Ik moet zondag onder de MRI maar daar moet ik natuurlijk mijn navelpiercing uitdoen. Zou ik hem die tijd uit kunnen halen of niet? Hij zeurt nu een beetje maar ikw eet niet of ik nog genoeg tijd heb op een bioplast te kopen... Weten jullie anders een webshop met snelle levering?
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 31-05-11 19:34
je kan er ook kunststof (bioplast) laten in steken of titanium. Maar met bioplast ga je meer kans hebben dat ze je geloven.
@de persoon die tunneltjes wilde: die zijn er pas vanaf 2mm, zou gewoon beginnen met 'n piercing er doorheen doen (ik had navelpiercings ) die zijn 1.6. Ben daarna naar de 3mm gegaan, maar veel mensen gaan eerst naar 2.
Ik ben toen gelijk naar 3mm gegaan .. gaatjes waren al zo ruim dat er 2 oorbellen door konden ... vond het niet echt nuttig om dan daar een 2mm in te doen, dat prima paste en te gaan wachten voor 3mm. Maar als ze niet zo ruim zijn zou ik wel met 2mm beginnen..
Kom ik ook even helemaal associaal binnenvallen, sorry! Maar ik ben sinds 3uur geleden in het bezit van een surface in me nek, en ben der zooooooo blij mee!
Ja ik weet het kan nog fout gaan, maar ben sowieso heel secuur in het schoonmaken
Neroo
Geplaatst: 01-06-11 15:57
Ik heb mijn navelpiercing vanaf mijn 13e gehad, na een jaar kreeg ik er pas last van. Pus etc. Nu na 7 jaar heb ik eruit gehaald omdat ie na 6 jaar ontstekingsvrij weer ging lopen etteren, en ik het niet meer voor mekaar kreeg om hem weer normaal te krijgen
Je bent nog niet gestopt met groeien hoor. Dat gaat in tussen poses.
Lous
Geplaatst: 01-06-11 16:04
Teveel schoonmaken is ook niet goed, je lichaam moet wel aan de piercing kunnen wennen en je huid moet weerstand opbouwen. Met veel schoonmaken verwijder je ook de goede bacteriën. Het kan soms zo uit het niets gebeuren. Piercings zijn leuk, maar niet zo simpel als normale oorbellen.