Maar hij ''crackt'' eigenlijk niet echtt... En dat is de bedoeling, toch?![]()
Er zitten gewoon aantal stukjes open tussen m''n nagellak.
Fifteen schreef:Ik heb ook nog ff lekker catrice geshopt bij de KV
Plum plat with me.
Wrapped arround my finger
Captain sparrows boat
Pool party at night
LE Whitney and steek
LE wood you follow me
Dadelijk weer ff lakken mijn blues brothers is erg! aan vervanging toe.
En heb een nagel echt helemaal afgebroken
Mijn zwarte essence doet het ook goed, barst mooi en niet heel smal.
Mando schreef:
Yv_ schreef:Wat was ook al weer een goede site om nagellakrekken te bestellen? Heb even zitten denken maar wil denk ik 2 van die grote rekken naast elkaar.. Is dat iets handigs om voor op ebay te kijken of kan dat beter gewoon in Nederland gekocht worden?
oh_oh schreef:
xLindy91 schreef:China glaze - Lorelei's Tiara
China Glaze - Ruby Pumps
Misa - Spinning Out of Control
Misa - Wink, Blink, Let's Get A Drink
Color Club - Revvvolution
Orly - Fowl Play
O.P.I. - Meep Meep Meep
Seche Vite - Topcoat
Seche Vite - Clear Base
Skessa_ schreef:Color club is ineens $ 3,10 geworden. Terwijl er op de voorste pagina staat $ 3.00.
En dan staat er ook nog bij: SPECIAL SALE OF THE MONTH $3.10/Ea REGULAR $8.00/Ea
Terwijl het altijd al 3 is geweest....![]()
astra4 schreef:Nou moe... Ik ging vanmorgen dan eindelijk naar de orthopedisch schoenmaker. Mooie Hello Kitty teennageltjes gemaakt, en voetjes nog even lekker in de creme gezet. Kortom, ik was er helemaal klaar voor. En wat denk je? Ik hoefde niet eens mijn schoenen uit te doen daar!![]()
Na afloop nog effies een andere vestiging van KV ingeglipt. Helaas hadden ze ook daar niks meer van de Circus circus LE. Jammerrrrr! Bij Trekpleister vond ik wel alledrie de nieuwe LE lakjes van Catrice, maar die kleurtjes zijn niks voor mij. Nou ja, scheelt weer wat centen
vikki schreef:Zouden jullie mij nog een paar sites kunnen (en willen) geven waar ik kan bestellen zonder een credit card nodig te hebben...Ik weet nu alleen npf...
astra4 schreef:Btw DB, heb je al gelezen over mijn Kittyteentjes anticlimax?
Morrie schreef: