Hannanas schreef:Ach meissie wat vervelend !
Daten kan stressvol zijn met iedere keer ergens potentie in zien en dan toch niks worden.
Ik ken je situatie niet, maar ik weet wel dat wanneer daten "moeilijk" gaat ipv soepel dan is het 't gewoon niet. Ik denk dat je zelf moet bepalen wat je wilt. En het klinkt alsof hij je dat niet gaat kunnen geven. Dan is het tijd om verder te gaan. Eendate die tijd nodig heeft (in de zin van niet zien en spreken?) klinkt niet positief.
Hup tieten vooruit! Je bent meer waard.
Ik ben net wakker. T is oké hier. Erg lage energie dus nog dezelfde dillemma als m'n vorige post.
Weet je het is gewoon zo zwart wit niet als het lijkt, en dat maakt het zo lastig.
Snap ook goed waar ie mee zit, maar vind het onwijs zuur.
Vooral de afhandeling kan ik niet mee overweg.
Bevestigd krijgen dat iemand stapel op je is bij het afscheid, en letterlijk twee zinnen op whatsapp was alles wat ik nog kreeg.
Dat vind ik echt heel moeilijk, want ik hem verdorie zelf therapie genomen toen ik merkte dat er bij mij veel dwars zat.
Echt door een diep dal gegaan alleen, en er sterker uitgekomen.
En dan rent de ander ervoor weg, dat is gewoon echt zuur.
Hij weet best dat deze manier van handelen mij heel veel pijn doet, zeker na alles wat ik gedaan heb om weer vertrouwen te krijgen in relaties.
Met mijn ex zou ik gaan samenwonen, en out of the blue zette hij er een punt achter en ik heb hem nooit meer gezien.
Mijn laatste beeld is dus dat hij stralend van geluk naar zijn werk ging.
Dat heeft me heel, heel veel tijd gekost om dat te verwerken en ik was echt bang geworden om iemand te vertrouwen.
Ik in therapie gegaan, door het slijk gegaan en het overwonnen, ik was dolblij en ik heb hem daarin nooit lastig gevallen.
Wel gemeld dat ik er mee bezig was etcetera.
En dan doet hij nu hetzelfde als waar ik therapie voor gehad heb: mij op een punt van rust en éindelijk écht vertrouwen in hem mij keihard laten vallen.
En dan geen uitleg niks, en ik heb tot 2 uur voor hij vertrok constant gehoord hoe blij hij was en hoe geweldig ik niet was.
Heb het echt niet aan zien komen, en dit heb ik niet verdiend.