[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:18

Volgens m'n tattoomeneer uit Amerika was dat wel de pijnlijkste plek :j

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:19

Mijn rug wordt ook echt de eerste plek die ik kan gaan opvullen. :)) Nu ik toch al wat op mijn schouder heb moet ik toch eea bedekken. O:)

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:35

Ik heb ooit tijdens de TMF Game play met een meisje van Game kings gewerkt en zij had over haar hele rug een pauw met veren die doorliepen over haar schouder, armen, kont, heupen en middel. Dit vond ik erg indrukwekkend aangezien zij maar 1.60 mtr was :') Maar ontzettend mooi. Ze vertelde me dat de lijnen zetten al 14 uur(3 dagen) duurde. Ze had de tatoeage toen 9 maanden en had m al 5 keer laten inkleuren en het zou nog een jaartje duren voordat ie helemaal klaar was. De tatoo zou haar in totaal een paar 1000 euro kosten.

Tja je moet het maar willen maar t was ontzettend mooi! Ik vind het denk alleen net ff te groot, maar wellicht zou ik ook zoiets over mijn rug willen... (oh jeej daar gaan we al :') )

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:37

heb net even mn schetsje gemaakt... de letters moeten nog wel wat meer eromheen gezet worden maar dat lukte me niet zo goed haha. straks ga ik een afspraak maken :D

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:51

wil er misschien ook nog neen symbool voor familie in laten verwerken maar kan niets vinden...

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:56

Lastig uit te leggen, eerste plaats vind ik een strikje iets heel vrouwelijks en leuks.
Mijn karakter is nog al ingewikkeld, eerste indruk vinden veel mensen mij niet aardig, tot ze me leren kennen, dan leren ze mij te waarderen en komen ze er achter dat ik een aardig en oprecht persoon ben... Een vriend en mijn ouders noemen me altijd een kadotje, tot je t uitpakt (niet verkeerd opvatten hihi) weet je niet wat de inhoud is.... Vandaar het strikje, want om nou een kadotje op je te laten tattoeeren... Beetje lastig om zo uit te leggen!

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 13:06

Ohh Laura dat vind ik echt super leuk bedacht! (gaat nu al weer nadenken over een volgende terwijl mijn rugstuk nog lang niet af is hahah!)

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 14:12

Haha bedankt :) ik weet t niet beter te verwoorden...
Ik vind jullie tattoos zo gaaf! Ennu... Ik raak verslaafd, oeps!!!!!!!!

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 14:15

Ik lees al een tijdje mee en heb de prachtigste tattoo's voorbij zien komen :) Zelf wil ik er geen, maar wilde een foto plaatsen van een tattoo die een kennis van mij heeft laten zetten op haar arm. Ik vindt hem erg mooi en hij past ook erg goed bij haar!

Afbeelding

Chihiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 14:31

Hallo allemaal.
Ik zit al jaren na te denken over een tatoeage. Nu kon dat steeds niet vanwege medicatie. Nu ben ik al een poos van de medicatie af, en heb ik mijn perfecte tatoeage gevonden! Het gaat om een paard in de tribal style.

Nu wil ik hem niet al te groot, en op een plek die ik zelf kan zien en ik kan bedekken met kleding.

Nu kwam ik dus op de plek op mijn onderbuik boven mijn lies.

Nu is de vraag: Als ik zwanger word, en mijn buik groeit, hoe gaat dat dan met mijn tattoo?
Ik wil niet met een uitgerekt paard zitten daarna. :+

Of weet iemand nog een andere plek voor een tattoo die ik zelf wel kan zien en kan bedekken? Het is mijn eerste dus de plek liever niet meteen de pijnlijkste ;)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 14:38

Mijn vriend krijgt ook het teken voor familie in zijn tattoo verwerkt. Heeft wat weg van een DNA streng en een pink ribbon strik (alleen dan de uiteinden nog een keer draaien als een DNA streng..).
Kan overigens ook niets vinden op internet..

Over dat 'hangen', tja. Verwacht heus niet dat altijd mooi rechtop blijven staan :') we zien dan wel weer hoe het wordt. Mijn zit er ook niet echt direct onder, mijne zit lager dan de foto met die sterren..

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 16:36

_karin_ schreef:
Mijn rug wordt ook echt de eerste plek die ik kan gaan opvullen. :)) Nu ik toch al wat op mijn schouder heb moet ik toch eea bedekken. O:)

:))

Eerst mijn armen wat bij kleuren. Dan een kuit/enkel/voet. En dan door naar mijn rug. :Y)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 16:55

Optiwolk schreef:
Ben je zeker dat 't hem niet is? :)

De laatste foto is Dwayne Johnson <3

@ Laurabyoux: Als ik jou was zou ik dan naar een shop gaan! Daar kunnen ze zo een mooie strik voor je ontwerpen. Iets wat niet van internet afgeplukt is ;) Dan wordt de strik precies zoals jij dat wilt :j

@ tijger91: Mooie tekst!!

@ soulsister: Achja, ik heb een B dus bij mij hangt het nog laaaaaang niet, als het al ooit gaat hangen :P En dan nog.. Wát als je rimpels krijgt op een andere plek waar je een tattoo hebt, wát als je straks 80 bent, wát als... zo kan je nog wel even doorgaan :P Het gaat er toch om wat je zelf mooi vind :j Mij interesseert het echt niet hoe het eruit ziet als ik 80 ben. Dan loop ik echt niet meer in bikini ofzo :D

In je zij vind ik ook zo mooi, ik wil die op mn buik uit laten breiden naar mn zij, pijnlijk... :P

En over uitrekken met zwangerschap enzo: heeeel goed insmeren.. Heb het nl ook bij iemand gezien die zwanger was geweest, huuuuge buik, maar elke dag ingesmeerd. Je zag niets aan de tattoo toen ze eenmaal een kind had!! Dat ga ik dus ook zeker doen als ik zwanger ben :P

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 17:01

Ik ook :j
Mocht ik ooit aan kinderen WILLEN beginnen _O-
Of kinderen aan mij.. :')

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 17:02

Het zal wel eerder zijn dat die persoon geluk had met een goede huid. Meestal zie ik dat de tattoo's er toch niet zo mooi uitkomen. En de huid ook niet

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 17:33

Sorry dat ik zo maar binnen kom vallen, maar ik heb een aantal vraagjes.
Wanneer mijn opa en oma overlijden (opa ligt er op dit moment niet zo goed bij) wil ik een tattoo laten zetten met hun as. Het is iets waar ik al een aantal jaar over na heb gedacht en een weloverwogen keuze. De plek waar ie moet komen en een ruwe opzet van wat er moet komen weet ik wel (type vogel en type vlinder). Maar meer dus niet, ik heb ook al een shop in gedachten (Bunker, als zij met as tatoeëren ) en heb hier veel goede verhalen over gehoord en mooie tattoo's gezien. Alleen zou ik graag mijn ontwerp nog wel laten zien aan mijn opa en oma als ze nog leven. Kan ik gewoon naar Bunker gaan (bijv.) en zeggen wat ik wil en dat hun dan een tekening voor mij maken en een prijsschatting geven? En kost het laten tekenen (op papier dus) geld? En zo ja hoeveel +-
Alvast bedankt!

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 17:40

Roxxiejj schreef:
Ik ook :j
Mocht ik ooit aan kinderen WILLEN beginnen _O-
Of kinderen aan mij.. :')

Hahaha :P

lesilla schreef:
Het zal wel eerder zijn dat die persoon geluk had met een goede huid. Meestal zie ik dat de tattoo's er toch niet zo mooi uitkomen. En de huid ook niet

Als je het niet extra verzorgd niet nee ;) Dat is ook zonder tattoo zo.. Ook al heb je een goede huid, als je je buik niet verzorgd tijdens je zwangerschap is de kans heeeeeeeeeel klein dat je buik (huid) mooi blijft..
Maar zij had niet een mega strakke huid van zichzelf ofzo hoor, gewoon een normale huid :j

Mijn moeder heeft ook gewoon een normale huid (geen tattoo's hoor :P ), maar zij deed ook elke dag haar buik insmeren met baby olie tijdens de zwangerschap (zowel van mij als mn broertje), en die was binnen no time weer helemaal plat en strak.. Geen striemen niks..
Als je het gewoon elke dag insmeerd, en dan ook echt elke dag! Of 2x per dag.. Nog beter ;) Dan blijft je huid mooi :j

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 17:43

Marshaha schreef:
nicci88 schreef:
ik heb zelf een schets gemaakt van de tattoo die ik waarschijnlijk wil
Mijn chinees sterrenbeeld is draak, evenals die van mijn vriend.
Vandaar de 2 draken (in een beetje een hart vorm)
En het chinees sterrenbeeld van onze dochter is tijger.
De E staat uiteraard voor Esmee.

http://i287.photobucket.com/albums/ll15 ... G_0285.jpg

Dit is dus maar een schets en zou uitgewerkt moeten worden door een tattoo artiest.

goed idee
zou je geen japanse draken nemen? die houden het kwade buiten, en zijn dus 'lieve' draken
westerse draken uit sprookjes zijn in principe 'gemene' draken..
en, PERSOONLIJK (jij mss niet) vind ik de japanse versie ook nog mooier ;-)
probeer alleen maar mee te denken

Kan inderdaad mooi zijn.
Ik kan ze zelf alleen absoluut niet tekenen.
Daarbij wil ik ze dan wel in dezelfde vorm als de bovenstaande draken...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-04-11 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto uit de quote gehaald.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 17:44

In principe kost het ontwerpen niets.. Maar of je het ontwerp meekrijgt is een 2e.. Meestal niet!
Wat logisch is, want er zijn ook mensen die iets laten ontwerpen bij een shop, maar het dan ergens anders willen laten zetten.. En dat is niet echt eerlijk natuurlijk. Dus dat ligt een beetje aan de shop zelf! Dat zou je met hun moeten overleggen dan ;)

Wel een mooi idee hoor! Heb dat inderdaad wel vaker gehoord. Weet niet eens hoe dat in zn werk gaat eigenlijk! Maar vind het altijd een beetje 'eng' klinken.. (Als in; is het wel hygiënisch?)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 17:47

23 mei 19.00 ist zover, dan mag ik weer :D

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 18:02

Dat is inderdaad waar DeadxStar :j logisch ook vanuit hun.
Moet ik maar even met hun gaan overleggen.
Als het goed is wordt er een heel klein beetje as met de inkt gemengd. Ik ga me ook nog helemaal laten informeren of het mogelijk is. Zo niet dan niet maar dan komt nog steeds dezelfde tattoo er.
Op dit moment zou ik willen dat ik zelf kon tekenen haha _O-

DeadxStar is die tattoo onder je borst van jou? Ik vin 'm echt heel gaaf

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 18:13

Haha ja is inderdaad erg handig als je zelf kan ontwerpen :P Ik kan dat ook niet hoor :P

Nee die is niet van mij! Ik wil er wel graag 1 op die plek. Vind die tekst ook wel heel mooi, die zin past ook wel bij mij (heb ook genoeg dingetjes meegemaakt/doorstaan, tegenslagen gehad etc, maar toch probeer ik altijd te blijven wie/hoe ik ben). Maar dan wil ik het denk ik wel in een andere taal (Latijn of Spaans), en ander lettertype.
Maar dat duurt nog even, volgende week vrijdag is eerst mn arm aan de beurt :P

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 18:34

Ik heb ook voor Latijns gekozen :j

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 18:39

Roxxiejj schreef:
Ik heb ook voor Latijns gekozen :j

-s O:)

Ik heb twee teksten in het Engels, ten eerste omdat het songteksten zijn en ten tweede omdat ik mezelf beter kan uiten in die taal :)

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 18:49

Ik heb 2 teksten die ik graag als tattoo zou willen

1 onder me linker borst/op me hart : Voor altijd, Dicht bij mij
Deze zou ik dan graag in mijn eigen handschrift willen hebben.

1 om me rechter enkel: Je moet willen zijn wie je bent, en niets liever willen

Nu nog verder bedenken en uitwerken :) Qua taal (latijn? of engels)