jemig wat gaan jullie hard! vandaag 4 lakjes gekocht essence time for romance catrice top coat quick dry extra shine + 2 kleurtjes van saffron bij voordeelhal voor 1 euro per stuk
Is die magneet nagellak bij jullie wel te koop? Bij de kruidvat?
Nouka
Geplaatst: 27-10-11 19:04
Ik heb nu bijna 60 lakjes van Catrice *doet hangslot op portomonee*
Lindor92
Geplaatst: 27-10-11 19:05
misschien dat ik morgen wel weer wat koop ben beetje op internet foto's aan het bekijken, vind vanuit potje moeilijk beoordelen
Lindor92
Geplaatst: 27-10-11 19:06
Ladyloe schreef:
Is die magneet nagellak bij jullie wel te koop? Bij de kruidvat?
heb ze bij ons gezien, 2 donkere kleurtjes niet echt mijn smaak. maar vind het wel gaaf dus misschien toch?
Anoniem
Geplaatst: 27-10-11 19:06
Nouka schreef:
Ik heb nu bijna 60 lakjes van Catrice *doet hangslot op portomonee*
60!!! Catrice lakjes? Wist niet eens dat ze zoveel lakjes hadden
Ladyloe
Geplaatst: 27-10-11 19:07
Jahooooooooooor! Hier hebben ze ze gewoon niet! En ik wil het zo graag eens proberen! Zijn er nog andere merken die het ook hebben? Dan kan ik het misschien online bestellen ofzo..
Ja, hahaha ... ik heb ook een aantal limited editions, vandaar
Connie
Geplaatst: 27-10-11 19:09
Wat vinden jullie trouwens van Gosh? Ik heb daar 1 lakje van, 'Nero', gewoon zwart dus. Maar die is echt zooo fijn Maar toch te duur om daar veel lakjes van te kopen...
Ik had ook Circus Confetti van Essence meegenomen, lijkt me leuk voor de kerst
Die had ik een paar weer weken geleden willen kopen, maar ook die hadden ze niet bij ons!
Yv_
Geplaatst: 27-10-11 19:15
Thanks voor het duimen meiden, maar helaas.. Kan wel janken , ben zóóó verliefd op dat huisje! En dan kom je **pieeeeep** 20.000 euro te kort. Gemeente is gewoon gruwelijk duur, slaat nergens op. Huisje dat ik op het oog heb is een simpele benedenwoning, nieteens zo heel groot, met tuintje. Zit nieteens CV in. VP 170.000 euro. En dat krijg ik dus niet rond. poedersuiker. Sorry, pieeeepzooi . Garant staan van ouders mag niet meer sinds augustus 2011, verder zijn er eigenlijk niet echt legale mogelijkheden. Sja, of ik moet gaan uitwijken naar Den Haag, daar heb je dezelfde huisjes voor ongeveer 100.000 euro. Probleem is dat ik zelf een jaar in DH heb gewoond en daar gillend ben weggerend en mijn ouders heb gevraagd of ik bij hun mocht wonen. Ben niet racistisch, maar als enige blanke en énige in de wijde omgeving die Nederlands spreekt, zit ik echt niet fijn . Volgende week de boekhouder maar laten komen, kijken of er nog achterweggetjes beschikbaar zijn. Oh men, wat baal ik.
Nagels net nog gelakt, toch dat gradient geprobeerd. Black is Back met Choose Me en eroverheen nog een klein beetje van Blair (vd Twin Toppers). Is verschrikkelijk geworden, maar ach.. Dat past wel bij mijn bui nu . Probeer het morgen met een paars ondergrondje en dan roze met paarse glitters ofzo.. .
Gave lakjes heb je binnen Donkerblauw! Hoeveel laagjes is Cowgirl Up? Vind 'm namelijk zooo ontzettend anders tonen dan op mijn nagels?
Dat is ook een leuke combo Anc! Hoe staat het met je geduld ? Ik heb nog niks binnen.. Bummer!
Hier was trouwens die magneet van essence ook verkrijgbaar, maar ik zou gewoon een koelkast magneet proberen, want het schijnt dat die van essence totaal niet sterk genoeg zijn.. Iig, dat heb ik al in een paar reviews op internet gelezen..
Edit: Oh getver, wat een vreselijk filmpje en wat een vreselijke gozer.. Bleh!