verder ren ik gewoon in fitnesskleding eigenlijk, en zit prima voor mij
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

verder ren ik gewoon in fitnesskleding eigenlijk, en zit prima voor mij
Maar al snel had ik een lekker tempo te pakken en was ik echt verbaasd hoe lekker het ging! Natuurlijk ging het nog niet geheel soepel, maar ik denk dat ik de draad maar weer gewoon oppak bij les 11.

. Al doe ik het meestal wel combineren met de natuur/cultuur, omdat ik de wereld gewoon te mooi vind om alleen maar op het strand te hangen
.
!!! Ik ga daar overigens wel een rondje in CP rennen 's ochtends vroeg
. Althans, dat is mijn planning. Dan maar even kijken of het ook zo uitkomt haha...
! Haha!
. Maar laat maar zitten dus
. Ongeveer alle sportwinkels hier hebben nu uitverkoop, dus dat is wel lekker. Effe een paar longsleeves halen voor de koude periode.
.
Bloodymary schreef:En les 14 zit er op! 2-3-6-6-6. Ging eigenlijk wel goed. Begin nu wel op een punt te komen dat de adem niet meer het probleem is, maar dat je pijn aan je beenspieren krijgt (een paar dagen geleden beweerde ik nog het tegendeel.....). Wel heerlijk dat ik nu al zo'n stuk kan rennen na vier weken, ben echt vanuit 0,000000 begonnen.
zap schreef:Bloodymary schreef:En les 14 zit er op! 2-3-6-6-6. Ging eigenlijk wel goed. Begin nu wel op een punt te komen dat de adem niet meer het probleem is, maar dat je pijn aan je beenspieren krijgt (een paar dagen geleden beweerde ik nog het tegendeel.....). Wel heerlijk dat ik nu al zo'n stuk kan rennen na vier weken, ben echt vanuit 0,000000 begonnen.
Heb je enig idee hoeveel kilometer je hebt gelopen bij die les?
Ik ga deze les vanavond of morgenavond ook doen

). Ik vroeg me af of dat een aanrader is om kennis te maken met hardlopen. manzano schreef:Hello! Misschien is het al een paar keer voorbij gekomen, in dat geval sorry
Maar zijn er mensen die ervaring hebben met het "start to run" programma. Dat zijn 6 georganiseerde trainingen.
Ik kom er net toevallig achter en het begint zaterdag de 10 september al. Voor de mp3 coach moet je je voor 1 september aanmelden (conclusie: vandaag dus). Ik vroeg me af of dat een aanrader is om kennis te maken met hardlopen.