Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Red_Savage schreef:Hallo!
Ik kom even binnen vallen. Ben zelf vooral actief rondom het piercen, maar eindelijk na zelf 2 jaar in een tattooshop gewerkt te hebben krijg ik zondag eindelijk mijn 1e tattoo! En ik heb er zin in.
Ik vroeg me daarbij af of er hier ook bokkers zijn die zondag naar de tattoo conventie gaat in Rotterdam? Ik zal daar zelf onderdeel zijn van een live piercingproject on stage. En het is natuurlijk altijd leuk om medebokkers tegen te komen.
bo0tjeee schreef:Saskiaatje schreef:Aan huis en dan aan de Reigerlaan? Nou, mij niet gezien.
Nee he, zag later inderdaad dat het aan huis was.
Enig idee wie er in Rotterdam een beetje goed is? Ben toen bij Jan op de Goudsesingel geweest, maar daar zijn ze midden in een lijn gestopt en erna weer door gegaan wat je dus ziet. Dus daar baal ik eigenlijk nog van.
Zag ook een shop in Oud Beijerland. http://www.piercingentattoostudio.nl/
moonprayer schreef:, sommigen weten dat ik al een poos op zoek ben naar een leerplek, nou mag ik vrijdag langskomen bij joy, low voltage ink,... Dat zegt nog niks natuurlijk!, maar ik ben super exited natuurlijk. Joy is zo ontzettend goed! én ze heeft iets met paarden haha wat wil een mens nog meer.![]()
pff dat word een week niet slapen he.