Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bloodymary schreef:En les 14 zit er op! 2-3-6-6-6. Ging eigenlijk wel goed. Begin nu wel op een punt te komen dat de adem niet meer het probleem is, maar dat je pijn aan je beenspieren krijgt (een paar dagen geleden beweerde ik nog het tegendeel.....). Wel heerlijk dat ik nu al zo'n stuk kan rennen na vier weken, ben echt vanuit 0,000000 begonnen.
zap schreef:Bloodymary schreef:En les 14 zit er op! 2-3-6-6-6. Ging eigenlijk wel goed. Begin nu wel op een punt te komen dat de adem niet meer het probleem is, maar dat je pijn aan je beenspieren krijgt (een paar dagen geleden beweerde ik nog het tegendeel.....). Wel heerlijk dat ik nu al zo'n stuk kan rennen na vier weken, ben echt vanuit 0,000000 begonnen.
Heb je enig idee hoeveel kilometer je hebt gelopen bij die les?
Ik ga deze les vanavond of morgenavond ook doen
manzano schreef:Hello! Misschien is het al een paar keer voorbij gekomen, in dat geval sorry
Maar zijn er mensen die ervaring hebben met het "start to run" programma. Dat zijn 6 georganiseerde trainingen.
Ik kom er net toevallig achter en het begint zaterdag de 10 september al. Voor de mp3 coach moet je je voor 1 september aanmelden (conclusie: vandaag dus). Ik vroeg me af of dat een aanrader is om kennis te maken met hardlopen.