Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:ik mag niet al te veel melk nemen, hou 1 a 2 glazen per dag aan, tis best wel vet. en ik vind die cruesli prima te eten zonder melk
Jaime_ schreef:Gewoon, ik weet niet of ik nog wel verder wil.. het is n beetje strijd in mn hoofd
Er zijn gewoon zoveel punten van hem waar ik me kapot aan irriteer, en verschillen tussen ons zijn ook redelijk groot.. en ik was eerst zo van livin' day by day.. maar je gaat op n gegeven moment toch naar de toekomst kijken.. en ik weet niet of ik mijn toekomst wel met hem wil delen..
Paar puntjes van ergenis:
- ik werk al sinds mn 15e, werk nu in een discotheek/bij mn ma in de zaak/en ben mn eigen taartenbusiness aan het opzetten.. hij werkt niet (jongeman is 21)
- hij zegt al n jaar dat hij WIL werken, maar doet er vervolgens geen moeite voorzeg dan eerlijk dat je helemaal niet wil werken, want als je wil werken had je inmiddels allang werk gevonden.. als ik erover begin komt hij met n slap banketstaaf verhaal dat hij wel wat dingen gemailt heeft.. als ik vervolgens vraag waarheen, moet hij lang nadenken, sorry hoor maar als je sollicitaties de deur uit doet weet je wel direct waarheen..
- hij heeft 2 hobby's : voetbal en zn xbox.. daar kun je weinig leuks over vertellen ("vandaag tijdens call of duty toch iemand neergeknald whooooooohooo" ) ik daarentegen heb van alles.. mn taarten, mn paarden, sportschool etc. daarnaast dus mn werk, k maak dus van alles mee en heb altijd wel wat te vertellen, hij daarentegen niet..
- laatst op mn werk (discotheek) kwam hij ff langs, hij was stappen in een andere tent, en hij kwam ff langs, best leuk opzich, totdat een klant geld in mijn gezicht smeet (letterlijk!!) en hij zei er niets van!! Bleef gewoon dom staan met zn armen over elkaar.. dat verbaasde me echt zoooo erg.. wat ben je dan voor n vent..
- k sliep daar vrijdag, kerel had al bijna 4 weken zn bed niet verschoontkom ik er vervolgens achter dat zijn ma dat nog voor 'm doet, even als stofzuigen omdat hij dat zelf anders niet doet.. terwijl hij helemaal geen dagvulling heeft verder, alleen 2avonden trainen in het weekend n wedstrijd.. en af en toe school..
- hij gaat elke do/za stappen met zn vrienden, en dan tikt hij in 3 uurtjes een stuk of 35 bier weg, vind ik pure geldverspilling, maar goed dat is zijn keuze.. leuk om per avond 80,- weg te zuipen terwijl je er vervolgens hartstikke ziek van bentfrapante is dat hij verder NOOIT drinkt, als mn pa vraagt heb je ook zin in een biertje 'neuh'. Als hij met mij op stap is ook nooit.. echt alleen met zn vrienden, beetje hypocriet..
-als ik vervolgens vraag, was het nog leuk in de stad? Is het altijd 'neuh was niet veel aan' waarom ga je dan keer op keer weer?
Kortom, het is gewoon een beetje een lakse lapswans, en ik weet niet of ik daar nog wel zin in heb
Jaime_ schreef:Nee maar k ben op een bepaalde manier toch gek met 'm want het is verder wel een goede/lieve jongen.. maar die irritaties pfffffffffff, ik kan dat lakse niet meer uitstaan geloof ik..
Zoals vrijdagavond, mijn enige echt vrije avond in de week.. hij had training.. dus k kon daar pas om half 11 heen.. was ik daar.. staat er zo'n stom voetbalprogramma op.. je weet wel, dat allerlei voetballers/trainers etc commentaar gaan geven op een wedstrijd (in mijn ogen zeggen ze allemaal t zelfde) en k mag niets zeggen, want hij wil dat allemaal horen, en ik vin dat dus echt totaal niets aan.. gevolg is dat ik wat lig te hangen op de bank en wat loop na te denken, ondertussen wordt ik moe van de hele week (heb die nacht ervoor nachtdienst gehad) dus toen we eindelijk naar boven gingen viel ik als een blok in slaap onder zijn stinkende dekbed.. volgende ochtend wordt ik wakker.. gaan we beneden zitten ontbijten bij zn moeder/oma.. hij zit achter de laptop voetbalzone te checken voor het voetbalnieuws, en zegt het hele gesprek lang niets!! uiteindelijk tegen half 3 ging ik weg.. en toen kreeg ik de eerste kus van dat hele weekend, we leken wel broer/zus.. en ik heb gewoon een klote avond gehad.. dat vind ik jammer van mn vrije avond
Nien1984 schreef:Maar waar betaalt hij die 70 bier in de week dan van???
en MDH, hoe kun je een paard onderhouden zonder baan???
Nien1984 schreef:Maar waar betaalt hij die 70 bier in de week dan van???
en MDH, hoe kun je een paard onderhouden zonder baan???
Jaime_ schreef:Hier in Enschede wel, ik weet zo 10 dingen waar hij direct aan de slag kan, maar telkens is er wel weer n smoesje.. heb al n paar keer iets voor 'm geregeld, maar dat is dan steeds niets.. nou dan houd t op.. je zoekt t dan zelf maar lekker uit..
@ Stef, kheb al 100x met hem gepraat over die dingen.. en dan is het weer over werk bijv. "ja maar ik heb al mails gestuurd blabla" maar dat is gewoon niet waar.. dat kan ik dondersgoed aan 'm merken.. over andere dingen is het 'ja, hmhm, ja, ja" en dan gaat t misschien n weekje beter, maar daarna is t weer zoals vanouds
SteffiiY schreef:wat voor bedrijf heb je dan?
Citaat:Pro-Equus is een bedrijf die zich richt op de freelance kant van de paardenhouderij/sport en
hiervoor diensten aanbied voor zowel de recratieve als de sportieve kan van de paardenwereld.
De diensten die aangeboden worden zijn: Training, healthcare en wellness.
Onder training valt: Instructie, longeren en vrijspringen.
Onder healthcare valt: Sportmassage, pre-wedstrijd sportmassage, pro-wedstrijd sportmassage.
Onder wellness valt: Wedstrijdklaar maken, Begeleiding, Grooming