[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stephaniexh

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 19:09

Als je een navelpiercing hebt, zie je die dan niet goed door truitjes heen? Niet dat dat heel veel uitmaakt ofzo maar toch :P

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 19:17

Dat ligt er maar net aan hoe strak je truitjes zitten, en hoe groot de bolletjes zijn die erop zitten/ wat je er aan heb hangen. Mijn bovenste zie je echt nooit. Mijn onderste heeel soms als ik een strak truitje heb en die zit niet echt in mijn navel maar meer op mijn buik.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 21:02

Afbeelding

Hij zit er :+:. Geen pijn gevoeld, het was over voor ik er erg in had, hij is nu wat gezwollen en klopt iets omdat ik hem net heb schoongemaakt. Maar verder, mooi mooi <3.

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 21:03

Waaauw hij is mooi :D Ik wil ook nog ooit een traguspiercing :j

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 21:15

Ik heb nu bijna 4,5 jaar een inner conch <3 heeft wel ruim 7 maanden geduurd voor hij eindelijk niet meer gevoelig was maar hij was het zooo waard :D

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 21:15

Ayasha schreef:
joyce2 schreef:
Ik vind het echt de raarste vergelijking die ik ooit heb gehoord... Ik vind het laten zetten van een piercing absoluut niet te vergelijken met een ritje in de achtbaan! Slaat echt als een pik op een drumstel ;)

Elk lichaam ervaard piercen anders. Het kan dus voor haar zo gevoele hebben. Wie ben jij om die vergelijking af te doen als "kul".
Voor mij voelde het ook niet zo maar ik weet niet wat zij voelt.
Voor mij is de navelpiercing nog altijd één van de pijnlijkste die ik er in heb zitten (op mijn Md's in mijn buik na). De meeste vinden hem juist helemaal geen pijn doen. :)

Nogmaals even voor de duidelijkheid, zo heeft de piercer mij dat uitgelegd, maar ik voelde er eigenlijk helemaal niets van :) :j :j

ik heb mijn wenkbrauwpiercing en neuspiercing daarna bij een andere shop gezet, ben nooit meer naar die shop geweest.
heb momenteel geen piercings meer, maar in het najaar wil ik graag een tongpiercing gaan zetten :j

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 21:37

San87: Echt super gaaf!!
Ik vind het jammer dat mijn piercer er eerst een ringetje in doet, maar dat schijnt beter te zijn voor de genezing?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 21:40

Sassii schreef:
Waaauw hij is mooi :D Ik wil ook nog ooit een traguspiercing :j

Dank je :D. Ik ben benieuwd hoe de genezing gaat, m'n andere piercings waren in no time genezen.

Mariettjj schreef:
San87: Echt super gaaf!!
Ik vind het jammer dat mijn piercer er eerst een ringetje in doet, maar dat schijnt beter te zijn voor de genezing?

Geen idee... Mijn piercer gaf me de keuze een ringetje of een staafje. Ringetjes vind ik niet mooi, dus een staafje. Ik kan hem gewoon voorzichtig ronddraaien, tijdens het schoonmaken en verder blijf ik er vanaf, dus dat lijkt me prima :).

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 21:44

Ronddraaien moet juist niet toch!?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 21:49

Ronddraaien is niet het juiste woord, zachtjes heen en weer bewegen, zeg maar :).

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 21:52

Ik draai ook hoor met schoonmaken :j
Eerst goed weken/spoelen met warm water, dan heen en weer "schuiven" en dan draaien terwijl er een beetje unicura tussen zit

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 21:59

Ik heb mij later vertellen dat je het dan weer stuk scheurt zeg maar (of ik moet het verkeerd begrepen hebben), maar met schoonmaken van mijn helix of oorbelgaatjes bewoog ik ook altijd wel een beetje.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 21:59

Tragus staat je mooi San87 :j

Van de mijne heb ik ook geen moment spijt, ondanks dat er nu een nasty vochtbult zit :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 22:05

Oh, ik draai nog niet, dat durf ik niet :+. Ik wil het niet te veel bewegen, zeg maar. Heen en weer wiebelen gaat prima en de betadine komt dan overal :).

Bedankt, urselin :D.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 22:18

joyce2 schreef:
Naja ik vind (mijn mening) het niet een vergelijking die je kan maken, een naald door je navel of een rit in een karretje wat over de kop gaat. De enige overeenkomst is wellicht de spanning die je voelt en de adrenaline die vrij komt. Maar bij een achtbaan heb je te maken met G-krachten en snelheid, dat is absoluut niet het geval bij het laten zetten van een piercing... Dus ik denk dat als iemand die nog nooit een piercing heeft laten zetten naar een shop gaat, met het idee dat ie een achtbaanrit kan verwachten, hij/zij nog wel eens van de koude kermis thuis kan komen...

Het gevoel in de buik wordt veroorzaakt door adrenaline en reken maar dat er mensen zijn waarbij adrenaline door het bloed raast als ze een piercing gaan laten zetten. Ongeacht dat, kan jij niet oordelen of het voor een ander zo voelde of niet.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 23:12

Ik vind ringetjes ook niet altijd mooi, maar ik vind het wel super makkelijk met schoonmaken. Ik heb zelfs nog nooit de keus gekregen, er werd gewoon altijd een ringetje in gedaan, omdat het idd beter schijnt te zijn ivm schoonmaken en genezen. Dus heb ook nooit gelijk om een staafje gevraagd.

Ayasha schreef:
joyce2 schreef:
Naja ik vind (mijn mening) het niet een vergelijking die je kan maken, een naald door je navel of een rit in een karretje wat over de kop gaat. De enige overeenkomst is wellicht de spanning die je voelt en de adrenaline die vrij komt. Maar bij een achtbaan heb je te maken met G-krachten en snelheid, dat is absoluut niet het geval bij het laten zetten van een piercing... Dus ik denk dat als iemand die nog nooit een piercing heeft laten zetten naar een shop gaat, met het idee dat ie een achtbaanrit kan verwachten, hij/zij nog wel eens van de koude kermis thuis kan komen...

Het gevoel in de buik wordt veroorzaakt door adrenaline en reken maar dat er mensen zijn waarbij adrenaline door het bloed raast als ze een piercing gaan laten zetten. Ongeacht dat, kan jij niet oordelen of het voor een ander zo voelde of niet.

Daarom zeg ik ook dat het mijn mening is en dat ik het een rare vergelijking vind, behalve dan, wat ik zelf al schrijf dat de adrenaline en spanning wellicht te vergelijken zijn. Maar er heeft hier geen bokker gezegd dat ze het zo heeft gevoeld, de piercer in de studio verteld dat tegen zijn klanten en dat vind ik apart. Nogmaals IK vind dat apart, als een ander dat niet apart vind, is dat ook zijn goed recht.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 12:32

Ik heb er bij mijn helix gewoon een staafje in gekregen. Had wel de keus uit ringetje/staafje. Maar vind ringetje niet mooi :o

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 13:53

Heb nog geen mail terug over Triple Forward Helix... denk dat ik volgende week gewoon even langswup :) Loop nu stage in het ziekenhuis van Hardenberg en waar ik de boel wil laten zetten zit ook in Hardenberg.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 14:40

De tragus houdt zich mooi rustig, is niet rood en de zwelling is al aan het afnemen :).

Ik neem aan dat het logisch is dat hij nog wat pijnlijk is bij aanraking. Al is pijnlijk ook niet het juiste woord... Meer een naar gevoel :+.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 14:42

Ja dat is logisch :j ik heb mijn tragus nu een maand en ik voel het nog steeds als ik er aan zit :)
Genezing duurt ook lang he (3-9 maand)

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 14:46

Is het normaal dat de vel rondom mn navelpiercing rood is en er nog steeds allemaal spul uitkomt? Ik heb hem nu 13 dagen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 14:46

Ja, genezing duurt idd lang. Maar dat maakt me niet zoveel uit, ik ben erg zorgvuldig qua schoonmaken, dus ik maak me niet al te veel zorgen :).

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 14:50

Sassii schreef:
Is het normaal dat de vel rondom mn navelpiercing rood is en er nog steeds allemaal spul uitkomt? Ik heb hem nu 13 dagen.

heeft bij mij bijna 2 maanden geduurd, als het wit spul is, is het prima :j

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 15:02

Oke dankjewel !

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 16:04

Bonjoy schreef:
Heb nog geen mail terug over Triple Forward Helix... denk dat ik volgende week gewoon even langswup :) Loop nu stage in het ziekenhuis van Hardenberg en waar ik de boel wil laten zetten zit ook in Hardenberg.

Heb je toevallig ook ervaring met de tattoo/piercing winkel in hberg?