Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:joyce2 schreef:Ik vind het echt de raarste vergelijking die ik ooit heb gehoord... Ik vind het laten zetten van een piercing absoluut niet te vergelijken met een ritje in de achtbaan! Slaat echt als een pik op een drumstel
Elk lichaam ervaard piercen anders. Het kan dus voor haar zo gevoele hebben. Wie ben jij om die vergelijking af te doen als "kul".
Voor mij voelde het ook niet zo maar ik weet niet wat zij voelt.
Voor mij is de navelpiercing nog altijd één van de pijnlijkste die ik er in heb zitten (op mijn Md's in mijn buik na). De meeste vinden hem juist helemaal geen pijn doen.
Sassii schreef:Waaauw hij is mooiIk wil ook nog ooit een traguspiercing
Mariettjj schreef:San87: Echt super gaaf!!
Ik vind het jammer dat mijn piercer er eerst een ringetje in doet, maar dat schijnt beter te zijn voor de genezing?
joyce2 schreef:Naja ik vind (mijn mening) het niet een vergelijking die je kan maken, een naald door je navel of een rit in een karretje wat over de kop gaat. De enige overeenkomst is wellicht de spanning die je voelt en de adrenaline die vrij komt. Maar bij een achtbaan heb je te maken met G-krachten en snelheid, dat is absoluut niet het geval bij het laten zetten van een piercing... Dus ik denk dat als iemand die nog nooit een piercing heeft laten zetten naar een shop gaat, met het idee dat ie een achtbaanrit kan verwachten, hij/zij nog wel eens van de koude kermis thuis kan komen...
Ayasha schreef:joyce2 schreef:Naja ik vind (mijn mening) het niet een vergelijking die je kan maken, een naald door je navel of een rit in een karretje wat over de kop gaat. De enige overeenkomst is wellicht de spanning die je voelt en de adrenaline die vrij komt. Maar bij een achtbaan heb je te maken met G-krachten en snelheid, dat is absoluut niet het geval bij het laten zetten van een piercing... Dus ik denk dat als iemand die nog nooit een piercing heeft laten zetten naar een shop gaat, met het idee dat ie een achtbaanrit kan verwachten, hij/zij nog wel eens van de koude kermis thuis kan komen...
Het gevoel in de buik wordt veroorzaakt door adrenaline en reken maar dat er mensen zijn waarbij adrenaline door het bloed raast als ze een piercing gaan laten zetten. Ongeacht dat, kan jij niet oordelen of het voor een ander zo voelde of niet.