Maar hoelang kan je zonder? Voordat ik bij de dichtsbijzijnde piercingshop ben, ben ik anderhalf uur verder..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mocht je een extra staafje hebben, dan kan je hem ook om het uur even 'doorprikken' waardoor je het gaatje open houdt. (En zo niet, dan is het misschien verstandig om een extra sieraadje te kopen voor wanneer zoiets zich nogmaals voordoet
)
gett schreef:Bedankt voor je antwoord!
Ze zijn geschoten, omdat het nog niet in het kraakbeen zit.
Het materiaal zal ik zeker na vragen.
Als het nikkel is heeft het absoluut geen zin om te blijven verzorgen. Nikkel allergie kan gaan van roodheid tot (als je het hebt gelijk ik) etteren enz. 
Alleen jammer dat ik ze was vergeten en dat ze dichtgegroeid zijn....
) 
gett schreef:Na een aantal weken, heb eerst het achter stukje er een tijd achter weg gehaald zodat er weer ruimte was.
Alleen dat werkte niet, omdat hij er telkens uit viel en dat bevorderd de genezing niet.
vanaf dat moment doen mijn oren nóóóit meer lastig
Met dit weer wordt van bijna iedereen de weerstand minder waar piercings op kunnen reageren. Gewoon een beetje extra lief zijn voor je piercings deze dagen
heb m even goed schoon gemaakt, drie keer een badje met unicura zeep.
En heb alleen vrijdagochtend tijd om langs een shop te gaan, maar dan is het hier in Belgie wapenstilstand, dus volgens mij is dan echt alles dicht