Overigens heb ik binnenkort een afspraak staan met de gynaecoloog die mij zeer uitgebreid over al deze mogelijkheden gaat voorlichten, maar ik wou ondertussen zelf ook al het nodige huiswerk uitvoeren.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar het klinkt niet heel onlogisch. Je helpt immers je eigen hormonale cyclus toch al de soep in met de pil, dus dan kan het best zijn dan doorslikken dan gezonder is omdat je dan minder schommelingen hebt.
ook niet qua veiligheid?
Als je het zeker wilt weten zou je even contact op kunnen nemen met je HA. Wat ik hierboven schrijf is de manier waarop ik het doe, al slik ik de pil wel minder lang door dan dat jij doet, meestal een maand of 3. Yessy schreef:Dat soort onderzoeken geloof ik pas helemaal als ik het originele artikel in een vakblad zieMaar het klinkt niet heel onlogisch. Je helpt immers je eigen hormonale cyclus toch al de soep in met de pil, dus dan kan het best zijn dan doorslikken dan gezonder is omdat je dan minder schommelingen hebt.
Ik krijg die krengen er niet goed in en dan voel je ze dus zitten
Zó irritant!
...als ik er dan een in heb, omdat we dus gaan zwemmen met de kinderen, dan stap je dat bad in en: SSSSSJLRRRRRP! Dat ding zuigt zich vol - halve zwembad leeg
En wat doen volgezogen tampons? Juiuiuissst...die zakken naar beneden...aaaaaargh!! Zó irritant!
Echt, ik was na 10 maanden in staat om dat ding er eigenhandig uit te trekken
En nu ben ik keurig om de 28 tot 30 dagen ongesteld, al met al een dagje of 5-6 en dan is het klaar.