En Sabinee__ hoe gaat het vandaag is het je gelukt niet te roken. Als je nu al een pakkie per dag rookt dan moet je er rekening me houden dat elke 10 jaar er een pakje bij komt. Spreek uit ervaring helaas.
Goed hoor Siegje twee weken alweer.
PalermoZ dat kan ik me voorstellen dat je nu geen zin hebt in een sigaret. Beterschap!
Lijkt me erg pijnlijk deze operatie.
Quellian ik heb hem een plaatje laten zien en hij vind ze echt niet mooi geloof ik. Hij is echt gek op arabieren en ja een Fjord heeft natuurlijk helemaal niets weg van een arabier.
Maar ik denk als hij he ras gaat kennen dat hij het leuker vind dan een arabier. Je moet natuurlijk weten dat mijn vriend helemaal niets met paarden heeft maar door ons vorige paard Flash ook gek is geworden op paarden.
Heb geen idee hoe ik hem moet overtuigen dat een fjord leuk is misschien door te zeggen het veelzijdige. Met een fjord kunnen we samen op stap karretje erachter whahahah zie ons al gaan
maikeltje schreef:Even een vraagje aan de ervaren stoppers: Ik word zo ontzettend moe van het niet-roken. Volgens mij zat er in die sigaretten ook een oppeppend middel wat in ieder geval op mijn,lijf veel invloed had. Ik heb het gevoel dat ik midden op de dag zo om kan storten op de bank nu ik niet meer rook. Autorijden is ook een ramp, dan heb ik ook af en toe stokjes nodig om mijn ogen open te houden.....Herkenbaar of ben ik de enige met deze klachten?
Nouja zeg dat is ook ontzettend raar, ik die altijd goed geslapen heb lijk sinds ik gestopt ben niet meer te kunnen slapen. Elke nacht ben ik om de 20 minuten wakker, ja dat zijn maar liefst zo´n 21x. Word er gek van, gelukkig ben ik overdag niet moe maar het is wel erg vervelend ben niet moe te krijgen.
Ben benieuwd of anderen inderdaad ook vermoeiender zijn of juist uitgeruster.
Repelsteel je filmpje kan ik niet zien maar morgen gaat het me vast lukken dan neem ik mij lappie mee naar benidorm en daar heb ik heel snel bereik.
Goed hoor Ingrid alweer een week, je moet ergens beginnen.
Goed hoor dat jij geen behoefte hebt ondanks dat je vriend doorrookt.
Wel lief dat je vriend naar buiten gaat.